Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Udvikling af ny hjemmeside
 Generelt
 En lille udvikling
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 indl�g

Skrevet - 02 Dec 2004 :  02:47:55  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Prøv at logge på som test/test og bladr lidt rundt i menuerne.
Jag vil gerne have kommntarer til funktioner, som skal tilføjes.
Senere kan vi prioritere dem.
2 ting ser dog ud til at kræve 1. prioritet.

- Kontingentoversigt.
- Teamadministration.

Det første er selvf. vigtigt da alle jo gerne vil vide om pengene er kommet det rette sted hen.
Det andet er primært vigtigt fordi BOSS råber højt og vedvarende om det og som vi alle ved, er dét ikke behageligt

**** Cow(ard) of the county ****

[+35]Weasel
[+35] Soldier

174 Posts

Skrevet - 02 Dec 2004 :  06:16:20  Vis profil  Send [+35]Weasel en ICQ besked  Klik for at se [+35]Weasel's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Her er lige et par screenshot's.:
http://weasel.dk/images/Firefox1.0_NotLoggedIn.jpg
http://weasel.dk/images/Firefox1.0_LoggedIn.jpg
http://weasel.dk/images/Firefox1.0_LoggedIn-scrolledDown.JPG
http://weasel.dk/images/IE6_NotLoggedIn.jpg
http://weasel.dk/images/IE6_LoggedIn.jpg

Det ser ik så paent ud i Firefox... og SLET ik efter man har logget ind

Placeringen af de forskelleige dele af siden flytter sig lidt frem og tilbage sidelæns, når man dribler rundt i menu'en. (både i FF og IE)

Godmorgen

At have brug for hjælp, er som at have brug for en faldskærm...
Hvis den ikke er der første gang behovet opstår, er sansynligheden for at det sker igen meget begrænset!


G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 02 Dec 2004 :  06:59:59  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Godmorgen. Ja der et lidt smårettelser der Thx

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 02 Dec 2004 :  13:02:50  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ser rigtig godt ud :D , jeg bruger Maxthon som browser , der er ingen fejl

Men jeg synes det er lidt træls at man kan se teksten fra nederste menulinie igennem menuerne fra den øverste :D
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 03 Dec 2004 :  15:54:43  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det ser da super fedt ud..Kører med IE, inegn probs.. Nice work guys.. keep working..

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

[+35]Hunter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
463 Posts

Skrevet - 04 Dec 2004 :  11:04:34  Vis profil  Bes�g [+35]Hunter[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]Hunter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det ser fedt ud Et lille minus synes jeg er at menuerne er lidt for langsomme !


G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 04 Dec 2004 :  12:54:22  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den kører da kanon i IE60

Flot gutter

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 08 Dec 2004 :  19:36:55  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
så så jeg jo lige at så længe browseren (IE6) ikke er maksimeret, blir grafikken på index. siden skæv i forhold til resten... Det er så menuen og login tingen jeg mener her...

http://www.dalworld.dk/pics/div/clan35new.jpg

I forhold til denne her som jo bare er 10-4 og en gummiand...

http://www.dalworld.dk/pics/div/clan35new-ok.jpg


Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!
G� til toppen af siden

[+35]Weasel
[+35] Soldier

174 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  11:02:21  Vis profil  Send [+35]Weasel en ICQ besked  Klik for at se [+35]Weasel's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har lige været på http://www.clan35.dk/new35/ for lissom at få tiden til at gå her på jobbet ;-)

Der er sket gode ændringer hvad angår rendering af siden i Firefox

Men nu hvor siden så kan browses ordentligt, finder jeg strrrrrraks ny kritik frem

Hvorfor, skal menu'en være på to rækker ?
Det er træls når man ikke kan 'ramme' et menu-punkt som er dækket af en allerede åben menu...

Der er alt for mange menupunkter !
"Serverinfo..." og "Servere" lyder f.eks som om de har en del til fælles

7 menu-punkter på forsiden, er efter min mening max - husk på det er både ungdomssvin og gamle mennesker der skal browse rundt på siden, og inden af de to typer kan magte ret mange valgmuligheder af gangen
Ej - spøg til side! Jeg mener at der seriøst er alt for mange menupunkter på menu'ens start. Og menu'er i to lag skaber et enormt vacum...

At have brug for hjælp, er som at have brug for en faldskærm...
Hvis den ikke er der første gang behovet opstår, er sansynligheden for at det sker igen meget begrænset!



