Forfatter |
Emne |
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 indl�g |
Skrevet - 12 Dec 2004 : 21:00:05
|
Det er som om jeg skøjter når jeg spiller cs. Dvs. at jeg ikke stopper min bevægelse når jeg slipper mine strafetaster, hvilket er pænt uheldigt når jeg fx. tror at jeg helt vildt hemmelig og sniger mig hen til et hjørne, for så pludselig at finde mig selv ude midt i "se mig, se mig" land. Jeg har kunne løse det ved at sætte ventrillo til highpriority i min task manager, men ville lige høre om der var nogen som kunne genkende problemet og evt. havde en anden løsning.
|
Den som smøre godt, køre godt. |
|
[+35]Casa
[+35] Soldier
Denmark
1447 Posts |
Skrevet - 13 Dec 2004 : 19:34:22
|
det probs havde jeg engang bare i en lidt anden udgave.Det er enten gamevoice eller VT der fårker up enten fordi det skal reinstalles.Eller fordi du har glemt at sætte dit keyboard til dansksproget.Tror bare du skal reinstalle.Evt tjek om det hjælper at fjerne numlock, og se om det er lidt bedre. |
Honda vfr 750 rc24 Wruuuuum Wruuuum
|
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2005 : 08:31:09
|
Hmmm, mit prob er ikke løst ved en reinstall, og faktisk har en ny spændende ting meldt sin ankomst. Nu er det ikke nok med at jeg spiller cs "Bambi på isen style", min mus er også begyndt at jamme. Således er det som om at mouse1 sætter sig fast og et burst går hen og bliver et pænt umotiveret spray.
PANIIIIIIIIIK! SGU! Ved snart ikke hvad jeg skal stille op, men min cs-oplevelse blir så skæmmet pga. de to ting at det er fristende bare at droppe skidtet. Kanske det kunne være min muse- eller keyboarddriver som er forkert?
edit: Kom lige i tanke om at jeg også "skøjter uden vt tændt, så det kan vel næppe være det?
|
Rettet af - Ull @ 05 Jan 2005 14:22:12 |
|
|
DecoChi
Friend of [+35]
Denmark
793 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2005 : 08:45:49
|
Ja, det er sgu surt show - men du kan da trøste dig med, at der er nogen som har det langt værre og stadig har det pænt sjovt med cs/cz Jeg har en AMD 1.1 med 512 ram, så det hjalp mig ikke meget at få en bedre netforbindelse, he he! |
|
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2005 : 08:54:10
|
Luller Deco
Kører på en celeron 1300, med 831(?) mb SD-ram, så jeg har ikke selv fine fornemmelser hvad hardware angår
|
|
|
[+35]Casa
[+35] Soldier
Denmark
1447 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2005 : 16:08:51
|
har du prøvet at installere cs om igen.Har du sat tastaturet til dansk(det var mit probs dengang bla.) .Ellers må du jo kigge ud en dag så vi kan se på sagerne. |
Honda vfr 750 rc24 Wruuuuum Wruuuum
|
|
|
HumanoiD
Nyt forummedlem
Denmark
15 Posts |
Skrevet - 14 Jan 2005 : 22:05:23
|
Det var da meget... for bare at bruge et lille eksempel så mit grafikkort er et nVidia Riva TNT skodkort... |
Kan godt være jeg skoder til CS, men jeg har det sjovt!!! |
|
|
|
Emne |
|