Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Biler
 K: 6 pers Bil :) gerne brugt
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 indl�g

Skrevet - 20 Jun 2005 :  23:14:28  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nogen der har erfaringer med biler med plads til mere end 5 ? Hvad anbefales der osv ?

I øjeblikket hælder jeg til en Citroen Berlingo også kendt i Peugoet Partner og Renault kangoo. Er vild med Fiat multiplaén men den er stadig lidt dyr.

DecoChi
Friend of [+35]

Denmark
793 Posts

Skrevet - 21 Jun 2005 :  00:52:07  Vis profil  Svar med Quote
Jeg er helt vild med Ford Galaxy, som vi lejede en sommer,
men den er vist ogsaa i den dyre ende

G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 21 Jun 2005 :  08:35:55  Vis profil  Svar med Quote
Hold dig fra fiat'en, et par kolleger har den og de tilbringer mere tid på værkstedet end på vejen. Samtidig er især de lidt ældre modeller ikke egnede til at køre galt i, da overdelen klapper sammen...

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

[+35]Dr.Zeepra[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
968 Posts

Skrevet - 21 Jun 2005 :  10:49:54  Vis profil  Bes�g [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Dr.Zeepra[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kan varmt anbefale en VW Transporter T3 og op ... de er stabile gode biler med masser af plads ..

The Biggest, The Best - Better than the rest!
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 21 Jun 2005 :  16:26:26  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg siger normalt ikke nej til en fiat men multipla der den mest fesne bil og køre EVER ! jeg tror du skal gøre som Zeepra siger og kigger efter en transporter.... (selvom det er en VW hehe)

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 21 Jun 2005 :  19:36:09  Vis profil  Svar med Quote
Z husk nu at få dig en bil med fartbegrænser installeret (80 kmt.)

G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 21 Jun 2005 :  20:18:46  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Passenger, det er jo det

Desværre er en vw transporter for dyr, ellers ville det også have været en af mine foretrukne.. Man kan godt få dem til en ok pris, men så kommer afgiften på 11.000 om året så kommer forsikring osv oven i

Var lige ude og prøve en helt ny Citroen berlingo 1,6 benzin og en 2.0 hdi Diesel i dag, det kan måske gå hen og blive bilen der skal købes, de kørte begge rigtig godt...

G� til toppen af siden

[+35]Dr.Zeepra[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
968 Posts

Skrevet - 21 Jun 2005 :  21:04:03  Vis profil  Bes�g [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Dr.Zeepra[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hmm... jeg ved umiddelbart ik hvad afgiften er på en Touran, men den er også ret behagelig at køre rundt i ... ved dog ikke lige hvad brugtvognsværdien er på sådan en, men behagelig er den ihvertfald.

The Biggest, The Best - Better than the rest!
G� til toppen af siden

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 Posts

Skrevet - 16 Jul 2005 :  18:49:55  Vis profil  Svar med Quote
find en brugt seat Alhambra det er jo en billig vw Sharan

FC København. Royal leverandør til det danske folk
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 16 Jul 2005 :  19:22:26  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det er meget behagelige men dyre biler i foreslår der .. håber jeg får en købt inden CG De biler jeg gerne vil have er

Citroen Berlingo, Peugoet Partner, Fiat Doblo, Fiat multipla samt Renault Kangoo Disse har jeg prøvet i forskellige versioner og de er nok til Vores behov.. så nu venter jeg/vi bare på at tage beslutningen om den skal være ny eller brugt og hvilken det skal være.

G� til toppen af siden

PCK
Forummedlem

Denmark
337 Posts

Skrevet - 17 Jul 2005 :  01:26:26  Vis profil  Bes�g PCK's hjemmeside  Send PCK en ICQ besked  Klik for at se PCK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe Kim, med alle de unger er det så ikke en "brugt" bybus du skal ha fat i :D

/PCK
Software is like sex - sometimes you just have to pay for it....
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 17 Jul 2005 :  11:00:44  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hehe du har fat i noget !!

G� til toppen af siden

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 Posts

Skrevet - 19 Jul 2005 :  21:55:41  Vis profil  Svar med Quote
"brugt" har en negativ effekt det rigtige ord er "gennemtestet"

FC København. Royal leverandør til det danske folk
G� til toppen af siden

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 Posts

Skrevet - 20 Jul 2005 :  07:31:18  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
her z nu har jeg funne den du skal købe.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1952-Flexble-Visi-Coach_W0QQitemZ4562781367QQcategoryZ6728QQrdZ1QQcmdZViewItem

Rettet af - TUFFE.DK @ 20 Jul 2005 07:32:18
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 20 Jul 2005 :  10:44:54  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er du Gal den er Fed Tuffe

Det er den jeg vil have

G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 23 Jul 2005 :  13:04:49  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hvad med denne her ?
http://bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=704570&page=3

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 29 Jul 2005 :  11:57:53  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja så blev mig og konen enig om bilen ...

Sidste weekend lejede vi en fiat multipla og det var nok det der gjorde udslaget eller det der fik hende overtalt. plads til 6 pers, barnevogn, 4 store tasker.. dejligt.

Vi har fundet denne og har også reserveret den:

Fiat Multipla 1,6 ELX special edititon

ABS Bremser
El-ruder
Alufælge
Startspærre
Nysynet
Air bag
El-spejle
Stereo
Klimaanlæg
Centrallås

G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 29 Jul 2005 :  15:17:45  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den er sku fin Z :)

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 29 Jul 2005 :  15:19:44  Vis profil  Svar med Quote
Ja, ja, når du ikke vil høre må vi jo bare håbe at du ikke skal føle... jvf. mit tidligere indlæg. Men ellers tillykke med bilen!

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

tortillas
Friend of [+35]

Denmark
361 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  21:43:05  Vis profil  Klik for at se tortillas's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Sry men dansk ligbrænderforening har opkøbt de fleste citroenér, da mange bryder i brand, så hold dig fra berlingo.

Ja hver sin mening omkring fiat multipla og dens design :).

Vil varmt anbefale toyota :).
G� til toppen af siden

SUBMAN.DK
Forummedlem

Denmark
666 Posts

Skrevet - 21 Aug 2005 :  00:38:53  Vis profil  Bes�g SUBMAN.DK's hjemmeside  Svar med Quote
Z nice vogn der.men check lige hvor meget den har kørt og er den over 3 år gammel.så check om der er skiftet tandrem.har selv en bravo som smed tandremmen så det kostet lige 15.500.-slag i nakken.

All people smiles in the same language
G� til toppen af siden

[+35]Micro[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
612 Posts

Skrevet - 21 Aug 2005 :  10:26:52  Vis profil  Klik for at se [+35]Micro[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja det nok ik lige bilen jeg ville vælge.. ! men kan godt se ideen med den til en familie... !
ROS til dig for at du ikke valgte en balingo ell nogen af de andre du nævnte.. ! hehe det er nemlig nok noget af det grimmeste på 4 hjul....
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 21 Aug 2005 :  10:33:31  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Har sgu aldrig brudt mig om Multipla - synes rammen om frontvinduet minder om de poser jeg harunder øjnene
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000