Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] VIP Server
 VIP - en ekstra fordel
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 indl�g

Skrevet - 27 Nov 2004 :  11:26:32  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
For VIP'erne er der p.t. den lille fordel at deres reservation også gælder mens VIP-serveren kører som Vintermap server.

Det betyder, hvis der er 12 personer på serveren, så kan man med stor sandsynlighed stadig komme på som VIP. I praksis sker der det, at den sidst ankomne UDEN VIP-pas må forlade serveren for at gøre plads til en VIP.

Jeg ved mange har synspunkter på dette, men det er vores VIP-server der kører vintermaps, og VIP-status er noget specielt!

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 27 Nov 2004 :  14:09:17  Vis profil  Svar med Quote
Dejligt Lazy

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 27 Nov 2004 :  14:48:34  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nice.. har bare glemt den komando jeg skal skrive i min CFG for at ´joine Vippen :(

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 27 Nov 2004 :  18:43:41  Vis profil  Svar med Quote
Med mindre du har skiftet steam kode burde det bare virke!
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 27 Nov 2004 :  18:49:19  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
skulle jeg ikke mene jeg har. for skulle jeg jo ud og købe HL, HL2 og CS:CZ igen.

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 27 Nov 2004 :  18:59:56  Vis profil  Svar med Quote
Så må du jo sende det til mig på lige fod med de andre TO's
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 27 Nov 2004 :  22:11:19  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe eye. har samme Id som hele tiden.. du burde have den og burde også stå på listen da jeg jo er old DISA member

G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 27 Nov 2004 :  22:29:59  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Frankness[+35To]

hehe eye. har samme Id som hele tiden.. du burde have den og burde også stå på listen da jeg jo er old DISA member

Det er den jeg har brugt, så vis det ikke virker, så post igen her eller på en mail.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000