Forfatter |
Emne |
|
[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
744 indl�g |
Skrevet - 07 Jul 2005 : 00:54:45
|
Nu da dette års tour er gået igang vil jeg da lige høre jeres mening omkring det :-)
Nu er jeg ikke den store fan af cykling, men jeg følger da med i hvem der vinder osv. fra dag til dag, så lidt har jeg forstand på det. (Meget lidt) Jeg har mest interessen fordi jeg har et hold på Dr.dk's manager spil, men det er udelukkende for sjov, men jeg kæmper jo mod nogen jeg kender så man prøver selvfølgelig at vinde. Hvem tror i vinder årets Tour de France?
- Personligt tror jeg Vinoukorov har en god chance dette år, og Zabriskie vinder nok ikke. Jeg tror kun han var i stand til at sætte sig på den gule trøje i starten. Lance Armstrong.. Ja, han er jo storfavorit - igen i år, men jeg håber ikke han vinder, da man da godt kan lade andre komme på det højeste trin på de der skamler. Han har da selvfølgelig en uovertruffen mulighed for at vinde igen, men som sagt jeg håber det ikke :) Tom Boonen har vist god styrke og vundet to af etaperne, men det er svært at sige at han har mulighed for at vinde. Det er jo trods alt bjergene der afgører det hele, så jeg venter spændt og håber at Vinoukorov tramper godt til i pedalerne og overvinder Armstrong. |
|
-Warmachine-
Forummedlem
72 Posts |
Skrevet - 07 Jul 2005 : 10:16:23
|
Hmm Robbie Mcewen Har også lagt hårdt ud vil jeg mene......
Men ellers så er jens Voigt også en god mulighed tror jeg |
Im just a Machine:D |
|
|
darkfreec
Forummedlem
Denmark
186 Posts |
Skrevet - 07 Jul 2005 : 12:58:15
|
Marzdar. har du selv lavet en tunering der inde på dr? altså en liga? jeg har nemlig også et team der inde. men ham jeg selv håber på at vinde, ikke den gule, men den grøne er som Warmachine siger Robbie McEwen,Stuart O'Grady eller Tom Boonen, da jeg kun kan lide sprinter rytterne, men så også gerne Tom Boonen tog den gule foran næsen på Lance |
|
|
[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
744 Posts |
Skrevet - 07 Jul 2005 : 15:58:13
|
ja, det kunne være skæg hvis Lance bliver taget ved næsen i år :)
Ja, jeg har et hold inde på dr's manager spil |
|
|
-Warmachine-
Forummedlem
72 Posts |
Skrevet - 07 Jul 2005 : 17:45:24
|
Hmm jeg har et hold på Tv2:D
|
Im just a Machine:D |
|
|
Enigma
[+35] Soldier
Denmark
107 Posts |
Skrevet - 07 Jul 2005 : 19:08:35
|
tror at Lance drengen er for stærk, desvære. men jeg håber lidt på Botero eller Herras |
FC København. Royal leverandør til det danske folk |
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 07 Jul 2005 : 19:11:29
|
Botero er min helt, men jeg er bange for at han ikke slår til når Armstrongmaskinen skruer op for charmen. |
Den som smøre godt, køre godt. |
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 07 Jul 2005 : 23:25:11
|
jeg har fulgt Tour de france hvert eneste år siden Kim Andersen fik sin første trøje - jegkan sågar huske da Kannibalen åd dem alle i slutningen af 70'erne
Den største oplevelse var da Lemond satte en skrydende Fignon på plads på en afsluttende enkeltstart på Champs Elyssee og efter 3000 km vandt med sølle 8 sekunder
men i år kan i glemme det: Lance vinder den igen - han giver ingen gaver væk i år - han har den gule trøje hele vejen til paris |
|
|
darkfreec
Forummedlem
Denmark
186 Posts |
Skrevet - 08 Jul 2005 : 00:10:41
|
men Marzdar er du med i en liga der inde, på dr1? altså sådan en du kan lave til kun dine venner med kodeord. |
|
|
Bangsholt
Nyt forummedlem
Denmark
9 Posts |
Skrevet - 08 Jul 2005 : 00:49:56
|
Terabyte, det der er jo skrammende :)
Det må betyde du næsten er lige så gammel som min far. Det er faktisk næsten mere skrammende. Jeg troede kun det var støv, mug og så de der ufattligt langsomt voksende planter på sten som kunne opnå aldre på +40 :P |
|
|
[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
744 Posts |
Skrevet - 08 Jul 2005 : 13:12:24
|
quote: Oprindeligt skrevet af darkfreec
men Marzdar er du med i en liga der inde, på dr1? altså sådan en du kan lave til kun dine venner med kodeord.
Ja - Ligaen hedder "Kalundborg giver baghjul", og pass er "jesus"-
så hop ind hvis du tør ;) |
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 08 Jul 2005 : 17:52:08
|
quote: Oprindeligt skrevet af Bangsholt
Terabyte, det der er jo skrammende :)
Det må betyde du næsten er lige så gammel som min far. Det er faktisk næsten mere skrammende. Jeg troede kun det var støv, mug og så de der ufattligt langsomt voksende planter på sten som kunne opnå aldre på +40 :P
hvalp |
|
|
Bangsholt
Nyt forummedlem
Denmark
9 Posts |
Skrevet - 08 Jul 2005 : 21:15:23
|
Ja, men jeg antager jo så næppe halvdelen af din alder. Hele 15 år er jeg jo, så hvem ved. Måske bliver jeg klogere ;) |
|
|
Ramses
Forummedlem
Denmark
734 Posts |
Skrevet - 10 Jul 2005 : 16:46:30
|
Jens holder da den gule fra nu af..!!! yup yup |
|
|
|
Ramses
Forummedlem
Denmark
734 Posts |
Skrevet - 10 Jul 2005 : 17:01:45
|
Warmachine..!! spiller du i nogen liga inde på tv2 og er det pro tour eller bare tour manager spillet du spiller...?? |
|
|
|
GnaR
Forummedlem
298 Posts |
Skrevet - 11 Jul 2005 : 11:10:00
|
Hehe du ligger lige en plas over mig Lasse men er efter dig! har desværre lige været på ferie og fatter ikke lige så meget af reglerne hehe |
It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage. |
|
|
Enigma
[+35] Soldier
Denmark
107 Posts |
Skrevet - 12 Jul 2005 : 18:39:36
|
så blev den tour vist sat på plads, det er sindsygt som Lance bare knuser dem fra spids, den mand har sgu en dygtig læge stab (alle er jo dobet i en eller anden form) eller også er han fra en anden planet |
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 12 Jul 2005 : 19:13:28
|
Savner en seriøs udfordrer til den maskine vi kalder Armstrong. |
Den som smøre godt, køre godt. |
|
|
[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
744 Posts |
Skrevet - 24 Jul 2005 : 11:53:54
|
uha hvor jeg glæder mig til næste år, hvor armstrong ikke er med mere. Så kan det være meget mere spændende at se det, da der ikke er meget ved at glo på at dem prøver at lave et udbrud, de bliver nærmest majet ned med det samme..
og man vidste jo også på forhånd hvem der ville vinde igen i år.. |
|
|
Enigma
[+35] Soldier
Denmark
107 Posts |
Skrevet - 24 Jul 2005 : 12:19:12
|
det er ikke Lance som gør det kedeligt det er chefer som Bjarne Riis med hans defencive måde at lægge taktik på, men T-Mobil syntes jeg har vist lidt af det rigtige at angribe tideligt, hvis flere hold havde den holdning ville det blive rigtig fedt at se på |
|
|
|
Emne |
|