Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 uefa cuppen..!!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 indl�g

Skrevet - 29 Sep 2005 :  15:10:41  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hva så hvor mange tror så på 2 danske hold i gruppe spillet..??

Jeg personligt tror at Fck går videre men de får en svær kamp nede i hamborg....!!!

Hvor i mod brøndby er næsten sikre på at gå videre med mindre alt fejler..!!

Men hvad tro i så..??

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  15:44:48  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tja Brøndby er går vidre. Men håber da også Fck går videre. selv om jeg hader dem i sas ligaen. så holder man jo lidt med dem når de spiller internationalt

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  16:07:26  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tror det blir en hård opgave for begge partner! Vil ikke sige brøndby er gået videre da det stadig blir en hård kamp - Men ja jeg tror da også godt brøndby kommer videre - Hvorimod jeg ikke tror på Fck da jeg ikke synes de har præsteret det bedste i udenlandske cups men derimod satser på sas-liagen istedet! :) Ved ikke om i forstår mig - Brøndby videre og fck ikke videre.

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  16:36:40  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
bliver det svært for brøndby.!! hi hi..!! det tror jeg nu ik hvis brøndby scorer bare et mål dernede så skal de andre scorer 4 for at vinde..!!

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  18:24:52  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Håhåhååååååååhhh.. Skal over til kæresten og se den! :) Brøndby er da næsten gået videre! Glæder mig til at høre mere om den " March " De skal gå gennem noget af det dernede..
G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  20:37:55  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kæresten? hvad hedder han?

YIHAAAAAAA HIJACKED!!

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  22:50:27  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
2-1 ... hmm
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  23:33:14  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LoL denne aften har bare vist at fck ik har det der skal til..!! men trist for dansk fodbold at det kun er guderne der gik videre..!!

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  23:39:38  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Supersynd for FCK, men det er da et lille lyspunkt at det var Albue-klaskerens skyld, og at han også fik kortet.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  23:40:10  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hi hi

G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  07:53:05  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Fantastisk underholdning. Lidt synd for FCK selvom de i langt det meste af kampen var presset så langt i bund at en sejr synes lidt unfair. Men for dælen et dommer - side - show af de store. Jeg kunne næsten ikke stoppe med at grine. Fantastisk udvisning af manglende dømmekraft

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -

--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  08:08:36  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg syntes det var fortjent at FC røg ud,de tager med armen 4 gange og kun 2 gange bliver der straffe og så får en hamburg spiller det røde kort fordi han siger til dommeren at der var arm på bolden,det syntes jeg er unfair.
Men det fryder min røv at (albue)Møller selv får det røde kort det har han sgu godt af ......Nu vil FC indgive en klage over dommeren,de siger at det er planlagt at dommeren skulle give straffe i overtid for som de siger at de stærke lande holder sammen(sikke noget pis at sige) typisk for FC,men der var jo ikke noget i vejen da hamburg fik vist en spiller ud,men når man taber kan man jo altid tude bagefter.
Desuden spillede hamburg også MEGET bedre end FC og har fortjent at vinde og gå vider(min mening)

G� til toppen af siden

DesimuS
Super forummedlem

Denmark
1134 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  10:47:59  Vis profil  Klik for at se DesimuS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg syntes det er SÅ ærgerligt at vi ikke har 2 hold der går videre i cuppen, da det betyder meget for dansk klubfodbold ..

Hele kampen bærer præg af at FCK kan nøjes med 0-0, og desværre gør det at spillet i den grad bliver presset den ene vej. Dommeren skulle ikke have haft lov til at dømme andet end seriekampe i England .. han havde slet ikke styr på kampen, og smider om sig med forkerte kort til begge hold. Kan godt forstå at Hamborg var utilfreds med ham i det meste af kampen, og kan så sandelig også forstå at FCK er det til sidst. Man dømmer bare ikke straffe i overtid når det ikke er klokkeklart. Efter min mening kunne manden slet ikke have undgået det og prøver ovenikøbet at tage armen bag kroppen.

Man skal have meget smalle briller på som f.eks. MM's for at mene der skulle have været dømt 4 straffe mod FCK .. kom igen .. Nu må vi jo håbe det går bedre for BIF i SAS ligaen nu her, for ellers hører vi jo ikke noget til dig de næste 2-3 uger igen. Jeg forstår ikke den bitterhed der vælter op i nogle folk. Hvis et dansk hold spiller europæiske kampe, så holder jeg da klart med det hold, på samme måde som jeg holder med alle spillerne på landsholdet, uanset hvilket klubhold de ellers spiller på.. Alle de negative folk ville nok tænke lidt anderledes hvis deres hold til næste år IKKE kom med i europæiske turneringer, netop fordi vi ikke fik nok points i denne sæson pga. FCK's nederlag. Tænk lige lidt over den ..

Kampen skulle have været afgjort af et 'normalt' mål midt i anden halvleg, og ikke på et dommerskøn. Så havde alle haft en lidt bedre smag i munden ..
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  14:19:38  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af ramses

LoL denne aften har bare vist at fck ik har det der skal til..!!

Fordi et (2) fuldstændigt hjernedødt-dømt straffespark, er jo så meget grundet FCK's manglende fodboldkvaliteter....?

Tag nu bare den der snæversynethed og stop den op hvor solen aldrig skinner! (ikke kun rettet mod dig, men mere alle der sidder og fryder sig over at FCK røg ud).

Hvis man nu går lidt ned mod børnehaveniveau kan man jo så sige at FCK spillede mod Bundesligaens nr. 2, mens BIF knap kunne slå et svejtsisk FC. Zürich....

