Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Ris/Ros
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

SnakeEye
Nyt forummedlem

Denmark
30 indl�g

Skrevet - 12 Jan 2005 :  02:03:33  Vis profil  Bes�g SnakeEye's hjemmeside  Send SnakeEye en ICQ besked  Klik for at se SnakeEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg vil godt rose The Saint for at være så flink over for mig når jeg skyder ham de mange runder i træk på pub1 :D

Altid en ven der.. eller noget :D

Det var en joke og du kan tage den :D

//Snake|Eye
No problem it to big to be solved!

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 12 Jan 2005 :  11:41:58  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe... tror vist man skulle havde været der....

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 14 Jan 2005 :  08:50:43  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja nemlig ja :-)

G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 14 Jan 2005 :  10:22:35  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Saint lagger for vildt (læs tele2) det derfor du har en chance.

U won't believe what I believe when I'm alone
G� til toppen af siden

HumanoiD
Nyt forummedlem

Denmark
15 Posts

Skrevet - 14 Jan 2005 :  22:01:26  Vis profil  Bes�g HumanoiD's hjemmeside  Send HumanoiD en AOL besked  Send HumanoiD en ICQ besked  Klik for at se HumanoiD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg syntes at det er ret ofter at folkene på pub-serverne skifter for at even teams, hvilket jeg syntes er genialt!

Så +35 tak for det, og tak for de fede pub-servere... man er altid sikker på en masse rare mennesker at spille/snakke med.

Kan godt være jeg skoder til CS, men jeg har det sjovt!!!
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000