Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Biler
 Vintage cars
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 indl�g

Skrevet - 22 Apr 2005 :  18:01:44  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er mange lækre nye biler ude på vejene og rundt om i de dyre, dyre showrooms, men efter min mening er de smukkeste biler lavet for længe siden. Denne tråd er til de biler som er fra FØR 1970.

Ford Mustang Fastback (1965)

Mercedes-Benz 300 SL Gullwing (1954)

Den som smøre godt, køre godt.

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 22 Apr 2005 :  18:47:03  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jaguar D Type (1955)

G� til toppen af siden

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 23 Apr 2005 :  16:17:25  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote

jaja 1970 min bare. Det er en Chevrolet Camaro type LT fra 1976.

OG DET ER MIN!!!

Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!

Rettet af - SmokiE @ 14 Sep 2005 13:01:02
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 26 Apr 2005 :  13:58:42  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
Den er i hvert fald 100 gange så fed som Mercedesen og Jaguaren som er længere oppe!
G� til toppen af siden

[+35]Micro[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
612 Posts

Skrevet - 21 Aug 2005 :  23:02:26  Vis profil  Klik for at se [+35]Micro[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ull du startede med at slutte tråden... !

Ford Mustang Fastback er virkelig bilen man bare må eje... ! INTET overgår den... ! selv ikke engang nogen af de helt nyeste.. !
der kan folk godt smutte med deres skyline og alt det der... !

Ford Mustang Fastback ROX... ! og så kan den fås til lidt over 100000kr..... dejligt.. !

Rettet af - [+35]Micro[Wa] @ 21 Aug 2005 23:03:43
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 13 Sep 2005 :  16:53:20  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hehe :D Kan godt se at jeg skød mig selv lidt i foden der, Ford Mustang Fastback er guddommeligt lækker. Nu har Ford så besluttet at starte produtionen af den her:

Jeg så den anmeldt i "top gear", og den er så viiiiild!!!!

Se mere her: http://www.fordvehicles.com/fordgt/

G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 13 Sep 2005 :  22:13:26  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja ham fra Topgear har købt en selv

Den er nice. Men var lige forbi US Automobiler i Karlslunde og se den nye Mustang. MUMS. Skide være med den er bygget af en cykelsmed. DAMN den er lækker. Især i Caprio udgaven.
LAD MIG VINDE I LOTTO LAD MIG VINDE I LOTTO

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  00:15:53  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote

Ja den er lækker, men jeg synes umiddelbart den ser lidt FOR kompakt ud. Det ligner lidt at de har nappet en fastback og klonet den med en Audi TT :s Måske jeg tager fejl, jeg har jo ikke set den "live"?

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  00:56:41  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis jeg skulle købe en bil for øjnenes skyld, så skulle det være Corvette
Ikke helt før 70, men næsten.

http://www.proteam-corvette.com/cars/108W.htm

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  12:59:46  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja hver sin mening Ull men det er fandme totalt for overdrevet iorden musiksmag at de har taget det gamle design og peppet lidt op istedet for de modeller som der har været indtil videre. Jeg har selv studeret den sorte som øjet har set hos US i karlslunde da den stod hos dansk turbo teknik på amager til den nette sum af 635.000 dkr.

Det var hverken fastback eller shelby udseende men en ren mustang

http://www.smallblock.dk <- se DET er en herlig hjemmeside

Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!

Rettet af - SmokiE @ 14 Sep 2005 13:04:13
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  15:24:59  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er kun en "rigtig" us bil denne : http://www.musclecarcalendar.com/PicturePerfect2004/GeorgeCharger/PP3.jpg
Dogde Charger R/T 400 384bhp !

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  15:44:29  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Challenger er sgu lidt federe sys jeg! http://www.familycar.com/Classics/images/70DodgeChalengerTA.jpg

It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  16:24:38  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den kører 2 km på literen Shooter ! :)
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  16:54:16  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg vil nok foretrække en puch maxi da jeg ik har fået taget mig sammen til at tage et kører kort.
Det er jo også en for for vintage bare knallert :D

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell

Rettet af - MQffe @ 14 Sep 2005 16:54:47
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  17:47:26  Vis profil  Svar med Quote
Jaaa... Puch Maxi K, model gejlet og toptunet slår de gamle smadrekasser med flere længder

G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  17:53:26  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hehehe Pass jeg er helt enig :D

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  18:14:08  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
PFFFFFFFFFFFFFFFT!!! Hiv jeres gustne havnelimousiner over i en anden tråd :P

G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  09:43:17  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Hvis jeg skulle købe en bil for øjnenes skyld, så skulle det være Corvette
Ikke helt før 70, men næsten.

http://www.proteam-corvette.com/cars/108W.htm

I hear that

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne