Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 1.4 What do we think about it ?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[*DRUNK*]GRAVEFILLER
[+35] Honorary Member

Netherlands
570 indl�g

Skrevet - 25 Apr 2002 :  08:43:10  Vis profil  Send [*DRUNK*]GRAVEFILLER en ICQ besked  Svar med Quote
I personally think this is a very good improvement on the camera views and such; let's call it the peripherals.
The actual game got fucked.

I like the new spectator options, the weapons and the headshots seem more balanced now, the fact that the bodies stay on the ground is also a cool option.

The only thing I truly hate is the fact that they fucked up the jumping.
I mean wtf. Every decent FPS game has a good jump (except DOD that's why I hate it). Man, that so sux. I thought that would have something like:

First jump is normal, second jump is slower. BUT NOOOOOOOOOO, they had to fuck it up :(

I hate the fact that you're not able to walk silently anymore. I hate the fact that they took out the fast switch between weapons etc etc.

What do you guys think ?

[*DRUNK*] World Tour 2002

Edited by - [*DRUNK*]GRAVEFILLER on 2002 Apr 26 12:58:49

[+35]PatGarret
[+35] Soldier

Denmark
1092 Posts

Skrevet - 25 Apr 2002 :  09:40:34  Vis profil  Bes�g [+35]PatGarret's hjemmeside  Send [+35]PatGarret en ICQ besked  Svar med Quote
well, well,well ! As always you have to redesign your way of playing, but i like the new sound quality, and that you can't walk silence. But the deadly shots isn't my style. Maybe because i get hit more than i hit others
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 25 Apr 2002 :  09:58:35  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
I can't say for sure. I will let a week pass and then evaluate. But as Pat writes you are killed and you kill faster than before. But then one doesn't have to wait that long to play again

Beat the Easyfrag
No cheats, no scripts and no skills
G� til toppen af siden

Mini
Friend of [+35]

Denmark
422 Posts

Skrevet - 25 Apr 2002 :  12:33:13  Vis profil  Bes�g Mini's hjemmeside  Send Mini en ICQ besked  Klik for at se Mini's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
It's nice they removed the headshot bug... I can even feel it myself... I used to make a lot more headshots than now... But that is only a good thing, because that gives me a bigger challenge when I play cs...
I played 10 minutes of cs_havana yesterday and I didn't really like it much... :(
And let's not forget that I had a 7 - 0 score the first time I played 1.4
hehe

Mini Suppe
G� til toppen af siden

[*DRUNK*]GRAVEFILLER
[+35] Honorary Member

Netherlands
570 Posts

Skrevet - 25 Apr 2002 :  12:59:28  Vis profil  Send [*DRUNK*]GRAVEFILLER en ICQ besked  Svar med Quote
I was there (for those non-believers)

[*DRUNK*] World Tour 2002
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 25 Apr 2002 :  19:26:13  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
i realy like the new stuff, and the jumping thing, ok at first it kinda sucked but as you use it more and more your getting used to it, ill wait some time before i start bitching about it

Happy Fragging
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 26 Apr 2002 :  08:33:48  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
?????????

Der er sku noget jeg ikke forstå her efter denne 1.4 version kom ud langt om længe er den instaleret på computeren, men jeg var da sikker på jeg på et tidspunkt læste noget om Gasgranader, Gasmasker og løbeskjold eller er det bare mig som er helt gal på den???



G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 26 Apr 2002 :  10:06:21  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja det er du Jumpy . Alle de rare ekstrating hører til Condition Zero.

Beat the Easyfrag
No cheats, no scripts and no skills
G� til toppen af siden

[*DRUNK*]GRAVEFILLER
[+35] Honorary Member

Netherlands
570 Posts

Skrevet - 26 Apr 2002 :  12:44:19  Vis profil  Send [*DRUNK*]GRAVEFILLER en ICQ besked  Svar med Quote
Most of the community hates 1.4.

The CPL is having a lot of people thinking about not playing official matches at CPL. The best clans are thinking about quitting.

Here are some threads you might wanna look at:

http://www.webpetitions.com/cgi-bin/print_petition.cgi?20324326798

http://forums.thecpl.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=1&t=000758

http://forums.thecpl.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=1&t=000760

http://www.xsreality.com/?a=post&page=1&id=154426


to get back the old (BETTER !!!) jumping :

www.jump-plugin.de.vu

It's said to be a bit buggy.

I hope this shows that Valve will have to put the running and jumping back to 1.3 status

[*DRUNK*] World Tour 2002
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 26 Apr 2002 :  13:23:19  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Most of the community hates 1.4.
Most of the community hated 1.3 as well ...

