Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 Computere
 [+35].Net
 Hvis du vil være med ???
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 indl�g

Skrevet - 02 Nov 2005 :  15:24:49  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
... så skriv dig på herunder.

Og gerne hvorfor.. Nysgerrighed er rigeligt, men hvis du har et konkret formål, så skriv det.

Hvis du ikke ved nogetsomhelst, andet end at du er interesseret, så skriv det endelig.
For ellers vil vi antage at folk herinde kender en variabel og en if-statement.

Du behøver ikke at være medlem af +35, men det kan da godt være der udspringer nogle +35-relaterede projekter, som man ikke kan deltage i, medmindre man er medlem.

**** Cow(ard) of the county ****

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 02 Nov 2005 :  16:14:21  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er det til udvikling af hjemmesiden du tænker på? eller helt noget andet?
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 02 Nov 2005 :  16:43:21  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Være med til hvad ??

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

[+35]Dr.Zeepra[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
968 Posts

Skrevet - 02 Nov 2005 :  18:08:36  Vis profil  Bes�g [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Dr.Zeepra[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg vil skam gerne være med - mit hjerte længes efter at sætte sig ind i .net c'erne ....nu skal jeg bare lige lave et mondo programmerings projekt med dertilhørende rapport færdig .... suk ... tossede Algoritmer... kæft det er syret det her :)

bagefter skal jeg med min gruppe have lavet Scorched Earth (Eskimo vs. Indian .. i scorch-agtig arcade spil) færdig .... vi programmerer c++ og assembler til et Spartan 3 kit med påhægtet AMD 186'er :) ....

Først DEREFTER er jeg klar på .net og alt hvad det måtte indebære :) .....

The Biggest, The Best - Better than the rest!
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 02 Nov 2005 :  18:58:12  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af NOTS-MQFFE

Være med til hvad ??




At lege med .Net. Alt er lovligt.
Det kan være deltagelse i hjemmesiden, et fotoalbum til derhjemme, en tilføjelse til excel i firmaet. Eller hvad hulen man vil.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 02 Nov 2005 :  19:44:30  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jamen jeg er helt sikkert med

Kommer garanteret til at gå totalt i selvsving over det er så anderledes end det jeg har vænnet mig til
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 02 Nov 2005 :  19:56:35  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er helt med osse - så langt evnerne nu rækker
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 03 Nov 2005 :  09:35:20  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

quote:
Oprindeligt skrevet af NOTS-MQFFE

Være med til hvad ??




At lege med .Net. Alt er lovligt.
Det kan være deltagelse i hjemmesiden, et fotoalbum til derhjemme, en tilføjelse til excel i firmaet. Eller hvad hulen man vil.



Ok lyder spændene 6-Shooter
Men jeg bliver desværre nød til at melde pas da jeg kun har den computer på arbejdet indtil videre.
Men jeg håber da snart at få den op at køre igen
HF

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 03 Nov 2005 :  17:49:44  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
hvis "kiggen over skulderen" høre under "være med", så er jeg frisk , har glemt stort set alt hvad jeg lærte af c++ på det 1år jeg gik på datamatiker (bort set fra semicolon, det fik vi tæsket ind så det sad fast ), så hvis i starter fra bunden med hello world som i den anden (eller bare hvor i slap) så ville jeg være glad

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 03 Nov 2005 :  21:03:39  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]mAx[Wa]

hvis "kiggen over skulderen" høre under "være med", så er jeg frisk , har glemt stort set alt hvad jeg lærte af c++ på det 1år jeg gik på datamatiker (bort set fra semicolon, det fik vi tæsket ind så det sad fast ), så hvis i starter fra bunden med hello world som i den anden (eller bare hvor i slap) så ville jeg være glad



Jeg vil blive ved med at finde på minimal-eksempler på forskellige ting. Og det er helt lovligt at kigge over skulderen :)

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[+35]Daffy[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
414 Posts

Skrevet - 22 Dec 2005 :  18:37:33  Vis profil  Bes�g [+35]Daffy[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Daffy[Wa] en AOL besked  Send [+35]Daffy[Wa] en ICQ besked  Send [+35]Daffy[Wa] en Yahoo! besked  Svar med Quote
hey jeg begynder at rode lidt med asp.net er totalt noob
kan dog html og en smule c++
men er da frisk på noget fun :)

Ænder rammer bare bedre i Counter Strike lær det :P
____________________________________________________________
Al magt til ænderne
G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 26 Dec 2005 :  19:19:14  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg vil naturligvis gerne være med, men sagt med det samme: mit arbejde holder mig fra hjemme i ca. 11-13 timer i døgner, så tiden til at nørde er i forvejen begrænset (helst bygger jeg på min Gentoo, når jeg har tid og overskud).

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 26 Dec 2005 :  19:25:02  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Shotgun Joe

Jeg vil naturligvis gerne være med, men sagt med det samme: mit arbejde holder mig fra hjemme i ca. 11-13 timer i døgner, så tiden til at nørde er i forvejen begrænset (helst bygger jeg på min Gentoo, når jeg har tid og overskud).


Som sagt, er ALLE grader af deltagelse acceptable.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 26 Dec 2005 :  20:13:26  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Bortset fra det, jeg har "ASP.NET Bogen" og har kikket lidt i den, men de fleste eksempler er i VB, som jeg ikke er meget for. C# er noget andet, det ligner Sun Java, i en grad at det grænset til pirateri ;-)

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 27 Dec 2005 :  02:13:58  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey jeg vil da gerne være med.!! kender intet til .net eller kan da godt være jeg kender lidt til det uden at vide det..!! hi hi..!! men vil meget gerne lære noget nyt.!! hi hi

G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 05 Jan 2006 :  15:31:09  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Bliver nok nødt til at melde pas igen efter at jeg er blevet nødsaget til at gå igang med en uddannelse og så har jeg en del frivillig arbejde.!!

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000