Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 gf ti 4200
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[WoF]Sneakyslicer`63
Gammel ven af +35

Sweden
490 indl�g

Skrevet - 09 Dec 2004 :  20:44:50  Vis profil  Svar med Quote
Har du ett gf 4200 och känner att du ikke ram någet trots godt aim? prove att skift drivrutiner till nivida 40.72 Dessa aer optimerade for 1.6.

Skiftade sjelv och känslan har kommit tillbaka :)

[+35]Weasel
[+35] Soldier

174 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  13:10:54  Vis profil  Send [+35]Weasel en ICQ besked  Klik for at se [+35]Weasel's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er der noget 'dokumentation' for påstanden ?

Anyways så kan driveren downloades her !

At have brug for hjælp, er som at have brug for en faldskærm...
Hvis den ikke er der første gang behovet opstår, er sansynligheden for at det sker igen meget begrænset!

Rettet af - [+35]Weasel @ 13 Dec 2004 13:13:46
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 16 Dec 2004 :  18:58:48  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe kender det problem.. sad til matador lan på et tidspunkt.. kunne intet ramme.. og mener intet.. det kostede lidt katsen med min mus og Div. ting.. Endtil (3 timer før lanet sluttede) at når jeg skød så skød den ikke hvor jeg sigtede med 3 cm (på skærmen) over.. så skiftede driver. og fik mit aim tilbage igen

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 16 Dec 2004 :  19:16:29  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Dit aim frankness?? hvor gemmer du det henne når du spiller på +35 serverne?

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 16 Dec 2004 :  19:29:42  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej
Jammen, passer den driver også til tft skærm ??

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]Weasel
[+35] Soldier

174 Posts

Skrevet - 21 Dec 2004 :  09:30:52  Vis profil  Send [+35]Weasel en ICQ besked  Klik for at se [+35]Weasel's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har prøvet driveren af nu, og den var totalt ubrugelig for mig.
Lige meget hvad jeg gjorde, kunne jeg ikke kommer over 6½ FPS i den her test

At have brug for hjælp, er som at have brug for en faldskærm...
Hvis den ikke er der første gang behovet opstår, er sansynligheden for at det sker igen meget begrænset!

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000