Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Foreslå et forum
 Køb og sælg
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 indl�g

Skrevet - 12 Jul 2005 :  14:56:28  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Synes jeg har set i nogle forskellige forums at nogle sætter deres ting til salg. Hvad med et Forum til "køb, salg og bytte"?

Et forum hvor folk kan sætte deres ting til salg så man ved hvor man kan finde de ting der er til salg og de ting der købes/sælges.

Puhh haaa. Man burde ligge ude og sole sig

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.

darkfreec
Forummedlem

Denmark
186 Posts

Skrevet - 15 Jul 2005 :  21:28:38  Vis profil  Bes�g darkfreec's hjemmeside  Klik for at se darkfreec's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Synes sku det var en god ide, IceX aka daniel fik der :)
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 16 Jul 2005 :  00:54:12  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det har jeg også spurgt om flere gange, men det er der åbenbart ikke stemning for, jeg kunne ellers godt forstille mig at DINO kunne sælge sin brugte kattebakke i sådan et forum..

G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 17 Jul 2005 :  20:34:32  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
heheheh :D

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000