Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Jeg kan da osse rose...
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 indl�g

Skrevet - 12 Apr 2005 :  11:03:58  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Da jeg tror at de fleste har en negativ holdning om mig, ville jeg da lige skrive hvorfor at jeg spiller på 35+ serverne

For det første synes jeg at der er rigtigt sjovt og god stemning på serverne når man spiller, og nogle personer gør det hele værd at spille på dem

F.eks Siehoff's tendens at altid at købe deagle og lege one man army, og skide på om han dør, for der kommer jo en runde mere
P.S You the man

PatGarret for at altid juble over en enkel vunder runde, og håne den modsatte side med hans evige say: Vi OWNER sku da CT/T

Woodrow F. Call for altid at stjæle mine åbenlyse defuse frags, men det er sku sjovt at aligevel (Den i B på Dust2 VAR KLART MIN :D)

Danish Bacon for at lave amx abuse, hvis han mener at han ikke skulle dø i den runde

Ull for at altid råbe LO2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! efter mig og sige jeg *****, osse selv om jeg sidde på BT, det ville jeg aldrig kunne undvære

sQndagsgarn for vores evige, "Jeg er bedst med awp" krig

mAx for vores heftige fight om der ligger øverst på stats

Caltex som aldrig går afvejen for at spille noget mix med os andre

Lazy for at have sat nogle af Danmarks bedste kørene FFA servere

Bremsesystem for general tendens til at pisse mig af Ventrilo(Han driller)

Og generalt til C.O.W for at opret holde reglerne på serverne, og for at levere den bedste gang gaming på de_italian_v2, F*** det var sjovt :P

Der er sikkert nogle jeg har glemt, men det er dem, jeg lige kan komme i tanke om

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat.

Rettet af - Fumle @ 12 Apr 2005 11:05:59

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 12 Apr 2005 :  12:54:30  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Solen står op i Øst og når regnen falder bliver man våd... Når vi spiller sammen, så SKAL jeg pive over dit overlegne aim!

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 12 Apr 2005 :  12:57:36  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]ull[Wa]

Solen står op i Øst og når regnen falder bliver man våd... Når vi spiller sammen, så SKAL jeg pive over dit overlegne aim!

Du mener min AWP, som du absolut mener kan skyde om hjørner :D

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 12 Apr 2005 :  12:59:20  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
om hjørner, igennem alting, baglæns....

G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 12 Apr 2005 :  14:19:59  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

om hjørner, igennem alting, baglæns....

Baglæns lige frem :P

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 12 Apr 2005 :  14:32:48  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
JA det delme træls med dine baglæns skyd..

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 12 Apr 2005 :  15:57:44  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Fumle

Danish Bacon for at lave amx abuse, hvis han mener at han ikke skulle dø i den runde

Det kan godt være du kalder det ros, men jeg tager det som en grov fornærmelse, og at du ikke har fattet det sidste vink med en vognstang jeg gav dig.

Jeg håber du overholder vores serverregler til punkt og prikke især fra nu af, også når du spiller under fakenick, din livline er nemlig brugt nu.

Sjovt nok er du jo klar over at du hos mange af os ikke er særlig populær, men ikke engang det har givet dig stof til eftertanke????

Rettet af - Danish.Bacon.DK @ 12 Apr 2005 15:59:31
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 12 Apr 2005 :  17:03:50  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
kan det ikke snart stoppe dette her vanvid.Manden har sikkert samme problem som mig med at formulere sig så det kommer til at lyde som fornærmelser (hvor er den lange linje)

Vil man læse det negativt tja så er der meget som kan opfattes som sådan, men så kan vi blive ved jo det du siger i sjov til en kan opfattes af ligeså mange som læser det.

Han prøver på hans måde at fortælle hvorfor han spiller hos os, det skal han have lov til.At du bacon så som det første vælger at tro abuse er lig med det værst tænkelige og ikke et slap eller kick eller andet, er ærgeligt da han jo bare fortæller hans version

Og fumle Du mangler mig: grund jeg skyder dig altid jo

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 12 Apr 2005 :  17:43:56  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Casa

kan det ikke snart stoppe dette her vanvid.Manden har sikkert samme problem som mig med at formulere sig så det kommer til at lyde som fornærmelser (hvor er den lange linje)

Vil man læse det negativt tja så er der meget som kan opfattes som sådan, men så kan vi blive ved jo det du siger i sjov til en kan opfattes af ligeså mange som læser det.

Han prøver på hans måde at fortælle hvorfor han spiller hos os, det skal han have lov til.At du bacon så som det første vælger at tro abuse er lig med det værst tænkelige og ikke et slap eller kick eller andet, er ærgeligt da han jo bare fortæller hans version

Agree.
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 12 Apr 2005 :  22:42:02  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Casa

At du kalder dig selv "n00bmaster" er rigeligt :P

G� til toppen af siden

[+35]MooNie[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
235 Posts

Skrevet - 13 Apr 2005 :  09:56:15  Vis profil  Bes�g [+35]MooNie[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MooNie[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvor er jeg henne Fumle din skid. LamersByNight.dk 4 Evah

2 1th place in Dogl.dk wc3 1on1 and one time 3rd place wc3 2on2 Whith The great Clan The mAd Crew. 3rd wc3 1on1 at Dusk Lan Played in Faktory.dk TMC And LamersByNight
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 13 Apr 2005 :  14:32:46  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af MooN-ThinG

hahahahah, lær ?

