Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 unlocked..
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forrige Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 19 Sep 2005 :  14:58:18  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den undskyldning eller hvad man kan kalde det, den med at brøndby har en masse spillere skadet holder ikke helt. Alle brøndby spillerne spiller sammen til træning. De spiller på samme niveau til træning. Det er ikke nogen undskyldning at de 4 nye nede i kæden i züruch kampen er dårlige. For det er de absolut ikke. De spillede en fin kamp og det var i hvert fald ikke efter min mening brøndbys bakker der var noget galt med men mere deres angribere. ? Håber i forstår hvad jeg mener!

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.

Rettet af - IspinD @ 19 Sep 2005 15:00:35
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 19 Sep 2005 :  15:11:25  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Som udgangspunkt så holder jeg med BIF, men jeg mister snart troen. Den danske liga er så pinligt ringe og ustabil at det grænser til en farce. BIF og FCK spiller nogen gode indbyrdes kampe, og det sker at de præsterer lidt godt i kampe imod middelmådige udenlandske klubber, resten af kampene er så skidne og talentløse at det er totalt lige meget. De kan for hulen dårligt slå en aflevering fra den ene side af banen til den anden. Den ene gang efter den anden bliver der disket op med parodier på fodbold, og så piver de i pressen efterfølgene " der er mange skader", "vi havde modvind", "jeg har et dårligt forhold til min far". De skal bare klappe kaje og vise at de får 40000+ lige ned i lønningssækken hver d. 1. Stop piv, spil bold.

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 19 Sep 2005 :  15:44:34  Vis profil  Svar med Quote
ja jaa.. men ang. kampen er på onsdag, så tror jeg desværre også at fck vinder, for Brøndby de spiller sgu ikk godt for tiden...
G� til toppen af siden

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 Posts

Skrevet - 19 Sep 2005 :  19:40:52  Vis profil  Svar med Quote
i siger at BIF ikke spiller godt for tiden, men som FCK fan må jeg sige at vi har spillet absolut dårligt i år (på nær de sidste 2 kampe) så det er mig en gåde at vi har hevet alle de point hjem. Men BIF må vel stadig være en lille favorit på onsdag, de har jo trods alt en imponerende hjemme statistik, det er kun på ude bane at de har floppet.


Unlocked nu står den 23-20 i fck favør

FC København. Royal leverandør til det danske folk
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 19 Sep 2005 :  19:42:48  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Ull[Wa]

Som udgangspunkt så holder jeg med BIF, men jeg mister snart troen. Den danske liga er så pinligt ringe og ustabil at det grænser til en farce. BIF og FCK spiller nogen gode indbyrdes kampe, og det sker at de præsterer lidt godt i kampe imod middelmådige udenlandske klubber, resten af kampene er så skidne og talentløse at det er totalt lige meget. De kan for hulen dårligt slå en aflevering fra den ene side af banen til den anden. Den ene gang efter den anden bliver der disket op med parodier på fodbold, og så piver de i pressen efterfølgene " der er mange skader", "vi havde modvind", "jeg har et dårligt forhold til min far". De skal bare klappe kaje og vise at de får 40000+ lige ned i lønningssækken hver d. 1. Stop piv, spil bold.



de kan jo ikke se bolden fordi de har vand i øjnene

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 19 Sep 2005 :  20:26:35  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
IceX ! jeg forstår ikke ! :D
G� til toppen af siden

Makaveli
Forummedlem

Denmark
139 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  23:27:17  Vis profil  Klik for at se Makaveli's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja fck :p
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 15 Mar 2007 :  07:13:46  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
GEES og så er det bare fodbold

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
Forrige side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000