G� til toppen af siden

[*DRUNK*]GRAVEFILLER
[+35] Honorary Member

Netherlands
570 Posts

Skrevet - 26 Apr 2002 :  14:45:33  Vis profil  Send [*DRUNK*]GRAVEFILLER en ICQ besked  Svar med Quote
Read the links.

You will see the light

[*DRUNK*] World Tour 2002
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 27 Apr 2002 :  00:11:43  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
quote:

?????????

Der er sku noget jeg ikke forstå her efter denne 1.4 version kom ud langt om længe er den instaleret på computeren, men jeg var da sikker på jeg på et tidspunkt læste noget om Gasgranader, Gasmasker og løbeskjold eller er det bare mig som er helt gal på den???







that is in Counter-Strike: Condition Zero

as for the 1.3 jumping plugin, is that gonne be considered a cheat, i would think so (dont know how it works tho, german aint my favorite language )

Edited by - MaDmAxTOAO on 2002 Apr 27 00:14:47
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 27 Apr 2002 :  00:29:10  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Well Gravey..after 2 days of trying the new version it´s a split call for me. In one way CS 1.4 sux:

- T has gotten to much favour now .... walking and sneaking virtually impossible when you wanna defuse and you only got 35 secounds!!! Until Valve maybe changes this screwup...we should definetly consider setting the timer of the bomb at least 10 - 15 sec. up if not even more!!! But 35 sec. no way...then you have to run and T can just wait - listen -and kill you
- HS shots have definetly not been fixed...almost more now then before

Nice things is the new spectator mode and other new features.

Jumping...hmm...??...not sure yet about it as after some time one will probably get used to it and all those jumpkills and bunnyjumpers are gone at least.

But who knows maybe after some weeks One gets to love CS again

G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 27 Apr 2002 :  15:56:50  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Well - now I've played the damned thing for a couple of hours, and lets just say, that I've got a LOT of 'getting used to' to do ...

G� til toppen af siden

Lecaf
Friend of [+35]

Greece
238 Posts

Skrevet - 28 Apr 2002 :  03:27:06  Vis profil  Bes�g Lecaf's hjemmeside  Svar med Quote
give me my 7.1 baaaaaack



Brutele.be S U C K S
G� til toppen af siden

Cygnus
Former member

Sweden
254 Posts

Skrevet - 28 Apr 2002 :  08:51:33  Vis profil  Bes�g Cygnus's hjemmeside  Svar med Quote
Well maybe its me,maybe its a while since i played,but i think "hits"take mutch harder now,bang-bang,and you are down......maybe we should start an "whine topic"

Naah......maybe it take some time to get use to 1.4,like you said GF,this jump issue,damn anoying,cant do any more smooth jumps.

Ok,thats was my 1½ cent whining

Cu all




[+35]Cygnus
G� til toppen af siden

R@ngers
Friendly enimy of [+35]

Denmark
210 Posts

Skrevet - 07 May 2002 :  22:17:56  Vis profil  Bes�g R@ngers's hjemmeside  Svar med Quote
quote:

I personally think this is a very good improvement on the camera views and such; let's call it the peripherals.
The actual game got fucked.

I like the new spectator options, the weapons and the headshots seem more balanced now, the fact that the bodies stay on the ground is also a cool option.

The only thing I truly hate is the fact that they fucked up the jumping.
I mean wtf. Every decent FPS game has a good jump (except DOD that's why I hate it). Man, that so sux. I thought that would have something like:

First jump is normal, second jump is slower. BUT NOOOOOOOOOO, they had to fuck it up :(

I hate the fact that you're not able to walk silently anymore. I hate the fact that they took out the fast switch between weapons etc etc.

What do you guys think ?

[*DRUNK*] World Tour 2002

Edited by - [*DRUNK*]GRAVEFILLER on 2002 Apr 26 12:58:49



Jeg synes simpelthen at 1.4 er der værste lort....Jeg fatter ikke hvorfor man skal lave en upgrade af et spil som kørte kanont (for mit vedkomne). I 1.3 så man spillere som hvis de var gode havde en score på omkring de 30 kills, nu er det ikke et særsyn at se dem over de 50 kills på et map.....!!!!
Mit personlige spil er det værste gang crap. Jeg kan ikke ramme en dyt, har prøvet alt efterhånden med ændrig af config og alt muligt andet,,,en tilvænings sag siger nogen..JATAK..!!!Man mister sgu hurtigt tilvæningslysten når ens score på flere map i træk ligger på 3-20....Nogen gange kan jeg sidde bag en kasse og vide at hvis jeg stikker snotten for langt frem så dør jeg promte.....føler mig som en noob, jeg er sat tilbage hvor jeg startede for 1 år siden...
Siger bare én ting godt jeg ikke er i clan så jeg skal bevise noget for mit spil SUX BIG TIME.......1.4 er noget lort og ham der har lavet det skulle have nogle B...

