Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Ros til Mazda (hihi) L
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 indl�g

Skrevet - 25 Mar 2005 :  19:12:23  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey a Yahoo! Message  Svar med Quote
Jeg vil gerne give mig ros til Mazdar^L.
Da jeg idag (undercover som RanGer) var inde og spille med og mod ham, så må jeg ærlig sige, at jeg fik et virkelig positivt indtryk af ham som administrator og medlem i clan35. Virkelig flink og rar også overfor dem han ikke kender samt dygtig til at håndtere sin admin rettigheder. Der var flere som klagede over en person som TK'ede (Hvilket både Mazda og jeg så ikke var med vilje), og så mente de efterfølgende at han skulle bannes, da man jo bannede Bay_junior for mindre?!?
Godt du ikke faldt i, og håndterede situationen som du gjorde :]

GG - Mikey.

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 25 Mar 2005 :  19:29:17  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Var selv inde også undercover.. syns også han er en flink person og gjorer det rigtige i den optalte sitition (eller hvordan det lige staves)

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 25 Mar 2005 :  22:59:21  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hah .. SÅ var det dig mikey :P

Troede faktisk det var 1 som cheatet :O

heh
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 26 Mar 2005 :  00:37:40  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
kan ikke lide folk der spiller med undercover nick...(:D)

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 26 Mar 2005 :  00:43:36  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
haha LicciB, ja det var såmen bare lille mig, som ville spille lidt i ro og fred, hvilket blev en rigtig god oplevelse pga. vores suveræne admins og gæster :D

-Mikey-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 26 Mar 2005 :  02:22:42  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jaA ..

Det tager JEG som et kompliment :P
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 26 Mar 2005 :  02:26:13  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Abs[Wa]

kan ikke lide folk der spiller med undercover nick...(:D)

BaaaH

Skulle det komme fra dig?
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 26 Mar 2005 :  12:22:18  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
:D

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

HumanoiD
Nyt forummedlem

Denmark
15 Posts

Skrevet - 28 Mar 2005 :  23:08:02  Vis profil  Bes�g HumanoiD's hjemmeside  Send HumanoiD en AOL besked  Send HumanoiD en ICQ besked  Klik for at se HumanoiD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du har heller ikke altid dit på det tørre unlocked! :P

"Man skal ikke kaste med glas, når man selv bor i et stenhus!"

...og inden en elleranden kommerefter mig, så NEJ! Jeg faker aldrig... bliver altid genkendt på min ekstremt skidte spillestil! :(

Kan godt være jeg skoder til CS, men jeg har det sjovt!!!
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 29 Mar 2005 :  13:04:12  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
du mener din sjove humor Humanoid :D

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D

Rettet af - MaDLaGGeR @ 29 Mar 2005 13:04:30
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 29 Mar 2005 :  17:19:32  Vis profil  Svar med Quote
Mange tak

Jeg mente nok at ham der RanGer var lige lovlig god
G� til toppen af siden