Forfatter |
Emne |
[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier
Denmark
2137 Posts |
Skrevet - 26 Jun 2005 : 12:32:23
|
Frankness, spørg dig selv, hvor sjovt er det at være i en Klan hvor mange ikke gider spille med dig og mange ikke gider drikke øl med dig til CG, fordi du "tweaker" til en klar - og i mine øjne - unfair fordel ?
|
When they outlaw guns, only outlaws will have guns
|
|
|
Fumle
Forummedlem
Denmark
653 Posts |
Skrevet - 26 Jun 2005 : 13:02:05
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]PatGarret
Lovligt eller ikke lovligt. Hverken Frankness eller Fumle skal være i tvivl om, at jeg sætter jer i skammeskrogen uden for vores servere, hvis i gentagne gange skyder folk gennem smokes, fordi i har tweaket ! Det bliver ikke med begrundelsen cheat, men fordi i ikke holder jer til "ånden" i clanen og til vores filosofi
Alle mine settings er "lovlige" det er cpl GUI 3.0
Jeg har udelukkene skrevet denne guide til folk, de har knap så gode computere som os andre og mega fps drops
gl_max_size giver klart flere fps, men jeg har kan ikke holde ud at spille at med den på andet en 512 f.eks |
Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. |
|
|
[+35]PatGarret
[+35] Soldier
Denmark
1092 Posts |
Skrevet - 26 Jun 2005 : 13:08:43
|
Det er fint Fumle ! Jeg er ikke langsom, og jeg forstår godt at dine "settings" er lovlige, set med din og andres øjne. Men de er så på emnet omkring "smokes" ikke forenlige med mit og COWS syn på, hvad man skal optimere for at have det sjovt på vores FFA servere, og derfor fastholder jeg mit "trusselsbillede" af dig og som den store pædagog jeg er, fortæller jeg dig også konsekvensen, hvis du spiller uforenligt med vores syn på CS på Clan35's servere Det var vidst det !!!
p.s. Vi må hellere løbe over til "Klager" istedet, for her køre den samme diskussion. Og forøvrigt skal du have ros fordi du har givet dig tid til at fortælle om mere nyttige tweaks. |
Rettet af - [+35]PatGarret @ 26 Jun 2005 13:10:26 |
|
|
DecoChi
Friend of [+35]
Denmark
793 Posts |
Skrevet - 26 Jun 2005 : 15:05:30
|
Jeg er helt i tråd med cow om fordele og uhensigtsmæssige tweaks der giver dem! Det skal ikke være nogen tvivl om at MIT motiv er at få det til at køre så optimalt som muligt! DVS. undgå lag !!! Så stabil fps omkring de 100 som muligt og lign. At jeg så nu er blevet opmærksom på nogle "fordele", gør naturligvis at jeg er blevet mere opmærksom på hvad jeg ændrer / tweaker |
|
|
|
Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]
Denmark
533 Posts |
Skrevet - 27 Jun 2005 : 20:25:15
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]PatGarret
Lovligt eller ikke lovligt. Hverken Frankness eller Fumle skal være i tvivl om, at jeg sætter jer i skammeskrogen uden for vores servere, hvis i gentagne gange skyder folk gennem smokes, fordi i har tweaket ! Det bliver ikke med begrundelsen cheat, men fordi i ikke holder jer til "ånden" i clanen og til vores filosofi
Bravo! |
|
|
Emne |
|