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

Woodrow F. Call
Forummedlem

Denmark
349 Posts

Skrevet - 13 Apr 2005 :  18:49:28  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Woodrow F. Call for altid at stjæle mine åbenlyse defuse frags, men det er sku sjovt at aligevel (Den i B på Dust2 VAR KLART MIN :D)

He he, og det vil helt sikkert ske igen, da jeg samler på stjålne tøsefrags, nogle frags skal jeg jo have....

I øvrigt har jeg ikke en negativ holdning til dig...

Never argue with an idiot - odds are, he's doing the same...

Rettet af - Woodrow F. Call @ 13 Apr 2005 21:02:59
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 13 Apr 2005 :  23:01:27  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Det er fordi du er DOTA g33k

G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 14 Apr 2005 :  00:49:59  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg føler mig overset her !!!!
Fumle, med ALT hva' vi to har haft sammen, og så nævner du mig ikke engang !?
Hva' med en nominering som: "Mest pissed off admin" ???

Du har hverken sans for: Fairplay, komplimenter eller humor !!!!

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 14 Apr 2005 :  01:51:46  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har da en nominering til Shotgun og Bacon :
"Admins out of Valium"

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 14 Apr 2005 :  09:23:25  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Shotgun Joe

Jeg føler mig overset her !!!!
Fumle, med ALT hva' vi to har haft sammen, og så nævner du mig ikke engang !?
Hva' med en nominering som: "Mest pissed off admin" ???

Du har hverken sans for: Fairplay, komplimenter eller humor !!!!

Du må godt få en demo af mit tekst felt ?

De fleste er vel overrasket over det, jeg skriver, fordi jeg plejer at skyde med skarpt

G� til toppen af siden

[+35]MooNie[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
235 Posts

Skrevet - 14 Apr 2005 :  10:42:35  Vis profil  Bes�g [+35]MooNie[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MooNie[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
HAHAHAHAHA Fumle YOur THA MAN. Eller noget. Men Dota er da nice.

2 1th place in Dogl.dk wc3 1on1 and one time 3rd place wc3 2on2 Whith The great Clan The mAd Crew. 3rd wc3 1on1 at Dusk Lan Played in Faktory.dk TMC And LamersByNight
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 14 Apr 2005 :  12:33:50  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

HAHAHAHAHA Fumle YOur THA MAN. Eller noget. Men Dota er da nice.

Jeg har nu aldrig spillet der :P

"Citat"fra ventrilo

1337Fumle: Moon, game ?
n00b-ThinG: Nej, DOTA DOTA!

G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 14 Apr 2005 :  20:12:49  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Du må godt få en demo af mit tekst felt ?

Stavekontrol er tjiiit

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 17 Apr 2005 :  18:33:50  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
Tak for de fine ord

Hvis det kan trøste dig fumle; jeg syntes ikke du er så slem som du bliver gjort til (the bad bad boogie-man )

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 20 Apr 2005 :  23:36:06  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Abs[Wa]

Tak for de fine ord

Hvis det kan trøste dig fumle; jeg syntes ikke du er så slem som du bliver gjort til (the bad bad boogie-man )

Hørt Abs, Fumleren er lex :D

G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 24 Apr 2005 :  01:04:55  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

quote:

Tak for de fine ord

Hørt Abs, Fumleren er lex :D

Lex? Hvor F***** betyder det ?

Men Danish Bacon, men hvorfor er det at du vælger at tage det som en grov fornærmelse, forstår jeg virkelig ikke.....

Jeg har det på den måde, at du bevist venter på en grund til at banne mig, jeg fåler mig virkelig overvåget, somom at i bevidst venter på det lille fejltrin, men ikke kigger efter andre end mig...

G� til toppen af siden

Illusion
Friend of [+35]

Denmark
25 Posts

Skrevet - 24 Apr 2005 :  01:31:51  Vis profil  Klik for at se Illusion's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
lex = lækker, dejlig.... :S
G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 24 Apr 2005 :  16:42:47  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Tak for de fine ord

Han har sgu da ikke skrevet fine ord om dig, du jo ****ing CS handicappet "tænker på din manglende finger"

U won't believe what I believe when I'm alone
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 25 Apr 2005 :  11:24:54  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
Haha :P...nu er det godt nok kun spidsen af langemanden jeg mangler (altså fingeren, ingen omskæring her )

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 25 Apr 2005 :  11:59:14  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Haha :P...nu er det godt nok kun spidsen af langemanden jeg mangler (altså fingeren, ingen omskæring her )

Skal du jo sige :D

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000