Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Den bedste X-Large i Verden
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 indl�g

Skrevet - 23 Nov 2004 :  19:05:31  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg vil gerne have lov at ytre min klokkeklare holdning om, at man skal lede længe for at finde en cs spiller i denne cyber verden, som er så god at spille med som vore allesammens X-Large.

Her finder man en person som stråler langt væk af et godmodigt og rart væsen. Altid (undtagen når han har jobbet for meget) er Han i godt humør, og det er som om at de utallige bemærkninger vælter naturligt fra hans mund.

Jeg har lært ufatteligt meget af denne mand, som i alle siuationer er klar til at stå til disposition hvis man har et problem. Både i cs men ogsåe i den virkelige verden.

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  20:23:36  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
X-Large er sq da ikke god til at spille CS

Han er bedre til Ludo

Remember to SMILE everyday
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  22:56:02  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Dryp dryp

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

Mini
Friend of [+35]

Denmark
422 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  23:02:20  Vis profil  Bes�g Mini's hjemmeside  Send Mini en ICQ besked  Klik for at se Mini's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
synes squ også han er herlig at spille med... Men sjovest at spille imod :D :D :D

Real Men Play Nuke :)
G� til toppen af siden

phinoX
Friend of [+35]

Denmark
257 Posts

Skrevet - 24 Nov 2004 :  14:01:58  Vis profil  Bes�g phinoX's hjemmeside  Klik for at se phinoX's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jow jow, han er sku god nok selvom han er fra Kolding
G� til toppen af siden

[+35]Dreadnought
[+35] Soldier

Denmark
531 Posts

Skrevet - 01 Dec 2004 :  11:04:45  Vis profil  Bes�g [+35]Dreadnought's hjemmeside  Svar med Quote
Ja han er bare alletiders, der er jo rigtigt KNALD i den dreng

Vi æææææælsker ham bare allesammen

Play 4 fun
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 02 Dec 2004 :  16:41:21  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tilslutter mig de andre's ord.

G� til toppen af siden

Minsc
Forummedlem

Denmark
123 Posts

Skrevet - 02 Dec 2004 :  16:59:37  Vis profil  Bes�g Minsc's hjemmeside  Klik for at se Minsc's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Xl always are the man

whatever? jeg lamer bare

G� til toppen af siden

[+35]Dexter[Wa]
[+35] Soldier

478 Posts

Skrevet - 08 Dec 2004 :  18:29:55  Vis profil  Klik for at se [+35]Dexter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jow jow....Xl er sgu da en fin makker! Helt enig med ovenstående. Er jo trods alt manden der har tvunget mig til at søge ind...hehe.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000