Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 Tour manager dr1
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forrige Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 12 Jul 2006 :  08:51:05  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
OK jeg melder mit hold til..... Men læg lige mærke til, at jeg IKKE skifter overhovedet. Jeg er nemlig med på et andet team, hvor det IKKE er tilladt

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

[+35]Vezter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
218 Posts

Skrevet - 12 Jul 2006 :  10:28:18  Vis profil  Svar med Quote
Melder også mit hold til: Team Vezz

Så er alle andre sikker på ikke at slutte sidst :-)

Vezz

Mange lever med en så forbløffende rutine, at det er svært at tro på, at de lever for første gang !!!
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 18 Jul 2006 :  17:32:26  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Uuuuuuuuhaa :D Cykling i topklasse idag. Jeg er dog en anelse træt af Rasmussens rolle som personlig oppasser for Menchov.

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 18 Jul 2006 :  20:00:10  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ya endlig en ordenlig etape med noget ordenlig cykling :) Men rasmussen ser ikke ud til at være i form. Tror ikke han tager den prikkede trøje, med mindre han laver noget i morgen

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
Forrige side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000