Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 MaDLaGGeR og Den Sorte Enke
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 indl�g

Skrevet - 14 Mar 2005 :  08:30:07  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er MANGE spillere som jeg synes er festlige på serverne. Men henover længere tid må jeg sige at der især er 2, der - set fra mit tastatur - er ekstra sjawe og ALTID i godt humør (altså udover Siehoff )

MadLaGGeR og Den Sorte Enke

tak for jeres humør - jeg morer mig sgu altid når I er på....

[+35]Menzes[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
441 Posts

Skrevet - 14 Mar 2005 :  10:19:37  Vis profil  Send [+35]Menzes[Wa] en AOL besked  Klik for at se [+35]Menzes[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Go STIL!

"tro ikke, at jeg er kommen for at nedbryde loven eller profeterne;
jeg er ikke kommen for at nedbryde, men for at fuldkomme"
G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 14 Mar 2005 :  12:44:31  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
JA for satan! kan kun give mit bifald til rosen af disse to!!

Alle de gange man er blevet bedt om at gå ud i bilka og forsvinde, af enke hehe

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 14 Mar 2005 :  16:14:35  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ihh Elway, jeg er jo helt smigret nu
Jeg takker da mange gange, du har jo også selv en god gang humor
Hvis ikke der var humor til ville det jo ikke være værd at spille
Vi ses hist og her, og så skal jeg nok forsøge på at være flink mod dig på serverne

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

KLS
Forummedlem

Denmark
202 Posts

Skrevet - 14 Mar 2005 :  17:06:32  Vis profil  Klik for at se KLS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kan også kun sige at når enken er på så er der dømt grineflip for alle pengene...

G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 14 Mar 2005 :  19:04:07  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
5 svin herfra

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 15 Mar 2005 :  06:50:56  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Synes faemig ikke at madlagger er god at spille med. Nu spiller jeg jo som regel også IMOD ham, og det er det som er problemet :D:D:D:D

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 15 Mar 2005 :  08:45:56  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du VIL jo ikke kendes ved mig Drunk, men du skal da altid være velkommen hehehe :-)

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 15 Mar 2005 :  09:09:26  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vil også sige de bestemt glæde at spille med.. de spreder glæde på holdet :)

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]Dreadnought
[+35] Soldier

Denmark
531 Posts

Skrevet - 15 Mar 2005 :  11:04:56  Vis profil  Bes�g [+35]Dreadnought's hjemmeside  Svar med Quote

Jeg er totalt enig i at man har det SJAWT når MaDLaGGeR eller "den sorte enke" er på serveren.

Herlige spillere

Play 4 fun

Rettet af - [+35]Dreadnought @ 15 Mar 2005 11:05:32
G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 15 Mar 2005 :  11:53:57  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det sjoveste er nu når BOSS omdøber hende til Den slatne finke,

U won't believe what I believe when I'm alone
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 15 Mar 2005 :  14:27:07  Vis profil  Svar med Quote
Ja for slet ikke at tale om "Den sexede skinke"

Og for øvrigt:
--- citat Dratnød ---
Jeg er totalt enig i at man har det SJAWT når MaDLaGGeR eller "den sorte enke" er på serveren.
--------------------
Hvor ved du det fra, du er der jo aldrig

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 15 Mar 2005 :  15:59:34  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har skam haft fat i Dreadnought før i tiden Dude :D, han er så skræmt han aldrig vil kunne glemme det igen :-)

G� til toppen af siden

[+35]Dreadnought
[+35] Soldier

Denmark
531 Posts

Skrevet - 16 Mar 2005 :  12:12:06  Vis profil  Bes�g [+35]Dreadnought's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af MaDLaGGeR

Jeg har skam haft fat i Dreadnought før i tiden Dude :D, han er så skræmt han aldrig vil kunne glemme det igen :-)

NEMLIG

Jeg er aldrig blevet mig selv siden LOOOOOOOOL

Play 4 fun
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000