Rettet af - [+35]Weasel @ 13 Dec 2004 11:04:27
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  15:33:10  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tak. Det kommer med i overvejelserne. indtil videre er menuerne mest tænkt til at vise hvilke funktionaliteter vi forestiller os på siden og hvordan layoutet i store træk vil blive.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[+35]Revolt
[+35] Soldier

Denmark
154 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  17:51:23  Vis profil  Bes�g [+35]Revolt's hjemmeside  Klik for at se [+35]Revolt's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg synes det er NICE .. men hvad ved jeg oss om det
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  18:11:58  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er muligvis en lille programmeringsmæssig ændring (aner det ikke, men kan dårligt forestille mig det. )
Men det er en pokkers stor ændring mht. usability! Tak!




G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  20:06:04  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
er jeg gået glip af brugernavn og password mens mit hus er brændt ned ?, sidder lige og leger lidt med den nye side, og mit nuværende brugernavn og pass virker ikke

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  20:07:57  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
test / test
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 08 Jan 2005 :  08:20:31  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
Synes siden er fed. Men kun indtil man logger ind. Menuen er kaos derefter IMHO
G� til toppen af siden

SnakeEye
Nyt forummedlem

Denmark
30 Posts

Skrevet - 08 Jan 2005 :  22:46:25  Vis profil  Bes�g SnakeEye's hjemmeside  Send SnakeEye en ICQ besked  Klik for at se SnakeEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
En okay fed side, der er bare nogle småfejl stadig, f.eks. folk som ikke kører i stor nok opløsning vil få problemer med at vise siden ordentligt.

forresten, hvordan er den bygget op.. med html/java eller java/xml og så lige en gang php ?

//Snake|Eye
No problem it to big to be solved!
G� til toppen af siden

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 08 Jan 2005 :  22:57:12  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
den er bygget i ....html.... og så lige en gang ASP. Læs i en af de første tråde hvor 6-shooter dikterer hvad han vil bruge til at bygge siden med...

Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 15 Jan 2005 :  17:00:55  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
Slettet* Forkerte sted

Rettet af - Dahoon @ 15 Jan 2005 17:15:47
G� til toppen af siden

KLS
Forummedlem

Denmark
202 Posts

Skrevet - 16 Jan 2005 :  00:47:27  Vis profil  Klik for at se KLS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg vil sige dette er en KANON forbedring af 35's ellers gode hjemmeside.

udvikler selv en del i ASP, men ikke så meget i C# endnu.
Men med den kombination af MSsql og C# der vil siden være uhyggelig hurtig, også ved mange samtidige queries :D

Til alle dem der sidder og tramper i tasterne og flår i billederne Keep up the good Work. !


G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 20 Feb 2005 :  08:41:54  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
de virker fint her hjemme og er også dejligt nemt og overskueligt.



Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

[+35]Weasel
[+35] Soldier

174 Posts

Skrevet - 20 Feb 2005 :  10:27:40  Vis profil  Send [+35]Weasel en ICQ besked  Klik for at se [+35]Weasel's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det går den rette vej
Når blot jeg har forstået det ret, at menu'en IKKE bliver i to rækker

Her kommer lige et heppekor til h4x0r folket der bøvler med siden !

Heja heja gogogo

At have brug for hjælp, er som at have brug for en faldskærm...
Hvis den ikke er der første gang behovet opstår, er sansynligheden for at det sker igen meget begrænset!


G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 20 Feb 2005 :  17:17:59  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Ser lige at "klag" ligger under menuen "COW". Det er ikke så go' en ide syn's jeg, da folk udefra (og det er vel dem "klag" er møntet på?) ikke ANER hvad COW står for. Hvad med et menupunkt der hedder "kontakt" eller no'et i den retning, og så "klag" som et underpunkt?

G� til toppen af siden

[+35]Den Gamle
[+35] Soldier

Denmark
248 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  15:25:44  Vis profil  Svar med Quote
Skal man være oprettet som testbruger for at få tingene til at spille (nej vel?) ?

Lige p.t. sker der nada, når jeg trykker lystigt løs på menuerne (jo, skriften bliver gul og baggrunden hvid-grå, ret grimt faktisk, men ellers intet ...). Er noget gået ned, eller er det bare mig?

Vh Ole / Den Gamle

"They couldn't hit an elephant from that distance ..."

Berømte sidste ord af nordstatsgeneralen John Sedgwick. Sekunder senere faldt han død om, dræbt af et skud fra en snigskytte.
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 23 Feb 2005 :  01:52:56  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote

Tjaah, jeg får heller intet ud af at logge ind med test/test. Der sker ikke andet end at når jeg fører cursoren hen over menuerne så bliver de (lige som for DenGamle) helt vildt grimme og ligner noget der vil angribe.

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.31 sek. Snitz Forums 2000