Forfatter |
Emne |
|
[+35]PatGarret
[+35] Soldier
Denmark
1092 indl�g |
Skrevet - 29 Jul 2005 : 09:13:55
|
Vil blot rose mange af vores gæster for flot optræden i forbindelse med even teams. Efter vi har slået autobalance fra kan man rigtig se hvor mange der har den rette ånd. Det er imponerende
Og jeg vil gerne give månedens buket til SuperDudes for hele holdet har en forbilledlig opførsel på vore servere, incl. de er sjove og hyggelige at spille med - selv AL . Godt gået team. |
|
Danish.Bacon.DK
Super forummedlem
Denmark
3126 Posts |
Skrevet - 29 Jul 2005 : 11:29:44
|
Ja det er skønt at se hvor meget det har forandret sig efter autobalance er væk... |
|
|
|
Al.
Forummedlem
Denmark
87 Posts |
Skrevet - 29 Jul 2005 : 16:45:44
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]PatGarret
Vil blot rose mange af vores gæster for flot optræden i forbindelse med even teams. Efter vi har slået autobalance fra kan man rigtig se hvor mange der har den rette ånd. Det er imponerende
Og jeg vil gerne give månedens buket til SuperDudes for hele holdet har en forbilledlig opførsel på vore servere, incl. de er sjove og hyggelige at spille med - selv AL . Godt gået team.
Hehehe tak og ilm Pat. |
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 29 Jul 2005 : 17:15:50
|
Jow en stor ros til SupaHdudes, de er altid rare at rende rundt med på serverne. |
Den som smøre godt, køre godt. |
|
|
Fedtmule78
Psykoanalytiker
600 Posts |
Skrevet - 29 Jul 2005 : 20:54:48
|
Nu skal vi vidst ikke skære alle over en kam, for jeg var udsat for en anden oplevelse for lidt siden på Italy, hvor T var foran 10/0, og de to T spillere havde en intern score der sagde 13-1, 10-1, mod CT's 1-4, 0-9(han idlede de tre runder jeg spectatede), og der var der en SuperDude på T holdet.
Derudover gik der en DEL tid, inden en spiller gad joine CT(da T fik ekstra hjælp i form af en spiller), efter mange henvendelser til dem, og der var det ikke topfraggeren(Superduden) der sprang over
Ps. Jeg har intet at klandre SuperDudes for normalt, de er super rare, humørfyldte, talende, og normalt fair. Der er dog bare også undtagelsestilfælde, som ved mange andre normale fair gæster. |
Rettet af - Fedtmule78 @ 29 Jul 2005 21:12:37 |
|
|
[+35]PatGarret
[+35] Soldier
Denmark
1092 Posts |
Skrevet - 30 Jul 2005 : 01:54:16
|
Goof78 stik piben ind og find et andet sted til dit fis og ris, jeg har startet denne tråd fordi jeg gennem længere tid har haft positive oplevelser med Superdudes, at du så EN gang på ET map har en anden oplevelse, berettiger dig sku ikke til at slå min positive topic i stykker. |
Rettet af - [+35]PatGarret @ 30 Jul 2005 01:54:59 |
|
|
Fedtmule78
Psykoanalytiker
600 Posts |
Skrevet - 30 Jul 2005 : 07:29:07
|
Arrrh på den måde. Hvis man er af anden opfattelse, må man ikke sige sin mening?
Det var fanme da en fesen holdning at ligge for dagen/natten.
Hvis folk kommer med ris til en spiller, må dem der har positive oplevelser af personen ikke sige sin mening? Det virker helt godnat i mit hoved.
Derudover roste jeg dem også generelt i sidste linie, men træerne vokser som bekendt ikke ind i himlen. |
|
|
Al.
Forummedlem
Denmark
87 Posts |
Skrevet - 30 Jul 2005 : 07:59:37
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Goof78[Wa]
Nu skal vi vidst ikke skære alle over en kam, for jeg var udsat for en anden oplevelse for lidt siden på Italy, hvor T var foran 10/0, og de to T spillere havde en intern score der sagde 13-1, 10-1, mod CT's 1-4, 0-9(han idlede de tre runder jeg spectatede), og der var der en SuperDude på T holdet.
Derudover gik der en DEL tid, inden en spiller gad joine CT(da T fik ekstra hjælp i form af en spiller), efter mange henvendelser til dem, og der var det ikke topfraggeren(Superduden) der sprang over
Ps. Jeg har intet at klandre SuperDudes for normalt, de er super rare, humørfyldte, talende, og normalt fair. Der er dog bare også undtagelsestilfælde, som ved mange andre normale fair gæster.
