Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Amen...
 Nyt emne  Emnet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

KtC-
Nyt forummedlem

Denmark
13 indl�g

Skrevet - 03 Aug 2005 :  00:21:31  Vis profil  Bes�g KtC-'s hjemmeside  Klik for at se KtC-'s MSN Messenger adresse
Katja slog op her kl 00.00 , :'( Det er virkelig sørgelig, syntes bare lige i skulle vide det... Hun sagde igår "Jeg elsker dig og holder af dig og mister aldrig mine følelser til dig" , men idag, slog hun op pga hun havde mistet mine følelser på en dag .. :'(

hAPZ
Nyt forummedlem

Denmark
20 Posts

Skrevet - 03 Aug 2005 :  00:25:20  Vis profil  Bes�g hAPZ's hjemmeside  Klik for at se hAPZ's MSN Messenger adresse
TAG dig DOG samme................ der er ikke en spand fuld der er et land fuld...........
der var jo osse nogle andre ting med i det så som at du skrev samme med andre piger om at mødes osv........
du kan jo bare kikke i dine logs............ men god jagt....

Livet er som man tager det. HapZ
G� til toppen af siden

KtC-
Nyt forummedlem

Denmark
13 Posts

Skrevet - 03 Aug 2005 :  00:34:31  Vis profil  Bes�g KtC-'s hjemmeside  Klik for at se KtC-'s MSN Messenger adresse
haPZ, JA det er noget hun tror jeg har gjort.... Men **** hende... Hun har også lagt og kneppet med en anden har jeg hørt,.. Sååå!
G� til toppen af siden

hAPZ
Nyt forummedlem

Denmark
20 Posts

Skrevet - 03 Aug 2005 :  00:40:49  Vis profil  Bes�g hAPZ's hjemmeside  Klik for at se hAPZ's MSN Messenger adresse
det er ikke nådet hun hun ved det... jeg har selv set det hele........... efter vi installer remote admin på din com.... så tag dig samme... ikke der er ikke nådet at være ked af ...... du er selv lidt ude om det ..... tal med hinne imogen når du har sove på det.....

Livet er som man tager det. HapZ
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 03 Aug 2005 :  00:54:25  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse
I er altså nødt til at være en del mere kendt her, før vi gider høre om jeres sexliv gutter...

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Emnet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000