Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Clan kampe
 UDFORDRING!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 indl�g

Skrevet - 27 Dec 2006 :  18:25:50  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
På vegne af et nyt projekt, som jeg er i fuld gang med at stable på benene, vil jeg gerne udfordre et af +35 hold til en pcw. Vi snakker CS 1.6 og standart maps ;) Jeg håber I kan finde et hold som gider at spille lidt hygge CS med en flok jævnaldrende gubber. Tid og sted aftaler vi når I kan mønstre 5 mand.

Den som smøre godt, køre godt.

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 27 Dec 2006 :  18:55:20  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vi gider ikke spille med dig ull, du lugter af kanel :P
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 27 Dec 2006 :  19:28:33  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ull ville kanon gerne men spiller kun CSS.

Håber sgu du har fået gang i noget godt.
GL HF m8

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 Posts

Skrevet - 27 Dec 2006 :  20:14:13  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er ikke nogle der spiller cs 1.6 mere er der
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 27 Dec 2006 :  20:27:12  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Come on, i vil da gerne spille imod et tideligere medlem :)

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat.
G� til toppen af siden

Killer machine
Forummedlem

Denmark
224 Posts

Skrevet - 27 Dec 2006 :  21:01:42  Vis profil  Bes�g Killer machine's hjemmeside  Klik for at se Killer machine's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Green er klar
G� til toppen af siden

Killer machine
Forummedlem

Denmark
224 Posts

Skrevet - 27 Dec 2006 :  21:02:11  Vis profil  Bes�g Killer machine's hjemmeside  Klik for at se Killer machine's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Green er klar
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 28 Dec 2006 :  00:39:17  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lækkert killer_machine :D I finder lige en dag, jeg regner med at vi kan stille med 5 næsten hver dag fra vores side .

G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 04 Jan 2007 :  15:15:46  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Blev der så nogensinde spillet en kamp, eller blev det aldrig til noget

G� til toppen af siden

Killer machine
Forummedlem

Denmark
224 Posts

Skrevet - 05 Jan 2007 :  09:01:46  Vis profil  Bes�g Killer machine's hjemmeside  Klik for at se Killer machine's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
vi er i gang med at fine en dato men er et nyt team så vi skal lige i gang
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 05 Jan 2007 :  10:55:52  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kontakt evt Sixma, hun arrangere kampe for GREEN og holdet er klar til kamp..

G� til toppen af siden

Sixma
Forummedlem

Denmark
574 Posts

Skrevet - 05 Jan 2007 :  16:18:44  Vis profil  Klik for at se Sixma's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
du kan kontakte mig på mail/MSN: aninne6@hotmail.dk

See you on the battlefield, if you dare......
http://www.flytown.dk/billeder/sixma3.JPG
http://www.flytown.dk/billeder/the_eye.jpg

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 06 Jan 2007 :  20:59:35  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Meget fint, jeg kigger på det snarest. Pt har jeg forrygende travlt med at få de sidste detaljer på plads, men vi er snart klar til at spille med jer :)

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 08 Jan 2007 :  03:23:11  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
SÅ! Nu er vi klar, og vi vil meget gerne spille med jer. Besøg os på www.GoldenAge.dk eller kom og leg på vores FFA :)

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 12 Jan 2007 :  10:37:40  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vi kunne evt nappe os en kamp på søndag?

G� til toppen af siden

Killer machine
Forummedlem

Denmark
224 Posts

Skrevet - 12 Jan 2007 :  16:54:56  Vis profil  Bes�g Killer machine's hjemmeside  Klik for at se Killer machine's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det lyder godt høre lige timet
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 12 Jan 2007 :  23:46:45  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har helt sikkert 5 gutter klar på søndag :)

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 13 Jan 2007 :  17:07:22  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Har I fundet ud af noget?

G� til toppen af siden

Killer machine
Forummedlem

Denmark
224 Posts

Skrevet - 13 Jan 2007 :  20:36:45  Vis profil  Bes�g Killer machine's hjemmeside  Klik for at se Killer machine's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja ja vi er klar
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 13 Jan 2007 :  22:47:57  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Meget fint. Vi har en fremragende server og vil gerne byde op til dans kl. 20.00, om det var noget der kunne passe :)

G� til toppen af siden

Killer machine
Forummedlem

Denmark
224 Posts

Skrevet - 14 Jan 2007 :  12:27:36  Vis profil  Bes�g Killer machine's hjemmeside  Klik for at se Killer machine's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja det lyder fint vi kommer kan vi få en ip og kode mvh johnny
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 14 Jan 2007 :  12:42:45  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så har jeg sendt en mail via det interne mailsystem, hvis du ikke modtager noget, så fang mig på irc #GoldenAge :)

G� til toppen af siden

Killer machine
Forummedlem

Denmark
224 Posts

Skrevet - 14 Jan 2007 :  17:59:18  Vis profil  Bes�g Killer machine's hjemmeside  Klik for at se Killer machine's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
kan du ikke skrive den her kan ikke finde den
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 14 Jan 2007 :  18:03:57  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hehe, jeg tror ikke det vil være tilrådeligt at smide en ip til server med pass i et offentligt forum. Add mig på msn i stedet; nielz9@hotmail.com

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 14 Jan 2007 :  18:17:52  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vi vælger forresten de_inferno :D

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 14 Jan 2007 :  21:48:58  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
GG boys, det var spas :)

G� til toppen af siden

Killer machine
Forummedlem

Denmark
224 Posts

Skrevet - 15 Jan 2007 :  08:34:47  Vis profil  Bes�g Killer machine's hjemmeside  Klik for at se Killer machine's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
gg det var sku sjovt vi skal vist lige træne lidt før vi banker jer
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 15 Jan 2007 :  12:00:07  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Killer machine

gg det var sku sjovt vi skal vist lige træne lidt før vi banker jer

Hold 2 er nok også klar til hver en tid :)

G� til toppen af siden

Killer machine
Forummedlem

Denmark
224 Posts

Skrevet - 16 Jan 2007 :  08:49:41  Vis profil  Bes�g Killer machine's hjemmeside  Klik for at se Killer machine's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
den tar vi også tid og sted vi er klar
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000