Forfatter |
Emne |
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 indl�g |
Skrevet - 03 Jun 2005 : 10:24:51
|
Jeg er én af dem som ikke kan vente på at zulu igen har NFL på programmet. Jeg savner at se 2 monstrøse mænd på 150+ kg. jagte ham spirrevippen (på "kun" 110 kg), jeg savner at se hvordan råstyrke og snilde skal kombineres for at få sejren. For mit eget vedkommmende har jeg kun fulgt med i ca. 2½ sæson, men det er alt rigeligt til at jeg er dybt fascineret.
|
Den som smøre godt, køre godt. |
|
DecoChi
Friend of [+35]
Denmark
793 Posts |
Skrevet - 03 Jun 2005 : 13:30:55
|
Ja kan kun være enig - et dejligt mix der af POWER, teknik, SPEED og strategi! Kan stadig huske hvordan vi lå i sengen søndag aften og så NFL hjemme på min kærestes værelse helt fra de startede med at sende NFL! Der holdt vi med New England(vi kender nogle derfra), som var et BUND hold & se nu !!! Har endda set en kamp med dem! Kan huske jeg var lidt til grin, da jeg gik med deres blå og røde caps og T-shirt (det er ikke så slemt mere lol - ) |
|
|
|
[+35]Beathoven
[+35] Soldier
Denmark
3427 Posts |
Skrevet - 04 Jun 2005 : 16:10:37
|
Jeg har også glædet mig til at se disse hormonpumpede steorider der går rundt mellem hinanden og ser vigtige ud, hvorefter idyllen brydes af 10-15 sekunders aktivitet inden næste stilstand. Skyttegraven er nu rykket et par meter.....og så er det vist tid til reklamer (Det er ikke sundt at dyrke sport selv endsige se sport ret lang tid uden reklamer)
Amerikansk TV når det er bedst/værst |
"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag" - Beathoven aka Den Sorte Spejder -
--- 6GotBeat --- Winner of [+35] 3on3 tournament |
|
|
Enigma
[+35] Soldier
Denmark
107 Posts |
Skrevet - 06 Jun 2005 : 18:39:25
|
btw surt for Morten A hvis han ikke finder en klub, så han kan få de sidste point og blive den største i NFL´s historie |
FC København. Royal leverandør til det danske folk |
|
|
kc@
Forummedlem
Denmark
639 Posts |
Skrevet - 08 Jun 2005 : 15:01:16
|
Jeg kommer btw. også fra Struer, ligesom Morten Andersen. Jeg er lidt yngre end ham og kan huske lidt om ham fra den tid af hvor han tog til USA på High School.
I drengeårene havde han spillet fodbold i Struer KFUM. Jeg fik dengang at vide at han var begyndt at spille amerikansk fodbold derovre og at han var rigtig god til det. Men hvem faen i DK havde interesse for det dengang.
En anden pudsig episode jeg har haft med ham, var en nytårs morgen for ca. 15 år siden. Jeg var kommet på morgenværtshus (det var dengang at der altid var en et værtshus der havde åbent) og i baren sad Morten. Det blev til lidt hyggesnak og han var fantastik flink og helt ned på jorden at tale med.
Sjovt at se tilbage på det den dag i dag, at men egentlig har været tæt på en stor sportsstjerne uden at jeg var klar over det. |
|
|
Elway
Friend of [+35]
Denmark
465 Posts |
Skrevet - 12 Jun 2005 : 13:48:53
|
interesseret i NFL?
nå, ja - check mit nick og signatur, så skulle det være til at spotte :-)
Nogen der vil være med til at spille fantasy på nfl.com? - lidt ligesom det tv2, dr.dk og bt har kørt på Premier League, Tour de France etc.....
efter min mening, bare meget mere dybt og fedt :-)
lemme know - jeg og et par mates går med i en liga hvert år - der er plads til flere :-) Jeg skal nok hjælpe igang, hvis du er usikker på det....
|
|
|
|
Enigma
[+35] Soldier
Denmark
107 Posts |
Skrevet - 12 Jun 2005 : 20:01:35
|
Ray Finkel er den bedste kicker i verden |
|
|
Enigma
[+35] Soldier
Denmark
107 Posts |
Skrevet - 12 Jun 2005 : 20:03:18
|
nååååååå nej det er jo en film, men nab blir aldrig træt af at høre " Montana laver et langt kast til Rice TOUCHDOWN" man er vel gammel 49èr |
|
|
Bangsholt
Nyt forummedlem
Denmark
9 Posts |
Skrevet - 06 Jul 2005 : 21:47:12
|
Jamen så vil jeg da lige ligge mit første indlæg på dette forum her:
[+35]Elway[Wa] Det er jo helt rigtigt det der! :) Elway er jo den sejeste Bronco. Desuden må T(errell) D(avis) også lige nævnes. Ja, jeg holder med Broncos, og har gjort det siden 2001 :) Men har jo selvfølgelig set de to superbowl sejre. |
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 06 Jul 2005 : 22:56:04
|
Velkommen til Bangsholt, og tillykke med at dit første indlæg er i en MEGET vigtig, og MEGET overset tråd |
Den som smøre godt, køre godt. |
|
|
Bangsholt
Nyt forummedlem
Denmark
9 Posts |
Skrevet - 06 Jul 2005 : 23:04:56
|
Hah :)
Det skal vel nok blive aktuelt igen, når sæsonen starter. Jeg glæder mig i hvertfald. Så kan vi jo se Broncos tæske hele AFC West, og se Bailey lukke Moss ned.
Hvem holder du forøvrigt med, ull? |
|
|
Elway
Friend of [+35]
Denmark
465 Posts |
Skrevet - 21 Jul 2005 : 00:36:47
|
Bangsholt - hvis du spiller Fantasy på NFL.com - så sig til... i skrivende stund er jeg i en liga der mangler den sidste. Draft 7. august kl. 19.00
|
|
|
|
Bangsholt
Nyt forummedlem
Denmark
9 Posts |
Skrevet - 21 Jul 2005 : 01:47:41
|
Elway, tror vist nok jeg er med i to ligaer på Yahoo.com.
Magter desværre ikke endnu en, da jeg så er helt ødelagt i hvilket hold jeg har.
Jeg undskylder. |
|
|
Elway
Friend of [+35]
Denmark
465 Posts |
Skrevet - 21 Jul 2005 : 08:32:15
|
np :-)
fantasy på NFL.com er ellers blevet gratis i år - plejer at koste 15-20$ |
|