Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Biler
 Weeee yes yes ny bil til mig
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

Al.
Forummedlem

Denmark
87 indl�g

Skrevet - 03 Oct 2005 :  03:17:09  Vis profil  Bes�g Al.'s hjemmeside  Svar med Quote
Vil sgu bare lige "blære" mig lidt hehe

Har lige købt ny bil og det blev 1 af mine drømmebiler nemlig 1 BMW M5
Fra 2001 til kun 194000 dkr

Ja lidt om bilen.
Farve.metallicgrå
Motorstørelse.5.0 v8
Ca 410 HK
0-100 på ca 5 sek
Nm ca 500 ved 3800 omd
Antal km 87000
Tophastighed uden begrænser ca 290 kmt
----------------------------------------------------------------------
Udstyr:Navi,tv,ALT i El,Xenonlygter,
Sort lædersæder som self er el justerbar,
3 trins soltag,baksensor,regnsensor,eps (hvis nu bilen kommer ud af kurs hehe) antispin,18 tommer standart M5 fælge,termoruder,vinter alufælge med dæk,jamen der ER ALT i bilen på nær Tlf da den tidliger ejer syndes det så dumt ud med den store Tlf i midten.
Jeg skal godt nok ud og ha nye bremser på foran men det koster "kun" 10.000 dkr men okay jeg fik så osse nedsat købs prisen med 10.000 dkr så det går lige op.
Har fået den tjekket på 2 værksteder i helsingborg (BMW) og et andet,og det eneste de sagde var det med bremserne ellers er ALT som det skal være.Og Jeg er bare over glad lige nu for jeg har bare drømt om sådan en bil i meget meget lang tid nu så weee yes yes hehehe.

Jaja ved godt der lige er kommet klippekorts reglen men ik det store jeg kommer til at kører med den i dk så det går nok hehehe

Rettet af - Al. @ 03 Oct 2005 03:22:14

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  07:55:25  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Til den pris er den sgu da så varm, så du brander ballerne i den

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  10:32:21  Vis profil  Svar med Quote
Jaeh uden afgift koster biler jo nærmest intet

Mener den står til lige omkring en 1.1 Mio. sidst jeg kiggede ved Sand Jensen Biler, det var godt nok også en '05.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  14:15:23  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tillykke med den! ;)
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  14:45:59  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
BIIIIIIIIIIIIIIILLEDER og tillykke
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  15:00:20  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er sku en ok Bil du får dig der Al :)

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  15:31:20  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Fuck den lyder ond - Billeder, lyd filer samt andet lir ønskes !!! :D

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  15:34:16  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja det ville ik være dårigt :)

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  16:09:28  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvorfor købe sådan en MONSTER lækker bil hvis man ikke har penge til afgift moms osv ? eller det har du måske ? SÅ VIL JEG HA EN PRØVE TUR !! hehhe



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Al.
Forummedlem

Denmark
87 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  16:59:26  Vis profil  Bes�g Al.'s hjemmeside  Svar med Quote
jamen jeg flytter til sverig d 1 december så jeg skal ik jo ik betale afgift på den.

Hmm ved ik lige hvordan jeg lægger foto ind på jers side?

Forsikering om året i sverig 8000 dkr er elite billist

A.P det finder vi da bare ud af, du bor i Fr.sund ik ?

Rettet af - Al. @ 03 Oct 2005 17:14:17
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  17:17:02  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
heh jep mig og micro har også snakket om at flytte der over :) Ja Helt sikker AL ,jo i frederikssund ! men få en M5 kører jeg gerne en tur hehe...



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  17:28:53  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tillykke med den Al! .
G� til toppen af siden

Al.
Forummedlem

Denmark
87 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  18:16:16  Vis profil  Bes�g Al.'s hjemmeside  Svar med Quote
Er der ik nogle der ka fortælle mig hvordan man lægger foto ind ?
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  20:31:38  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jow.. du tag bare dit billed uploader og skriver [img] www ard på dit billede [img] / før i´et



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill

Rettet af - .kolik @ 03 Oct 2005 20:40:15
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  20:37:59  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
altså



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Al.
Forummedlem

Denmark
87 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  21:17:43  Vis profil  Bes�g Al.'s hjemmeside  Svar med Quote




http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=BMI&Category_Code=kellenersexhaust

På klip 6 ka virklig hører hvordan den kommer til at lyde med kellners x pipe system

Rettet af - Al. @ 04 Oct 2005 00:12:35
G� til toppen af siden

[+35]Micro[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
612 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  21:25:38  Vis profil  Klik for at se [+35]Micro[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe virker ik her al.
G� til toppen af siden

Al.
Forummedlem

Denmark
87 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  21:28:50  Vis profil  Bes�g Al.'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Micro[Wa]

hehe virker ik her al.



Virker det nu ?
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  21:48:50  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du kan ikke linke til billeder på din harddisk... De skal være på en internet-server.

