Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 Grafik og tegning
 Eskimo
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 indl�g

Skrevet - 01 Apr 2005 :  15:12:42  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nu er i jo gået helt amok, inden i slapper helt af. Så kan i måske lave en til mig også?
Det skal gerne være noget med Eskimoer og gøre, med Igloo eller jagt af et eller andet dyr i det nordlige kolde Ø. (Og der er ingen Pingviner heroppe! ) Eller noget med Snescooter hvis i kan finde noget på det.
På forhånd tak

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  17:14:26  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
will try, Eski-Boy :-)
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  17:16:38  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehehe.... jeg har faktisk kigget efter noget til dig inden... jeg havde forestillet mig en grøn harpun med kikkertsigte

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -

--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  17:46:23  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tak Elway

Beat:
heheh lyder spændende
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 04 Apr 2005 :  00:30:30  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg fandt den her grafik af en slags "snowtrooper" på nettet og mente den kunne passe perfekt til dit signature med lidt modifikation og tilføjelsen ef et igloo

Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 Posts

Skrevet - 04 Apr 2005 :  07:09:55  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
lol der er fidt GoTCha....
godt lavet der...

Rettet af - TUFFE.DK @ 04 Apr 2005 10:09:26
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 04 Apr 2005 :  09:52:04  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja, helt cool Gotcha... der mangler bare en hippie-ko som Eskimo flækker hjertet på med sin AWP, på 800m afstand :-)
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 04 Apr 2005 :  12:25:39  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det ser sgu da nice ud det der! G-man RuLeZ
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000