Skal lige siges at jeg egentlig holder med Brøndby, men bare ikke kan klare folk der ikke vil have så mange af nationens hold frem i fodboldens verden, som muligt.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  14:34:54  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg sys det er så Fryd for Peter møller at han røg ud! Men tvært imod.. synd for Fck!

Rettet af - Unlocked @ 30 Sep 2005 14:35:28
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  14:36:52  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tak Jimmi... jeg troede på et tidspunkt jeg virkelig var den eneste......

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  14:54:26  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Magen til usportslig optræden, fra så dårlige tabere, skal man lede længe efter!
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  14:57:51  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Guilty^[Wa]

Magen til usportslig optræden, fra så dårlige tabere, skal man lede længe efter!

Øøh.. Hvem var det rettet mod?
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  15:02:26  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Forstår umærket godt Fck's iritertioner over den dommer. Han fattede da hat. Kan kun grine af at uefa mener han er en klasse dommer. isæer når han max må dømme i divition 3 i england efter han har vist han ikke har overblik i kampene. Synd for fck. forståligt de vil klage over ham

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  15:32:24  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Helt på linje med Desimus i den her sag. Jeg har mine favoritter i Superligaen. Jeg hepper på alle de hold der spiller Europæisk - ligesom jeg altid hepper på det danske landshold. Så er den rundbarberet.

Kampen igår var skide spændende - spændingen var omvendt proportional med de spilmæssige kvaliteter. Dommeren var et kvaj men ud fra spillets fordeling har jeg (desværre) ikke noget at udsætte på resultatet. FCK spillede ganske enkelt dårligt og forkrampet. Det var "kick and Rush - reinvented"; når man endelig afleverede boldet i stedet for at sparke den op af banen var det tit skidt og ineffektivt . Men det er jo bare et udtryk for at dansk klubfodbold på den internationale scene er som SIF i superligaen. På en rigtig god dag kan alle slås men der er dæleme langt imellem de gode oplevelser. Lige så langt som de afleveringer der hældes op i hovedet ¨på angriberne

--- 6GotBeat ---
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  16:10:07  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]FeHAAR[Wa]

quote:

Fck.
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 30 Sep 2005 :  16:10:19  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
åhh Midnight-M og Ramses jeg elsker jer...godt der findes fornuftige individer som jer

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 01 Oct 2005 :  06:56:23  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Abs[Wa]

åhh Midnight-M og Ramses jeg elsker jer...godt der findes fornuftige individer som jer

ØHHHH hvad har vi gjort

G� til toppen af siden

DesimuS
Super forummedlem

Denmark
1134 Posts

Skrevet - 01 Oct 2005 :  09:35:47  Vis profil  Klik for at se DesimuS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ironi my dear watson ..
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 01 Oct 2005 :  10:03:28  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Alvorligt talt.

Af alle de kort han hiver op af lommen er det faktisk kun det røde kort til Silberbauer der er (lidt) overdrevet - resten var hver især faktisk ok

De 2 straffe var efter min mening klare fejlkendelser, men kortene bliver kun taget op som en joke fordi der var mange og fordi han derudover dømte de 2 straffe.

Jeg holder normalt ALDRIG med hverken Brøndby eller FCK (københavner hold - VFF forever ) men når det er europæisk så vifter jeg med dannebrog.

Selvfølgelig bliver det ensidigt at FCK pakker sig sammen, men sådan er det jo. Når man har et hold der netop mestrer det og som har gjort det godt på udebane så er det sådan det bliver.
Hatten af for FCK og den mandfolkeindsats de ydede.

Vidste i forresten at Messias har dømt 4 UEFA-kampe med et samlet forbrug af 27 kort = 6.75 kort pr. kamp - manden havde simpelthen et gennemsnit at leve op til.
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 01 Oct 2005 :  11:16:26  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LOL tera..... jeg synes også at det eneste rigtige er at prise kvaliteterne ved modstanderne. For når først man evner dette lærer man af dem og egen fejltagelser - og det er vejen frem.

Det bliver sq så ensidigt når man hører fans fra Bundby og FuCK der sidder og råwer - vi er de bedste os kan ingen tæske - alle andre er elendige....

--- 6GotBeat ---
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 01 Oct 2005 :  11:24:48  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis alle andre er elendige, hvor god skal man så være for at slå dem ??? Halvdårlige/mindre gode/halvgode/jævnt gode ??
Og hvorfor dælen er man havnet i samme turnering, som de andre ?

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 01 Oct 2005 :  11:44:05  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ok dommeren var ikke særlig smart det indrømmer jeg gerne,men spillemåden og fighten så syntes jeg klart at det er det rigtige hold der trak sig som vinder.
De spillede virkeligt godt og pressede hele tiden,jeg blev utroligt overrasket over hvor godt HSV spillede,det havde jeg ikke regnet med.

G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 01 Oct 2005 :  13:58:12  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
alle er enige jo han stank og at det så viser sig at han slet ikke skulle have dømt den kamp og det var en procedure fejl så kan man da godt sige fck var en bitte uheldige på dagen, og ja måske det ender med omkamp, kunne være lækkert for de var sådanset videre da dommeren fik et lettere anfald og viftede med kort i alle farver og til alle sider
Og TOPBY de skal nok gå hele vejen om ikke andet så hele vejen hjem de spillede en ringe kamp men kom videre det er det vigtigste

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 01 Oct 2005 :  15:56:38  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
- Topby, Alle de øge navne!
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 01 Oct 2005 :  18:44:00  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
quote:

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]FeHAAR[Wa]

quote:

Fck.

Forklar? :S Hehe.. Er FCK dårlige tabere, er det deres fans, deres mødre, eller hvad?
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000