Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 Grafik og tegning
 Mostly
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 indl�g

Skrevet - 01 Apr 2005 :  14:12:04  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
.... av, den var svær...

skulle jo være noget med space og måske minde bare lidt om din nuværende sign i farver. Har haft puttet både forskellige x Marvin og Babbelfish derind, men valgte at blive holde mig til ham "rum-fætteren" der. Hope you like it, Moster Armløs :-)

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  14:16:30  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Må nok indrømme at jeg ikke har læst bogen som MH omtaler , men jeg synes det er lidt rodet, nu har knægten jo også verdens længeste nick ,men jeg synes ikke det er så overskueligt :D
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  14:28:30  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Fint nok, Weeser - lad os få nogle flere forslag på banen, så Mostly kan vælge og vrage - det luxusdyr
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  14:33:17  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har faktist valgt ikke at lave nogle til Mostly da jeg ikke har læst bogen og derfor har dårligt grundlag for at lave et signatur i hans tænkebane :D

Edit: men giver det da et forsøg anyway

Rettet af - [+35]MaDwEeSeR[Wa] @ 01 Apr 2005 14:49:28
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 07 Apr 2005 :  09:08:28  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
kan se at gotcha har lavet en som er meget nice. Med en cool babbelfish. Meget fed
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 07 Apr 2005 :  09:10:25  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nå ja, glemte at tilføje den her:

Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

powerpuff
Forummedlem

262 Posts

Skrevet - 07 Apr 2005 :  09:38:33  Vis profil  Bes�g powerpuff's hjemmeside  Klik for at se powerpuff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Gotchas er ret fed

All people who enter this forum make us happy.
Some by logging-in.
Some by logging-out.
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 07 Apr 2005 :  11:30:23  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Alt hvad Gotcha rører ved bliver til guld. Du er så sindsyg til det der Jörg
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000