Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Clan kampe
 Udfordring i Counter-strike 1.6 til i aften kl 20
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Froberg
Nyt forummedlem

6 indl�g

Skrevet - 01 Jun 2006 :  15:48:26  Vis profil  Bes�g Froberg's hjemmeside  Send Froberg en AOL besked  Send Froberg a Yahoo! Message  Svar med Quote
Hey 35, ville høre om i var friske på en hyggelig kamp her i aften, 1-2 maps :)

Kom frisk da :)

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 01 Jun 2006 :  21:49:45  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Jeg er klar. Folk kan kontakte mig på min msn (jtc@ka-net.dk) eller på mit mobilnr., som står i den lukkede afdeling

Tror forresten det er ved at blive lidt sent

Rettet af - [+35]FeHAAR[Wa] @ 01 Jun 2006 21:50:15
G� til toppen af siden

Froberg
Nyt forummedlem

6 Posts

Skrevet - 01 Jun 2006 :  21:57:36  Vis profil  Bes�g Froberg's hjemmeside  Send Froberg en AOL besked  Send Froberg en Yahoo! besked  Svar med Quote
Vi finder bare en anden dag jo :)
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 16 Jan 2007 :  09:10:48  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Froberg

Vi fra team GREEN er friske på et par maps skriv til mig på j.johannsen@get2net.dk så vi kan finde en dag..

MVH
Bacon

G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 16 Jan 2007 :  14:16:59  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
6½ måned for sent :P

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

Hoffa
Former Member of COW

Denmark
703 Posts

Skrevet - 16 Jan 2007 :  14:33:25  Vis profil  Klik for at se Hoffa's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LOL, bedre sent end aldrig. ;)

http://www.sjovhilsen.dk/spoeg_og_skaemt-c-52.html
G� til toppen af siden

Froberg
Nyt forummedlem

6 Posts

Skrevet - 16 Jan 2007 :  16:17:04  Vis profil  Bes�g Froberg's hjemmeside  Send Froberg en AOL besked  Send Froberg en Yahoo! besked  Svar med Quote
Hehe, tænkte jeg også på :P Heldigvis er jeg overordentligt opmærksom. :D

Jeg snakker lige med mit team, og så finder vi en dag mester. :)
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 17 Jan 2007 :  01:05:41  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
HAHA.. Eat dust Tomcat og Hoffa...

Froberg, lyder herligt, vi er klar..

G� til toppen af siden

Froberg
Nyt forummedlem

6 Posts

Skrevet - 17 Jan 2007 :  05:08:55  Vis profil  Bes�g Froberg's hjemmeside  Send Froberg en AOL besked  Send Froberg en Yahoo! besked  Svar med Quote
Spiller for øvrigt i clan RIP, så hvis i kan holde ud at verminator nok er med, så er vi på :P
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 17 Jan 2007 :  16:26:09  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kender ham personligt ikke, men han kan vel udgøre en del af de frags vi agter at rage til os??..

G� til toppen af siden

Froberg
Nyt forummedlem

6 Posts

Skrevet - 19 Jan 2007 :  12:20:49  Vis profil  Bes�g Froberg's hjemmeside  Send Froberg en AOL besked  Send Froberg en Yahoo! besked  Svar med Quote
Nu tror jeg lige du bliver en anelse overmodig :P

SÃ¥dan en flok gamle padder i er :P
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 19 Jan 2007 :  14:14:33  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vi er ikke gamle, vi udgør den meget unge udgave af klan35...( HOSTE ANFALD)....

Vælg selv en dag og dato der passert jeg bedst Tirsdage, onsdage og Torsdage og gerne omkring kl 20.00..

mvh
Bacon

G� til toppen af siden

Froberg
Nyt forummedlem

6 Posts

Skrevet - 19 Jan 2007 :  14:26:26  Vis profil  Bes�g Froberg's hjemmeside  Send Froberg en AOL besked  Send Froberg en Yahoo! besked  Svar med Quote
Yes yes mester, er lige ved at bore op og sætte hylder op, de fleste af os har også en nogenlunde alder, så kan godt være der går lidt tid før vi alle kan stille samme aften ^;^
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000