Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] VIP Server
 ansQgning til VIP server
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

m@cdaddy
Nyt forummedlem

Denmark
6 indl�g

Skrevet - 21 Feb 2005 :  03:21:35  Vis profil  Bes�g m@cdaddy's hjemmeside  Klik for at se m@cdaddy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vi er 4 glade gutter som de fleste nok kender fra +35 1 og 2 serverne.
Vi vil meget gerne ansQge om at få adgang til VIP serveren

[W*M]m@cdaddy "STEAM_0:0:135839" macdaddy@warmmilk.dk
[W*M]Wammer "STEAM_0:0:1891083" wammer@ofir.dk
[W*M]R2rumble "STEAM_0:1:111895" R2Rumble@ofir.dk
[W*M]Cameron "STEAM_0:1:56222" cameron@warmmilk.dk

Vi er mellem 24 og 28 år.

vi glæder os til at høre fra jer.

tykke mennesker kan os ha tynd mave

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  02:34:33  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Så vidt jeg husker så skal man inviteres, men ved ikke om reglerne er ændret det lang tid siden jeg har været online......

G� til toppen af siden

m@cdaddy
Nyt forummedlem

Denmark
6 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  16:29:09  Vis profil  Bes�g m@cdaddy's hjemmeside  Klik for at se m@cdaddy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
well så vidt jeg kan se er vi ikke de første der søger. ville os hellere ha et svar fra +35

G� til toppen af siden

[+35]Hunter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
463 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  18:31:13  Vis profil  Bes�g [+35]Hunter[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]Hunter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmmm M@cdaddy, svar fra +35 eller ej, så tror jeg du skal stole på Hoppers husker. Fordi:

-Han har huseret på vores servere i mere end 5 år.

-Han ved ligeså meget om [+35] som de fleste i den gør

-Han er æresmedlem !

Kan desværre ikke give dig et svar, på dit spørgsmål!

G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  20:23:59  Vis profil  Svar med Quote
Det er mig der tildeler VIP i samråd med COW og teamleaders.

Jo, man bliver inviteret eller søger via forum næsten som i har gjort.

http://www.clan35.dk/msforum/topic.asp?TOPIC_ID=6387

Jeg har ikke være så meget på serverne på det sidste, så jeg skal lige have nogle til at anbefale jer, så der kommer lige til at gå lidt tid inden i kan få et svar.
G� til toppen af siden

m@cdaddy
Nyt forummedlem

Denmark
6 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  23:55:07  Vis profil  Bes�g m@cdaddy's hjemmeside  Klik for at se m@cdaddy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
tak for de fine svar. Vi har selv spillet en del eller meget inde på server 1 og 2 hvor vi kender de fleste af Gutterne. jumperman kunne jeg bare ikke lige genkende og jeg kendte ikke han relation til+35.
Vi er meget glade for at spille på jeres servere men problemet er at vi ofte er 2-3 stykker der gerne vil game lidt ffa sammen men som i ved er der jo stort set aldrig plads til mere en en af gangen på server 1 & 2.
Vi holder meget af at spille med de folk der færdes på på +35 serverne da de fleste af dem overholder de regler du nu engang er.

Rettet af - m@cdaddy @ 23 Feb 2005 11:40:57
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 23 Feb 2005 :  01:19:46  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan kun sige god for mælkedrengene De er echt spass! Godt humør, fint aim og en veludviklet sans for spillet som vi kan lide det på vores servere. Jeg giver dem min fulde opbakning.
Eneste sted hvor de halter lidt i forhold til den gennemsnitlige bruger på en +35server er i talegaver. Ingen af de 4 gutter har på noget tidspunkt givet bidrag til min cs-relaterede høreskade (Sie er iøvrigt hovedsponsor i det projekt, skarpt forfulgt af Abs's evindelige fnisen).

Edit: Hvad med Izno?

Den som smøre godt, køre godt.

Rettet af - Ull @ 23 Feb 2005 12:03:09
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 23 Feb 2005 :  19:11:43  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Hunter[Wa]

Hmmm M@cdaddy, svar fra +35 eller ej, så tror jeg du skal stole på Hoppers husker. Fordi:

-Han har huseret på vores servere i mere end 5 år.

-Han ved ligeså meget om [+35] som de fleste i den gør

-Han er æresmedlem !

Kan desværre ikke give dig et svar, på dit spørgsmål!

Det er sku en fin smører du fik strikket sammen der, tak for de pæne ord.

Ps. Håber da de 4 galede gutter har held med vippen, så kommer Jumpman da gerne forbi og gir lidt bly til de nye [DISA] bly

G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 28 Feb 2005 :  20:21:05  Vis profil  Svar med Quote
Skal drenge søge enkeltvis eller er der en flok +35 der sige god for dem samlet?

G� til toppen af siden

m@cdaddy
Nyt forummedlem

Denmark
6 Posts

Skrevet - 03 Mar 2005 :  05:58:12  Vis profil  Bes�g m@cdaddy's hjemmeside  Klik for at se m@cdaddy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
se det ku være sjaw huhuhu.. fjolle kan jeg sq os.. :)

G� til toppen af siden

m@cdaddy
Nyt forummedlem

Denmark
6 Posts

Skrevet - 03 Mar 2005 :  06:00:34  Vis profil  Bes�g m@cdaddy's hjemmeside  Klik for at se m@cdaddy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]ull[Wa]

Kan kun sige god for mælkedrengene De er echt spass! Godt humør, fint aim og en veludviklet sans for spillet som vi kan lide det på vores servere. Jeg giver dem min fulde opbakning.
Eneste sted hvor de halter lidt i forhold til den gennemsnitlige bruger på en +35server er i talegaver. Ingen af de 4 gutter har på noget tidspunkt givet bidrag til min cs-relaterede høreskade (Sie er iøvrigt hovedsponsor i det projekt, skarpt forfulgt af Abs's evindelige fnisen).

Edit: Hvad med Izno?

han gamer ikke så meget ffa. desuden tror jeg aldrig han har været inden på +35 serverene, så han kan selv søge hvis han skulle ha lyst :)

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000