Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 Samsung Syncmaster 913N
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Sp1T
Forummedlem

77 indl�g

Skrevet - 28 Dec 2005 :  00:05:15  Vis profil  Bes�g Sp1T's hjemmeside  Svar med Quote
Hej..

Jeg sidder jo med min samsung syncmaster 913n, ved ik om det er meningen at man ikke skal kunne sætte sine Hz længere op.. det er jeg vant til fra min gamle skærm.. men når jeg prøver på det med reforce eller refreshlock kommer skærmen selv med denne besked: Recommended resolution 1280 x 900 (60 Hz) eller sådan noget..

Jeg vil helst undgå at svare på: Hvorfor vil du have din hz op? Da jeg har mine grunde..

Tak..

Sp1T

Rettet af - Sp1T @ 28 Dec 2005 00:06:31

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 28 Dec 2005 :  04:52:36  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
)
75 hz er max
(og du ser eller oplever ikke forskellen. LAD VÆRE MED AT HØRE PÅ DEM

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Sp1T
Forummedlem

77 Posts

Skrevet - 28 Dec 2005 :  10:49:06  Vis profil  Bes�g Sp1T's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af |Conquer|TheEye

)
75 hz er max
(og du ser eller oplever ikke forskellen. LAD VÆRE MED AT HØRE PÅ DEM

Jeg har somsagt mine grunde, men jeg kunne tydeligt mærke forskellen med den gamle skærm.

G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 30 Dec 2005 :  16:45:53  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja, men den gamle skærm var garenteret en CRT moniter og den du har nu er en LCD moniter, og de 2 typer kan slet ikke sammenlignes...

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000