Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 Berlin marathon
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 indl�g

Skrevet - 27 Sep 2007 :  19:44:02  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så er tasken pakket og nattens arbejde skal lige overståes og så er jeg ellers den der er kørt til Berlin for at deltage i det 34. Berlin Marathon.

Vi er 190 gæve gutter og gutinder her fra Holstebro der hopper på 3 busser i morgen tidlig og så er der ellers dømt råhygge, spænding, ømme ben og en herlig fest!

Jeg har trods skinnebensbetændelse og ja... i så hvordan jeg humpede rundt på mit ben pga mit knæ til CG valgt ikke at nedjustere mine forventninger så jeg regner med en tid på maximum 4 timer og en reel tid på omkring 3.45 hvis alt flasker sig. Alt derunder er bonus (og snyd vil mange af mine løbekammerater sige)

Hvis nogle gerne vil se på kan det ske på kanalerne
ARD fra 8.35 - 11.30
RRB fra 11.30 - 14.00

God vind.

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 27 Sep 2007 :  20:45:15  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
held og lykke klumpe

og ikke så meget med løbet... mere med den hjerneblødning

ej oki også held og lykke med løbet

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

BOSS
Super forummedlem

Denmark
1890 Posts

Skrevet - 28 Sep 2007 :  08:28:28  Vis profil  Bes�g BOSS's hjemmeside  Klik for at se BOSS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Held og lykke. Min salgsdirektør er også på vej ... han er træls - forventet tid 2.48..... (lille lort)



Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA !
G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 28 Sep 2007 :  09:48:49  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe det er satme hurtigt. det varer lidt inden jeg kommer derned, men det var da planen :-)

G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 30 Sep 2007 :  13:39:17  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af EkstraBladet.dk[Wa]

Etiopiske Haile Gebrselassie satte søndag formiddag ny verdensrekord på maratondistancen, da han i Berlin tilbagelagde de 42,195 kilometer på 2,04.26 timer.




....se det er så omkring 2år hurtigere end jeg ville kunne valtre de 42km
G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 30 Sep 2007 :  17:11:12  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Wow sikke en oplevelse det var for fedt. sidder lige nu på hotelværelset og nyder til værelsen med en øl og venter på at vi skal feste i aften :-)
det gik over alt forventning og jeg kom i mål i tiden 3:33:39 hvilket jeg snildt kan gøre bedre :-)

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000