Hejsa Goof. Jeg ka godt se hvad du mener og det er da osse en uheldig hændelse, men jeg har den opfattelse af +35 serverne er DE eneste FFA server jeg gider at spille på pga. af jers regler+at i gør noget ved td og tk osv, her på det sidste er det kommet meget op ang.even teams og det er osse godt nok syndes jeg ,men altså jeg er tit inde på jers server hvor der ik er nogle fra +35 der er online og der ka man se nogle af dem der føgler reglerne når I er online skider højt og flot på jers regler når i ik er online,se sådan noget ka jeg simpelhen ik ha og jeg vil da indrømme at når jeg så er inde på jers server og disse personer er der så er jeg heller ik den flinke til at lave even teams men så ka de jo se at det ik er sjovt når det ene hold fører 15-0. Syndes osse det er svært engang imellem som gæst hos +35 da i selv er uenige om dette tema (ik for at træde jer over fødderne) håber der er nogle der fattede hvad jeg skrev, hhmm er lige kommet hjem fra byen så bær over med mig
|
|
|
Fedtmule78
Psykoanalytiker
600 Posts |
Skrevet - 30 Jul 2005 : 08:05:43
|
quote: Oprindeligt skrevet af Al.
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Goof78[Wa]
Ps. Jeg har intet at klandre SuperDudes for normalt, de er super rare, humørfyldte, talende, og normalt fair. Der er dog bare også undtagelsestilfælde, som ved mange andre normale fair gæster.
Hejsa Goof. Jeg ka godt se hvad du mener og det er da osse en uheldig hændelse, men jeg har den opfattelse af +35 serverne er DE eneste FFA server jeg gider at spille på pga. af jers regler+at i gør noget ved td og tk osv, her på det sidste er det kommet meget op ang.even teams og det er osse godt nok syndes jeg ,men altså jeg er tit inde på jers server hvor der ik er nogle fra +35 der er online og der ka man se nogle af dem der føgler reglerne når I er online skider højt og flot på jers regler når i ik er online,se sådan noget ka jeg simpelhen ik ha og jeg vil da indrømme at når jeg så er inde på jers server og disse personer er der så er jeg heller ik den flinke til at lave even teams men så ka de jo se at det ik er sjovt når det ene hold fører 15-0. Syndes osse det er svært engang imellem som gæst hos +35 da i selv er uenige om dette tema (ik for at træde jer over fødderne) håber der er nogle der fattede hvad jeg skrev, hhmm er lige kommet hjem fra byen så bær over med mig
Du har fuldstændig ret, og jeg oplever det eksakt samme som dig, nemlig at joiner man en server uden admins på, så er teamsne allerede spolerede, og det er svært at rette op på igen. Er der flere admins(gerne af de kendte), er der som regel aldrig problemer. |
|
|
Fedtmule78
Psykoanalytiker
600 Posts |
Skrevet - 30 Jul 2005 : 08:17:23
|
Derudover vil jeg gerne undskylde mit måske malplacerede indlæg, selvom der var ros til SuperDudes.
Jeg havde blandet kategorien sammen med "Ris/Ros-server", så troede denne også måtte indeholde mindre positive ting.
Sorry til Pat.
Og igen, SuperDudes er nogle dejlige mennesker, der virker til at have det sjovt.
Out for now |
|
|
Frankness
Super forummedlem
Denmark
1399 Posts |
Skrevet - 30 Jul 2005 : 08:46:19
|
Ya de der supernoobs er sjove at spille med og imod. altid frisk på en lille snak eller lidt sjaw. og de følger reglerne er alt for nice'r.. Kom så perlevonand, bambusnedlægger,sølvtorsken og Albandit hvor når skal der mixe's igen?? |
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
|
|
|
Al.
Forummedlem
Denmark
87 Posts |
Skrevet - 01 Aug 2005 : 01:46:30
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Frankness[Wa]
Ya de der supernoobs er sjove at spille med og imod. altid frisk på en lille snak eller lidt sjaw. og de følger reglerne er alt for nice'r.. Kom så perlevonand, bambusnedlægger,sølvtorsken og Albandit hvor når skal der mixe's igen??
Er da altid frisk på mix franke,bare sig til. |
|
|
|
Emne |
|
|
|