Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 FPS guide, round 2
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forrige Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 26 Jun 2005 :  12:32:23  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside  Svar med Quote
Frankness, spørg dig selv, hvor sjovt er det at være i en Klan hvor mange ikke gider spille med dig og mange ikke gider drikke øl med dig til CG, fordi du "tweaker" til en klar - og i mine øjne - unfair fordel ?

When they outlaw guns, only outlaws will have guns
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 26 Jun 2005 :  13:02:05  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]PatGarret

Lovligt eller ikke lovligt. Hverken Frankness eller Fumle skal være i tvivl om, at jeg sætter jer i skammeskrogen uden for vores servere, hvis i gentagne gange skyder folk gennem smokes, fordi i har tweaket ! Det bliver ikke med begrundelsen cheat, men fordi i ikke holder jer til "ånden" i clanen og til vores filosofi

Alle mine settings er "lovlige" det er cpl GUI 3.0

Jeg har udelukkene skrevet denne guide til folk, de har knap så gode computere som os andre og mega fps drops

gl_max_size giver klart flere fps, men jeg har kan ikke holde ud at spille at med den på andet en 512 f.eks

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat.
G� til toppen af siden

[+35]PatGarret
[+35] Soldier

Denmark
1092 Posts

Skrevet - 26 Jun 2005 :  13:08:43  Vis profil  Bes�g [+35]PatGarret's hjemmeside  Send [+35]PatGarret en ICQ besked  Svar med Quote
Det er fint Fumle ! Jeg er ikke langsom, og jeg forstår godt at dine "settings" er lovlige, set med din og andres øjne. Men de er så på emnet omkring "smokes" ikke forenlige med mit og COWS syn på, hvad man skal optimere for at have det sjovt på vores FFA servere, og derfor fastholder jeg mit "trusselsbillede" af dig og som den store pædagog jeg er, fortæller jeg dig også konsekvensen, hvis du spiller uforenligt med vores syn på CS på Clan35's servere Det var vidst det !!!

p.s. Vi må hellere løbe over til "Klager" istedet, for her køre den samme diskussion. Og forøvrigt skal du have ros fordi du har givet dig tid til at fortælle om mere nyttige tweaks.

Rettet af - [+35]PatGarret @ 26 Jun 2005 13:10:26
G� til toppen af siden

DecoChi
Friend of [+35]

Denmark
793 Posts

Skrevet - 26 Jun 2005 :  15:05:30  Vis profil  Svar med Quote
Jeg er helt i tråd med cow om fordele og uhensigtsmæssige tweaks der giver dem!
Det skal ikke være nogen tvivl om at MIT motiv er at få det til at køre så optimalt som muligt!
DVS. undgå lag !!!
Så stabil fps omkring de 100 som muligt
og lign.
At jeg så nu er blevet opmærksom på nogle "fordele", gør naturligvis at jeg er blevet mere opmærksom på hvad jeg ændrer / tweaker

G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 27 Jun 2005 :  20:25:15  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]PatGarret

Lovligt eller ikke lovligt. Hverken Frankness eller Fumle skal være i tvivl om, at jeg sætter jer i skammeskrogen uden for vores servere, hvis i gentagne gange skyder folk gennem smokes, fordi i har tweaket ! Det bliver ikke med begrundelsen cheat, men fordi i ikke holder jer til "ånden" i clanen og til vores filosofi

Bravo!
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
Forrige side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000