Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 1-0
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

exaviator
Nyt forummedlem

Denmark
1 indl�g

Skrevet - 07 Mar 2006 :  13:31:03  Vis profil  Bes�g exaviator's hjemmeside  Svar med Quote
Sååh har mestrene holdet vundet !

Thihi rigtig sjov følelse man har med det :D

Rettet af - exaviator @ 07 Mar 2006 13:31:39

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 07 Mar 2006 :  13:56:04  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
skod. hader når dommeren tager imod pælsjakker!!!! og dommeren havde vidst også glemt at få sine C-vitaminer!!!

Kan alle fck fans sige "Skandale"???? :) SKAAAAAANNNNNNDAAAAALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 07 Mar 2006 :  15:59:15  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ikke nogen skandale nej! OG hvis i kigger efter, rammer en af Fckerne bolden på armen i de første 10 min, i eget straffespark, fældt.. ( Hvordan staver man til FÆldt? )
G� til toppen af siden

IroNHorsE
Forummedlem

497 Posts

Skrevet - 07 Mar 2006 :  16:32:49  Vis profil  Bes�g IroNHorsE's hjemmeside  Svar med Quote
SKANDALE
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 07 Mar 2006 :  17:38:05  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
Haha det slår aldrig fejl...utroligt som BIF fans skal gøre opmærksom på dem selv når de har slået FCK. Fin sejr BIF, I sku' også kun bruge 103 minutter til at score mod et hold med 9 spillere ^^

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

IroNHorsE
Forummedlem

497 Posts

Skrevet - 07 Mar 2006 :  17:56:39  Vis profil  Bes�g IroNHorsE's hjemmeside  Svar med Quote
haha nemlig Abs, FCK FAN 4 EVER
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 07 Mar 2006 :  18:03:14  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jaja! Nu spillede i jo ikke med 9 mand i hele 103 minutter!
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 07 Mar 2006 :  22:07:55  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
StraffesparksFELT

Og så synes jeg det er godt at Brøndby vandt, også selvom de skulle bruge 103 minutter, mod et hold på 9 spillere.

Rettet af - [+35]FeHAAR[Wa] @ 07 Mar 2006 22:08:43
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 07 Mar 2006 :  22:30:31  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kender i det ikke? Nogle dage er man bare mongol til at stave.

Nå, Det var stadig ikke alle 103 minutter ! !
Jeg læste lige inde på Fck.dk . Overskriften lyder : DET BEDSTE HOLD TABTE! ... SELVTILLIDEN ER DA IORDEN HVA ?
G� til toppen af siden

[+35]LRN[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
316 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  09:42:03  Vis profil  Klik for at se [+35]LRN[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hmm.. vil give ret i at kampen ikke faldt til FCK's fordel, og at som fck fan ville man synes det var en skandale...
men lad os en gang prøve at se på fodbolden i det...

1. de 2 røde kort var fuldt ud fortjent. linderoth skærmer af, også kaldet obstrucktion. det kan af og til give et gult kort alt efter hvor meget personen prøver at skærme af.( og det må man sige at linderoth var RØV god til) - pimpong, den er vist åbenlys. løber en risiko med begge ben i knæhøjde efter at han ikke rammer bolden.(ja ved godt han falder, men som professionel fodbold spiller ved han også at han løber den risiko ved at tackle på den måde i det vejr)

2. straffe eller ej - Ja hvis man ser på det burde der klart have været straffe til FCK i slutningen af kampen - men det burde der også have været til BIF i første halvleg. noget for noget ikke ?

3. synes BIF spiller af lort lige for tiden og fck havde på det spilmæssige fortjent at vinde den kamp.

PS. <3 BIF till i die.... men det forhindre ikke mig i at se fodbolden, i stedet for hadet.
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  10:58:50  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tja det er vel som at se FCK og BIF :D

http://www.weakgame.com/media_7705_Soccer_Fools.html

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  13:08:37  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så vil jeg så som Brøndby fan sige at da jeg hørte resultatet og at fck havde fået smidt 2 mand ud så burde Brøndby os kunne score nogle flere mål..!! men at de i forlænget spilletid skal score Hmm det lyder lidt som om at Brøndby er ved at slappe for meget af..!!!

Nu så jeg ikke kampen fordi jeg var på et hospital nede i Bremen med en kollega så fik en sms med resultatet.!!!

Men hørte os at Fck var ved at få et af deres Berømte i sidste øjeblik straffespark..!! he he..!! Uden det er det ikke en rigtig Fck-Bif kamp..!!

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  14:17:13  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
12,03,06 går det løs igen!
G� til toppen af siden

Mini
Friend of [+35]

Denmark
422 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  14:56:25  Vis profil  Bes�g Mini's hjemmeside  Send Mini en ICQ besked  Klik for at se Mini's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Mit bud er 3-1 til brøndby med den bedste målmand. 3-3 hvis Zaza står på mål...

Real Men Play Nuke :)
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  14:58:13  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Mini

Mit bud er 3-1 til brøndby med den bedste målmand. 3-3 hvis Zaza står på mål...

Nemlig!

Ej´Karina Zazzza gjorde det meget godt, sidst ( 5,03,06 ).
Men ankergren gør det SUPER , HVER gang.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000