Forfatter |
Emne |
|
Wannadie
Friend of [+35]
Denmark
822 indl�g |
Skrevet - 27 Dec 2004 : 15:50:51
|
Jeg vil gerne rose Menzes, forsi han altid er en fair spiller og en guttermand at tale med!
Der er sgu altid sjov i teamsay hvis han er på holdet
Og så er han jo også et habilt easyfrag... hehe...
Ses på serverne Menzes-drengen (og d. 29, det bliver for fedt at game med jer irl!!)
Wannadie |
- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket. |
|
[+35]Dexter[Wa]
[+35] Soldier
478 Posts |
Skrevet - 28 Dec 2004 : 15:43:52
|
Jamen Jones er da en fin makker...osse irl. Lidt utålelig liderlig til tider, men ellers en rigtig pal og drukmås...hehe! Så højt skal han....whatever |
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 28 Dec 2004 : 17:23:46
|
Jones er da total gejl Dejlig irl ven og dejlig let at omgås (læs: fragge) på serverne, så jo jeg melder mig under "ham kan vi li'" fanen.
|
Den som smøre godt, køre godt. |
|
|
MaDLaGGeR
Friend of [+35]
Denmark
1067 Posts |
Skrevet - 28 Dec 2004 : 20:47:53
|
hehehe.. Menzes.... vist ham jeg for nogle måneder siden stødte ind i på server klokken lort om natten.... skæg og ballade er ikke lige det vi mangler når han kommer forbi :) |
Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D |
|
|
[+35]Menzes[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
441 Posts |
Skrevet - 29 Dec 2004 : 04:45:37
|
århh.. Bliver helt genert...
Ved ikke lige hvad jeg skal sige, havde ikke regnet med det... men et stort TAK er vel altid på sin plads. Og derudover vil jeg takke mit pladeselskab,min libido, alle fra MB Pizza fordi de støtter mig i svære tider, når der ikke er tid til at lave mad og drengern her i Kbh og dem jeg savner(i Odense) min mor, min far, mine søskende og gud fordi han gjorde mig til den leder jeg er i dag.... Jesus I låv you to..
Møs vi ses på serverne boys(læs ydmyg boys)..
ps. det der med eazyfrag... read my signature |
"tro ikke, at jeg er kommen for at nedbryde loven eller profeterne; jeg er ikke kommen for at nedbryde, men for at fuldkomme"
|
Rettet af - [+35]Menzes[Wa] @ 29 Dec 2004 04:48:47 |
|
|
|
Emne |
|