Du kan se dem, men vi andre kan ikke

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Al.
Forummedlem

Denmark
87 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  21:52:23  Vis profil  Bes�g Al.'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Du kan ikke linke til billeder på din harddisk... De skal være på en internet-server.

Du kan se dem, men vi andre kan ikke


Okay tak 6-shooter ...... prøver lige igen så
Hvordan ka det være at når jeg går ind på bilformidlingen.se
og finder billderene af bilen så skulle den da skifte url oppe ved adresser?
men det gør den ik.

Når det eneste jeg ka er at lave et link http://www.bilformedlingen.com/ søg BMW M5 så er det den nederste af dem





Rettet af - Al. @ 03 Oct 2005 22:09:11
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  22:08:44  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er lidt sent på den Al.. Den er satme (undskyld mit sprog) fed, Tillykke med købet - Kommer du ikke lige en tur til jydernes by hammel :D

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  22:18:50  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er det den her ?

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Al.
Forummedlem

Denmark
87 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  22:19:56  Vis profil  Bes�g Al.'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Er det den her ?



Ja det er det hhmm hvorfor kunne jeg ik gøre det ?

Rettet af - Al. @ 03 Oct 2005 22:22:35
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  22:20:49  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Også den jeg fandt Shooter. Den er da mega fed :D:D:D Helt misundelig selvom vi kører i en helt ny picasso!

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  22:51:33  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af IspinD

Også den jeg fandt Shooter. Den er da mega fed :D:D:D Helt misundelig selvom vi kører i en helt ny picasso!



Picasso så ville jeg heller kører rundt i en tun dåse med plæneklipper motor og cykel hjul..!! hi hi

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  23:48:08  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Al.
Ja det er det hhmm hvorfor kunne jeg ik gøre det ?


Højreklik på billedet. Vælg egenskaber og se adressen...
Jamen. Det er jo 3 ting. Det er sq for børn...

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Sixma
Forummedlem

Denmark
574 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  23:48:10  Vis profil  Klik for at se Sixma's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Al.

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Er det den her ?



Ja det er det hhmm hvorfor kunne jeg ik gøre det ?




Grim bil Al og du kan ikke køre i den

See you on the battlefield, if you dare......
http://www.flytown.dk/billeder/sixma3.JPG
http://www.flytown.dk/billeder/the_eye.jpg



G� til toppen af siden

Al.
Forummedlem

Denmark
87 Posts

Skrevet - 03 Oct 2005 :  23:57:35  Vis profil  Bes�g Al.'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Sixma

quote:
Oprindeligt skrevet af Al.

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Er det den her ?



Ja det er det hhmm hvorfor kunne jeg ik gøre det ?




Grim bil Al og du kan ikke køre i den


Har kørt i den og jeg ka godt sige dig der INGEN kvinder der nogensinde får lov til at kører denne bil hvor de sidder bag rattet........ den er for hurtig til at der nogle kvinder i denne verden ka magte den
Og grim hmmm hvad har du da af bil six?........1 gammel skoda 1300 måske hehehe
G� til toppen af siden

Sixma
Forummedlem

Denmark
574 Posts

Skrevet - 04 Oct 2005 :  00:02:33  Vis profil  Klik for at se Sixma's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Al.

quote:
Oprindeligt skrevet af Sixma

quote:
Oprindeligt skrevet af Al.

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Er det den her ?



Ja det er det hhmm hvorfor kunne jeg ik gøre det ?




Grim bil Al og du kan ikke køre i den




Har kørt i den og jeg ka godt sige dig der INGEN kvinder der nogensinde får lov til at kører denne bil hvor de sidder bag rattet........ den er for hurtig til at der nogle kvinder i denne verden ka magte den
Og grim hmmm hvad har du da af bil six?........1 gammel skoda 1300 måske hehehe



Al hva skal jeg med en bil når jeg jo har dig til at køre for mig Desuden så kan du jo ikke styre en hurtig bil du er jo kun til hurtige kvinder men jeg er heldigvis ikke en af de kvinder Grim bil passer godt til en mokka ..... som dig

See you on the battlefield, if you dare......
http://www.flytown.dk/billeder/sixma3.JPG
http://www.flytown.dk/billeder/the_eye.jpg



G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 04 Oct 2005 :  09:26:31  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Damn Al du bliver da godt kørende i den lille spand :D

Den er sku for feeeed :)

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 04 Oct 2005 :  15:19:11  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
suk, det burde være enhver mands ret at eje et sådant køretøj! Al. du bliver nød til at sælge den igen, da jalousi er en grim ting, og os i clan35 bliver bestemt ikke kønnere med alderen ;)

Virkelig fed bil, men den rette lyd som giver en tilpas fornemmelse af racerkører og trussetyv, og når tempoet er mere moderat også lidt bond-stil :D

Endnu engang, tillykke med den!

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000