Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Biler
 Søger mekaniker til at skifte tandrem.
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 indl�g

Skrevet - 28 May 2005 :  15:27:53  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey a Yahoo! Message  Svar med Quote
Hejsa.
Jeg søger en automekaniker e.lign, som kan hjælpe mig mod en lille sum penge at skifte tandrem på min Ford Mondeo 1.8 fra 2000.

Skriv eller ring venligst på telefon: 2888 2839 eller e-mail: maf@plan-online.dk

-Mikey-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 28 May 2005 :  23:16:59  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hvor i landet ?

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 30 May 2005 :  10:04:09  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
DK, Copenhagen, Dragør :D
Kører gerne en selv, hvis det kan hjælpe...

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 30 May 2005 :  10:25:26  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ikke for at lyde som en lyseslukker men det er sgu lidt af en operation på sådn en lækkerhed. Jeg har data over det men værktøjet kniber det med...

Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!
G� til toppen af siden

tortillas
Friend of [+35]

Denmark
361 Posts

Skrevet - 30 May 2005 :  16:30:58  Vis profil  Klik for at se tortillas's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lidt for langt væk .
G� til toppen af siden

SUBMAN.DK
Forummedlem

Denmark
666 Posts

Skrevet - 30 May 2005 :  23:44:11  Vis profil  Bes�g SUBMAN.DK's hjemmeside  Svar med Quote
hvis jeg hade nået at skifte min tandrem var jeg sluppet for 16.000 slag i nakken av av av et stk renovering af topstykke og nye vippearme og 16 ventiler

All people smiles in the same language

Rettet af - SUBMAN.DK @ 30 May 2005 23:45:36
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 31 May 2005 :  18:33:47  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
mikey prøv og forhør dig inde på www.powerpage.dk evt... jeg ville anbefal min mekker men han bor i Kulhuse...

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000