Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 Sas-ligaen.
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 3

Spitfire
Forummedlem

Denmark
137 indl�g

Skrevet - 02 Jun 2005 :  22:25:43  Vis profil  Bes�g Spitfire's hjemmeside  Klik for at se Spitfire's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvem bliver danske mestre?

Det er snart ved at være ved enden, og 04/05 sæsonen er slut; men hvem vinder Sas-ligaen i år?

Kom med et bud:

Jeg holder stadig (altid) på B.I.F.

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 02 Jun 2005 :  23:23:22  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
selF vinder brøndby :)

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 02 Jun 2005 :  23:33:26  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det bliver da Brøndby selvfølgelig
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 03 Jun 2005 :  00:12:54  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er vel mere vigtigt, at FCM og EFB tager sølv og bronze ??

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 03 Jun 2005 :  00:16:46  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Gode bud drenge.. her er mit bud

1:Brøndby if
2:Aab
3:Fcm
4:Fck

G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 03 Jun 2005 :  07:17:22  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af ramses

Gode bud drenge.. her er mit bud

1:Brøndby if
2:Aab
3:Fcm
4:Fck




1:Brøndby I.F.
2:FCM.
3:AAB
4:FCK



G� til toppen af siden

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 Posts

Skrevet - 03 Jun 2005 :  07:51:43  Vis profil  Svar med Quote
FCK
BØF
AAB
Esbjerg

FC København. Royal leverandør til det danske folk
G� til toppen af siden

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 Posts

Skrevet - 03 Jun 2005 :  07:55:34  Vis profil  Svar med Quote
spøj til side BØF vinder i år, selvom de var tæt på at smide det. De fik skuden på ret køl igen og set over en hel sæson er det fortjent nok. Men det er mig en gåde at mit kære FCK kan spille en så dårlig sæson og stadig blive nr 2 ?? er den danske liga så dårlig, og ja de bliver nr 2

FC København. Royal leverandør til det danske folk
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 03 Jun 2005 :  16:22:11  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Luuuul! Self BIF! Enigma! Du er nedstemt!

1.BIF!
2.Fcm.
3.Fck
4.Aab

!

Ramses! Er der flere billetter til Den sidste? Mangler 1 !
Evt. Er der flere billetter til Bif-Herfølge?
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 04 Jun 2005 :  02:22:02  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er vist nok udsolgt til den sidste... men har hørt at de har sat 300 mere til faxi til salg... men er ik sikker.. men ring til brøndby shoppen...!!!

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 04 Jun 2005 :  09:33:53  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Okay! De tog ikk telefonen!
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 05 Jun 2005 :  09:14:39  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det bliver desværre nok BIF der bliver danske mestre i år
2.fck
3.Aab
4.FCM
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 05 Jun 2005 :  12:43:24  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
se hvis jeg nu havde haft dit nr kunne jeg have solgt dig 20 igår...

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 05 Jun 2005 :  16:11:28  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hihi! Det går nok!

Vi bliver bare en mindre.. Men alligevel det samme på stadion..
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 05 Jun 2005 :  17:39:30  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nemlig jah.... Brøndby rules...

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 05 Jun 2005 :  21:59:43  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
uhh! Glæder mig!
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 06 Jun 2005 :  08:29:18  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så tager de the doubel igen for 2 gang i træk WEEEE det bliver fedt,håber de gør det igen næste sæson så har de lavet hattrick......BIF RUELS 4EVER



G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 06 Jun 2005 :  12:17:50  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Midnight.. Var det ikke FCK der vandt "the double" sidste år?
Er jeg nu ret overbevist om..

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 06 Jun 2005 :  16:04:52  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
3 Bif billetter hjemme Mod Herfølge.. Wee..
G� til toppen af siden

Bone
Forummedlem

Denmark
123 Posts

Skrevet - 06 Jun 2005 :  17:45:25  Vis profil  Bes�g Bone's hjemmeside  Klik for at se Bone's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
1. Ølstykke
2. Horsens
3. Brabrand
4. B 2007


:D

G� til toppen af siden

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 Posts

Skrevet - 06 Jun 2005 :  18:38:09  Vis profil  Svar med Quote
nu har jeg sgu også fået billet til Herfølge kampen, hvad skal det dog ikke ende med

FC København. Royal leverandør til det danske folk
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 06 Jun 2005 :  20:56:50  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Til Bif-herfølge?

Er der andre der skal ind og se den? Midnight?

Ramses, Hvor er det lige du står henne helt præcist ? Ude på parkeringspladsen?
G� til toppen af siden

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 Posts

Skrevet - 06 Jun 2005 :  23:51:09  Vis profil  Svar med Quote
jep, har en kammerat som er sponsor derinde

FC København. Royal leverandør til det danske folk
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 07 Jun 2005 :  06:56:55  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Damn de KBH klubber.
Desværre BIF mester
FCK vinder den mest intetsigende liga i skandnaviske fodbold.

MEN NÆSTE ÅR.
Så kommer fynboerne

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)

Rettet af - [RBBOT]TheEye @ 07 Jun 2005 06:57:20
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 07 Jun 2005 :  07:11:49  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Unlocked[Wa]

Til Bif-herfølge?

Er der andre der skal ind og se den? Midnight?

Ramses, Hvor er det lige du står henne helt præcist ? Ude på parkeringspladsen?



Ville skide gerne.men er flyttet til Jylland så der er lidt langt for mig og det koster spidsen af en raket at komme over men har da været trofast tilskuer da jeg boede på sjælland for 2 et halvt år siden.
Jeg boede i Ballerup så det tog ikke lang tid at komme til Brøndby stadion,men savner det for vildt at komme ind på Brøndby stadion,kunne være at man engang samlede dem fra clanen der holder med Brøndby fra Jyllands siden og følges over og møde andre fra clanen og tag ind og se bold sammen,det kunne være for nice



G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 07 Jun 2005 :  07:13:16  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Koen_Kuno

Midnight.. Var det ikke FCK der vandt "the double" sidste år?
Er jeg nu ret overbevist om..


Det tror jeg nok,jeg går ikke så højt op i hvad killingerne fra parken vinder deres nye motto skulle være(Killingerne miaver i parken)



G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 07 Jun 2005 :  09:52:13  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Åhh! Ku da være fedt hvis alle mødtes!
G� til toppen af siden

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 Posts

Skrevet - 07 Jun 2005 :  19:12:32  Vis profil  Svar med Quote
selv om jeg holder med byens hold, får jeg ofte forvildet mig ud på vestegnen for at se lidt bold, tror faktisk det er blevet til små 10 gange i år, lidt skræmmende. Jep det kunne være sjovt at få et par øl på P-pladsen og håne hinanden lidt :)

FC København. Royal leverandør til det danske folk
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 07 Jun 2005 :  20:54:03  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
:)! Og så gå ind og fyrre den max af bagefter!
G� til toppen af siden

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 Posts

Skrevet - 07 Jun 2005 :  21:46:18  Vis profil  Svar med Quote
slå koldt vand i blodet i har ikke vumdet endnu :)

FC København. Royal leverandør til det danske folk
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 08 Jun 2005 :  07:08:08  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Unlocked[Wa]

Åhh! Ku da være fedt hvis alle mødtes!


Vi må lige finde ud af noget i næste sæson,kunne være top nice at mødes og se lidt bold sammen og kaste lidt kold humle i halsen og hygge for vildt,jeg er frisk.
Så skal vi bare vide hvor mange her fra Jyllands siden der er med på den så kan vi hygge i toget på vej over og møde jer andre på parkerings pladsen og gå ind og se bold



G� til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.26 sek. Snitz Forums 2000