Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 AFC Ajax - FC Thun
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 indl�g

Skrevet - 28 Sep 2005 :  19:34:25  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Her i efterårsferien skal jeg på fodboldtur til Holland. Her skal jeg ind og se CL-kampen AFC Ajax - FC Thun på Amsterdam Arena.
Tror virkelig det bliver en god oplevelse .
Ville egentligt bare høre, hvordan i tror kampen vil forløbe og hvordan resultatet kommer til at se ud.

Personligt tror jeg på en 2-1 sejr til Ajax, da FC Thun har vist stor styrke i den første kamp mod Arsenal, og senere i den hjemlige liga med en sejr på 1-0 over et af de andre tophold.

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  22:08:35  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan og tør ik rigtig sige andet end jeg tror på en sejr til ajax.!! kender ik det andet hold ud over at jeg godt kan lide og spise tun men det er så os det eneste jeg kender til det nemlig navnet..!! hi hi

G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 02 Oct 2005 :  18:03:12  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tak for de mange svar.
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 02 Oct 2005 :  19:00:19  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
ved ikke hvad den ender men som du siger fc thun har gjort det fremragende og ovenikøbet holdt linjen.Men fed kamp at skulle ned at se NYD DET

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 02 Oct 2005 :  19:57:18  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hahaa... Syg humor der Skyldig!
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 02 Oct 2005 :  20:37:37  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Unlocked[Wa]

Hahaa... Syg humor der Skyldig!

Kan ikke helt se hvad du mener?

Jeg tror det bliver en god oplevelse at se en CL-kamp. At du ikke ville mene det, hvis det var dig, tja det må du jo selv om!
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 02 Oct 2005 :  22:21:53  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Guilty^[Wa]

Tak for de mange svar.

Det var nu til det! For det ene svar! Sindsyg hvor folk er i dårligt humør idag!

Rettet af - Unlocked @ 02 Oct 2005 22:25:56
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 02 Oct 2005 :  22:47:00  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Unlocked[Wa]

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Guilty^[Wa]

Tak for de mange svar.

Det var nu til det! For det ene svar! Sindsyg hvor folk er i dårligt humør idag!

Nå, det må du sgu undskylde Unlocked. Mig der misforstod dig der .

Troede du mente, at det var sygt at jeg skulle se en så "elendig" kamp, som nogen folk har sagt (idioterne kender intet til fodbold!).

Men tak for, at du kan lide min humor . Eller sådan ser jeg hvertfald på det .

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000