Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 Proil
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Dirter
Nyt forummedlem

Denmark
5 indl�g

Skrevet - 18 Aug 2005 :  08:39:55  Vis profil  Bes�g Dirter's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg opretede min profil i mandags idag kunne jeg ikke logge på og opretede en ny den anden var slettet men hvorfor?

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 18 Aug 2005 :  10:27:36  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er nok et teknisk problem der bunder i at du har været logget på med samme IP, som en hvis "Hansi", som også delte IP med

Jack Birger Boris

Hvis det ikke er et teknisk problem, så er det nok bare mig der har slettet dig.
Ser du, der er nemlig noget galt med mig.

Jack Birger Boris er en MEGET dygtig psykoanalytiker. Og ved siden af det, er han også en meget generøs person.
Han har, helt uopfordret, diagnosticeret mig og fundet ud af at jeg er en psykopatisk, magtliderlig alkoholiker.
Det er jeg selvfølgelig glad for at få at vide. Det ville ikke være sjovt at gå rundt med, i det skjulte.
Jeg har bare ikke fået at vide hvad jeg skal gøre ved det, så indtil videre, kan jeg ikke gøre for det.

Hvis du vil hjælpe mig, kan du ringe til ham på hans mobil 12 345 67, og opfordre ham til at sende mig noget medicin.
Det må gerne smage, bare en lille smule, af en god mild blended 24 års whisky.

ps: Jeg håber at du kan holde på en hemmelighed, for jeg kommer vist nok i spjældet hvis jeg plaprer ud med hans tlfnr.
G� til toppen af siden

Dirter
Nyt forummedlem

Denmark
5 Posts

Skrevet - 18 Aug 2005 :  10:34:27  Vis profil  Bes�g Dirter's hjemmeside  Svar med Quote
okay... hmm
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 18 Aug 2005 :  20:39:45  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det lyder som en fabelagtig god joke...?! Men NOGET indforstået

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament

Rettet af - [+35]Beathoven @ 18 Aug 2005 20:42:37
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 18 Aug 2005 :  21:55:51  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hehehe jeg var da HELT flad af grin

Det er KUNST - Bedre end det allerbedste fra gen[M]ay

Og ja, vi snakker "male announcer": Ownage!
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 18 Aug 2005 :  22:41:24  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Dirter.... tonen er ikke så hård som den lyder. De fleste topic slår som regel ud i et sæt håndfaste udmeldinger om alt og alle. Det har ikke noget med din eller andres personlighed at gøre - men vores . Det ved alle i klanen og et par gode venner uden for. Så stik du bare hovedet forbi og væn dig til tonen . Vi er gode nok på bunden selvom nogen vil sige, at der er langt derned

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

Dirter
Nyt forummedlem

Denmark
5 Posts

Skrevet - 19 Aug 2005 :  15:10:01  Vis profil  Bes�g Dirter's hjemmeside  Svar med Quote
jeg spiller altid på sorce men tak
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 19 Aug 2005 :  15:53:22  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det ene udelukker ikke det andet.... +35 er også SOVS

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

[+35]KillerBee
[+35] Soldier

Denmark
1652 Posts

Skrevet - 22 Aug 2005 :  21:20:55  Vis profil  Svar med Quote
ROFL 6!

Jeg har sgu´ altid vist der var et eller andet med dig....

BEER - Because the liver is evil, and should be punished!
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 22 Aug 2005 :  21:32:32  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
6-skyder din gamle ræv..

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 16 Apr 2016 :  23:14:32  Vis profil  Svar med Quote
Nu giver nogle ting fra min fortid pludselig mening.

Dette emne havde jeg ikke set før en fra et kursus gav mig hintet, og det forklarer den lange chikane vi havde i 05-06, med trusler og lign.

1. Vi boede slet ikke på adressen på det tidspunkt opslaget er oprettet, vi flyttede et par måneder før, da det var virkeligt et proletar sted, og der var utrolig meget kriminalitet. Og da vi havde en nyfødt på daværende tidspunkt, og de satte ild i kælderen under vores lejlighed flere gange, var det jo ikke svært at finde sig et andet sted.

2. Vi oplevede en del chikaneopkald efter flytningen, opkald vi ikke besvarede, hvorefter der kom en sms med at "nå, i er nok lige gået i seng, håber i kan lugte røg mens i sover", altså efter vi var flyttet.

3. 2 måneder efter dette opslag ca. fik vi et videreomdelt brev med at vores søn ville blive kidnappet fra hans institution, stilet til Færgegården altså.

Jeg skal ikke lægge skjul på jeg har været uenig i mangt og meget i 35regi, men at offentliggøre så private detaljer om andre, syntes jeg godt nok er under lavmålet, og har forårsaget mange søvnløse nætter, og dertil nok også en skilsmisse, den var nok oprandt alligevel, men de oplevelser/tanker gjorde man kørte på de helt sidste pumper.

Nu har jeg hverken det nummer, adresse, eller andet derfra. Man kan sagtens google mig, men håber min stalker(måske en +35er) har fået sit kick styret, og også kommet videre med sit liv.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 17 Apr 2016 :  10:50:05  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Tror nu ikke det har været en +35 men man kan som du skriver man kan aldrig vide, nu er jeg af en anden kaliber end dig goof, men kan godt forstår hvordan du har haft det, jeg havde inviteret personen til at bare komme forbi og så havde jeg slået ham ihjel for ingen skal truge min familie, men som jeg læser det, er det en du har delt ip adresse med muligvis en fra et fællesskab, det 6 skriver er mere i sjov til den person som skriver han ikke kunne logge på(muligvis samme ip men det ved jeg intet om) hvordan dine oplysninger så er kommet ind i denne tråd må guderne vide nok kun 6 der kan svarer på det dat det er ham som har offenligt gjort dem, hvis han kan huske så langt tilbage(måske er der andre end dig muligvis 6 der har oplevet sikanane fra samme person som dig og derfor har valgt at sporer hans informationer og offenlige gøre dem og så lidt uheldigt personen har brugt din ip som jeg læser det og så er det dine oplysninger der er havnet her og ikke hans)

Ps. Jeg har heller aldrig set dette emne før du skrev Goof




G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000