Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Ramses is leaving
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 indl�g

Skrevet - 25 Mar 2005 :  00:16:35  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jamen nu vil jeg snart sige hygge hejsa og tage til bornholm i 6 måneder så det vil sige at jeg ik får spillet så meget cs på disse kanon over gejlede total hygge og ikke mindst guji guji guji guji servere..!!!

WrÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLL

Men håber på at komme ind engang i mellem...

Ved ik lige om det er det rigtige forum at skrive i..!!!

Hygge der drenge, mænd og kvinder som den bredhoftede enke..

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 25 Mar 2005 :  01:02:28  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hyg dig :)

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 25 Mar 2005 :  10:14:56  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ses du
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 26 Mar 2005 :  11:17:31  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe God Tur...Håber du fanger nogen slid

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 26 Mar 2005 :  12:06:51  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Skal da ik fange sild.. jeg skal scorer sild.. he he... ej jeg skal uddannes brandmand...

G� til toppen af siden

HumanoiD
Nyt forummedlem

Denmark
15 Posts

Skrevet - 28 Mar 2005 :  23:08:46  Vis profil  Bes�g HumanoiD's hjemmeside  Send HumanoiD en AOL besked  Send HumanoiD en ICQ besked  Klik for at se HumanoiD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
AD... en slangetæmmer :D

Kan godt være jeg skoder til CS, men jeg har det sjovt!!!
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 29 Mar 2005 :  13:05:25  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nå, men så må vi alle jo holde ud mens Ramses drager til Bornholm og blvier uddannet som fisker.... måske han fanger en Crazy Dame derovre? :s :D

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000