Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 Cs!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 indl�g

Skrevet - 29 Jan 2006 :  18:47:55  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey!

Har lige formateret.

Jeg har installeret Grafikkortet igen. Men alligevel er min grafik MEGET gammeldags! Kan ikke forklare hvordan det er ! men det virker som om jeg ikke har noget grafikkort i maskinen.

Jeg har taget et SS men har ingen steder at smide det ind.

Er der mon håb forude? Det virkede fint INDEN jeg formaterede.
Har prøvet at opdatere driveren til mit Grafikkort, men uden held.

Hvad gør jeg ?

/Jabbe

[+35]Wraith
[+35] Soldier

Denmark
364 Posts

Skrevet - 29 Jan 2006 :  19:07:18  Vis profil  Bes�g [+35]Wraith's hjemmeside  Svar med Quote
Kan ikke hjælpe med dit ummidelbare problem, men du kan smide dine billeder her: http://peecee.dk/

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 29 Jan 2006 :  19:17:20  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
http://peecee.dk/?id=27184

Rettet af - Unlocked @ 29 Jan 2006 19:18:24
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 29 Jan 2006 :  19:30:18  Vis profil  Svar med Quote
Har du sat grafikken til D3D? Eller Open GL ?!

umiddelbart ser det sådan ud
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 29 Jan 2006 :  21:44:04  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ville mene det står til d3d eller software under video option i cs. sæt den til opengl så skulle det være der

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

IroNHorsE
Forummedlem

497 Posts

Skrevet - 30 Jan 2006 :  07:22:35  Vis profil  Bes�g IroNHorsE's hjemmeside  Svar med Quote
jja,, men det gjorde min osse den jeg havde formateret, så havde jeg intealeret grafik korte, men jeg kunne ik søtte den til opengl, jeg gik jeg ind på nettet, og hentede, en ny driver så kunne jeg godt,
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 31 Jan 2006 :  08:56:13  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Okay!

Det virker nu.
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 01 Feb 2006 :  14:00:45  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det stod tydeligvis til software mode, nogen gange fatter steam bare ikke at man vil køre OpenGL, men hvis forcer CS til at køre med DX 9 i launch options plejer den automatisk at skifte til OpenGL mode

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 01 Feb 2006 :  16:45:02  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den stod nemlig i Software Mode.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000