Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 weeeee
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Dr.Doolittle
Forummedlem

Denmark
500 indl�g

Skrevet - 19 Aug 2005 :  13:06:56  Vis profil  Klik for at se Dr.Doolittle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
tak for kampen i går aftes (tøser) og undertakers
ret hyggeligt selvom jeg blev lånt ud til sgs
da de manglede en spiller

håber at bliver tilkaldt igen men mine mange skillzzzz NOT

men havde det sjovt

Doc Is Mean And His Team Is

Green

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 19 Aug 2005 :  14:56:17  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja, det var sgu en skæg kamp!

Damn de kan bruge en awm de tøser, sku jo næsten tro nogen af dem havde en tap...

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

jyden
Friend of [+35]

56 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  03:35:26  Vis profil  Bes�g jyden's hjemmeside  Svar med Quote
hyggeligt selvom jeg blev lånt ud til sgs

ja ja DR. Doolittle du var os den eneste som havede kjole og strømper og hofteholder på en rigtige tøssedreng men hjalp det at få dig på holdte NEJ men det var hyggelige tak for kampen drenge og Wannadie hvis jeg ikke vidste så skulle man tro du var skudt i sgs men vi vil ikke have dig med i clanen du bliver bare helt skudt i så den går ikke hi hi hi
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  09:42:59  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af jyden

hyggeligt selvom jeg blev lånt ud til sgs

ja ja DR. Doolittle du var os den eneste som havede kjole og strømper og hofteholder på
Ja, ja, ja - til gengæld var du sikkert den med det største overskæg!!!

G� til toppen af siden

Dr.Doolittle
Forummedlem

Denmark
500 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  10:57:54  Vis profil  Klik for at se Dr.Doolittle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmmmmm tror nu jyden slår mig med overskægget :-)

godt ord igen ses alle zu sammen glæder mig til at få modstand ;-)

Green

G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  11:03:41  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det var enormt dejligt der blev brugt en vikar

G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  11:11:15  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du har ret Jyde... Jeg må hellere holde mig lidt på afstand i eftertiden... hehe

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  12:18:21  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Har hørt fra Københavs kommune de havde problemer med for meget vand i kloaken og kanalerne... de fandt senere ud af det var savl fra en hvis Anders klixbull aka Wannadie dog skulle det være under kontrol nu!!

G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  12:26:18  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har kun to ord at sige til dig Z aka Kim Hvenegaard: Flet masken!!

btw så bor jeg i Tårnby Kommune...

Rettet af - Wannadie @ 20 Aug 2005 12:27:09
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  12:35:48  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Wannadie[Wa]
btw så bor jeg i Tårnby Kommune...

Københavner !!!

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Dr.Doolittle
Forummedlem

Denmark
500 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  12:40:00  Vis profil  Klik for at se Dr.Doolittle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmmmmmmmm bliv i nu bare i jydeland og den der bette ø midt imellem danmark og resten af øerne ;-)

Green

G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  12:54:08  Vis profil  Svar med Quote
Sjællændere og Fynboer bedes klikke her

G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  13:44:09  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nej, bare du havde en god kamp Anders.

G� til toppen af siden

Easy Target
Forummedlem

Denmark
639 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  14:39:58  Vis profil  Bes�g Easy Target's hjemmeside  Svar med Quote
Ja, nice du kunne træde til, så hurtigt Dr.Doolittle
Det var så ikke lige planen at, du skulle hjælpe tøserne

CS is just a game the game
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  14:52:17  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Dr.Doolittle

Det var sør'me også hende jeg mente!!! "Den skæggede dame" ...

G� til toppen af siden

jyden
Friend of [+35]

56 Posts

Skrevet - 21 Aug 2005 :  12:14:51  Vis profil  Bes�g jyden's hjemmeside  Svar med Quote
sheep jeg kan høre du er lidt misundelige. jeg har jo os en skæg som kan gør hver mand misundelige
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 21 Aug 2005 :  12:18:47  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jaja Enke ville nu ikke pragle af det skæg der http://justparty.dk/kim/vis_billede.aspx?billedenummer=986165&disco_siteguid=00040&showSize=&curIndex=30 <--- er det ikke lige i overkanten for en kvinde??

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 22 Aug 2005 :  07:21:05  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Wannadie[Wa]

Ja, det var sgu en skæg kamp!

Damn de kan bruge en awm de tøser, sku jo næsten tro nogen af dem havde en tap...

Jeg har også spillet kamp mod SGS pigerne og jeg må sige at de kan deres kram.
Og med hensyn til awm så er de fame gode,det var også med nød og næppe vi vandt kampen,de spiller utroligt godt(hatten af for dem)

G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 22 Aug 2005 :  07:59:10  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Sheep

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Dr.Doolittle

Det var sør'me også hende jeg mente!!! "Den skæggede dame" ...

Enken i et tænksomt øjeblik:

G� til toppen af siden

jyden
Friend of [+35]

56 Posts

Skrevet - 23 Aug 2005 :  00:08:08  Vis profil  Bes�g jyden's hjemmeside  Svar med Quote
sheep jeg vidste at du ikke lade være med at sende mit billede så alle kan se hvor et flot skæg jeg har som sagt du er misundelige på mit skæk :) :) :)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000