*nedtrykt r@nger out*
G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 07 May 2002 :  22:55:48  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
SÅ SÅ græd du bare ud ved min skulder og roligt du er ikke alene

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 07 May 2002 :  23:07:18  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
I do quite know what has happened with 1.4 or you. I have not had the same experience. By and large my play is the same as before and so is my score. I have not seen single players with larger scores than before, though I have seen new players with large scores and "old" (read 1.3 players) very good players getting af lesser score with the new update.

Beat the Easyfrag
No cheats, no scripts and no skills
G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 07 May 2002 :  23:11:57  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
Jamen jeg har aldrig været god og min score er mildest talt til og skamme sig over normalt er jeg ligeglad med og spille godt bare jeg har det sjovt men det er ikke sjovt mere da jeg vælter som første mand hvergang uden og have gjordt noget for resten af holdet.

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

Mini
Friend of [+35]

Denmark
422 Posts

Skrevet - 07 May 2002 :  23:41:16  Vis profil  Bes�g Mini's hjemmeside  Send Mini en ICQ besked  Klik for at se Mini's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
The only reason we have more players with 40-500 kills pr. map is cheating... Or some UBN player..... WE NEED ANTICHEAT!!!!!
G� til toppen af siden

Renegade
Friend of [+35]

Denmark
539 Posts

Skrevet - 08 May 2002 :  10:30:52  Vis profil  Bes�g Renegade's hjemmeside  Svar med Quote
quote:

.... WE NEED ANTICHEAT!!!!!



Can only agree with you, but it is not up to us.

I know when the AC-ppl have made it, DiNO will put it up ASAP, until they make it nothing we can do.
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 12 May 2002 :  02:27:18  Vis profil  Svar med Quote
Nu har jeg brugt det meste af lørdagen til at lege med v 1.4.
Jeg kan lide den ny version.
Alle de hoppende kaniner er væk, hvilket gør det lidt lettere for os amatører at ramme. Der er ingen problemer med at lave et hop rundt om hjørner osv.
Bomben der kan ses på radar er også en rar ting.
Den nye spectator view, hvor man kan se det samme som den person der styrer er kanon. Her er der en masse inspiration at hente.

Samlet er min scorer hverken blevet værrer eller bedre, og jeg er stadig glad når jeg kommer over ½ i kd rate. Det vigtigste for mig er stadig at jeg hygger mig ved at lege med på jeres server.

Må båndbredden være med jer!
Eyeball
G� til toppen af siden

[+35]Elken[Wa]
[+35] Soldier

87 Posts

Skrevet - 27 Jul 2013 :  14:34:26  Vis profil  Send [+35]Elken[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Hvor kan de købes? De er fede. Dem vil jeg have til efteråret.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 27 Jul 2013 :  15:01:26  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
he he slettet hans 2 emner og derefter hans profil enten var det en bot eller et eller anden klaphat for man opretter sku ikke bare en profil for at sætte ting til salg og så var manden eller booten fra UK




G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 27 Jul 2013 :  17:28:25  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
ffs...


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 27 Jul 2013 :  19:44:06  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
JEG HADER TROLDE! DONT FEED THE TROLL! ARRRRRGGGhHhhHHHh! B)

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

[+35]Elken[Wa]
[+35] Soldier

87 Posts

Skrevet - 27 Jul 2013 :  20:01:24  Vis profil  Send [+35]Elken[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Hæ Hæ
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 27 Jul 2013 :  21:39:52  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
Faktisk er den her snylterudgave endnu værrere end en opmærksomhedskrævende troll.
Det er tragisk folk tjener en ussel mønt på at smitte forums med reklame for nogle usle købedamesko.

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 28 Jul 2013 :  00:28:12  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg havde slettet hans profil damit ban lige den ip tak 31.184.238.98 og denne 31.184.238.28 sletter, blokker eller gør noget andet ved den lige om lidt hmm

Ok så der noget galt for jeg blokkede hans 2 profiler i går aftes nu var den ene åben hvordan fan kan det lade sig gøre med mindre han hacker vores forum ?

Han skrev igen i dag påp følgende ip 31.184.238.28 den profil låste jeg i går og har lige låst den igen hmm

vi skal have 6 på banen her....

følgende ip'er skal også blokkes

74.63.199.138, 139 og 140 har 5 profiler i forum under samme ip og 142.4.98.156 har 4 profiler de skal blokkes de ip'er damit sku da også
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000