Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 Fodbold: det vi mangler i DK
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 indl�g

Skrevet - 06 Aug 2005 :  18:47:09  Vis profil  Svar med Quote
http://www.putfile.com/media.php?n=fussball

FC København. Royal leverandør til det danske folk

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 06 Aug 2005 :  20:56:40  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den bedste er helt klart den hvor Fc Midtjyllands nr 14 dribler 4 Fck spillere!
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 07 Aug 2005 :  18:54:33  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nøøj unlucky du er blind..!!!! kan du ik se at nr. 14 er zidan..!!!

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 07 Aug 2005 :  22:00:55  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er lidt ligeglad hvem det er!
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 07 Aug 2005 :  23:28:33  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan man godt kalde sig fodboldfan, selvom man ikke kender Superligaens største profil?
Og endda er ligeglad ?

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 07 Aug 2005 :  23:34:48  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nej det syntes jeg ik.. og er begyndt at skamme mig over at [+35]SØD TØZ elsker Fck[Wa] aka
[+35]Unlocked[Wa] er brøndby fan..!!!

G� til toppen af siden

Bone
Forummedlem

Denmark
123 Posts

Skrevet - 08 Aug 2005 :  00:46:58  Vis profil  Bes�g Bone's hjemmeside  Klik for at se Bone's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
vi har alle en lille FCK fan gemt i os.....

:D

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 08 Aug 2005 :  13:03:04  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
NEJ vi har ej!
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 08 Aug 2005 :  13:15:29  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis man er vild med fodbold og holder med Brøndby, så må man da også kunne lide FCK.
Hvad ville ens egen yndlingsklub være uden modstandere.

Men det er måske bare en flok mænd i gule trøjer der er trækplasteret ?? Bvadr.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 08 Aug 2005 :  18:08:47  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg tror ikke de fleste brøndby fans kan li Fck..

Hvorfor tror i måske ellers til hver kamp der bliver råbt " Fc blod på trøjen.... " Og " Vi hader Fck " ?
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 08 Aug 2005 :  18:55:29  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Skønt klip :)

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 08 Aug 2005 :  21:28:43  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
men på odense stadion blev der råbt juuuuUUUuuunker hvor er dit pokerfjæs hehe hader ob men den der den er god :D osse selvom jeg er fra odense :D

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 08 Aug 2005 :  22:15:01  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Omg, jeg har selv postet nøjagtigt samme klip under vittigheder for nyligt, men jeg havde sgu da ikke lige set at det var Zidan :D

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 09 Aug 2005 :  09:49:46  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Bone

Det kan jeg love dig for at jeg ikke har.

G� til toppen af siden

Bone
Forummedlem

Denmark
123 Posts

Skrevet - 09 Aug 2005 :  17:53:34  Vis profil  Bes�g Bone's hjemmeside  Klik for at se Bone's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Midnight-M

quote:
Oprindeligt skrevet af Bone

Det kan jeg love dig for at jeg ikke har.

seriøst tænk på hvor mange år brøndby og fck har ligget og kæmpet om mesterskabet. hvis fck ikke var der, var der ingen spænding i superligaen hvad vil superligaen være uden et lokalbrag mellem brøndby og fck?

:D

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 09 Aug 2005 :  18:27:37  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
slåskampe
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 09 Aug 2005 :  18:33:24  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den video viser vist hvorfor at nogle fodbold spillerefår mere i løn end andre gør

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 09 Aug 2005 :  23:24:29  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lige Præcis
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000