Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 Klumpen går amok
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 indl�g

Skrevet - 23 Aug 2008 :  19:01:50  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Efter jeg igen er blevet ansat i forsvaret er jeg tilsyneladende blevet ramt af en hjerneblødning større end den der ramte mig sidste år da jeg tog til marathon i Berlin

Jeg nyder hele tiden at prikke lidt til grænsen for hvad min krop/hjerne vil være med til for hele tiden at finde ud af.... nææææh der var den sq heller ikke (altså grænsen ). Men det er fedt at komme ud på den anden side med overskud og sige: halløj det skidt det kan jeg da sagtens klare endnu bedre

Marathon er sjovt nok og jo man kan da godt blive hurtigere og hurtigere, men så begynder kløen... kløen for at gøre noget lidt mere ekstremt og ligesom et myggestik bliver det bare værre og værre når man klør igen!

Og nu kan jeg jo godt lide at prale lidt af det jeg render og laver for jeg er sq stolt af det også selv om det selvfølgelig altid kan gøres bedre, men hvad er det så jeg har været i gang med?

Ja her for to uger siden deltog jeg så i et 24 timers løb i Viborg hvor jeg på trods af det værste vejr i løbets historie (hold kæft der kom vand) så præsterede jeg at løbe 125,5km og havde det ikke regnet sådan så var det i hvert fald blevet til 150km, men sådan er det jo engang imellem Følelsen på målstregen var ubeskrivelig. WOW!

Så tænkte jeg jo lige.... hm ja jeg kan jo egentligt godt lide at løbe lidt af de dersens o-løb som forsvaret nu kan stable på benene (lette) og jeg er jo egentligt ret god til det også så jeg tilmelder mig da lige et 25km o-løb (meget svær) når nu forsvaret gider betale for gildet.
Og herfra er jeg så lige kommet hjem ruten viste sig at være 28km i luftrute og terrænet var lad os bare kalde det krævende på alle måder. Jeg var fx ikke klar over at det var hårdt bare at løbe i lyng! nogle skove er bare TÆTTE og posterne var selvfølgelig svære som forventet (og mit kompas virkede ikke! ) så jeg forventes at have løbet over en marathon i dette syge syge terræn og har klaret det på omkring 7 timer hvilket må siges at være godt af en urutineret o-løber.

Jeg er fuldstændigt kvæstet, men smilet er så bredt at det næsten ikke kan være i fjæset og selv om det gør ondt nu så er kløen allerede begyndt igen... hvordan kan jeg udfordre mig selv endnu mere næste gang?

Kender i det?

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 24 Aug 2008 :  09:28:39  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside  Svar med Quote
Der er jo stadig en ironman .... men flot "gået"!

Tosse

When they outlaw guns, only outlaws will have guns

Rettet af - [+35]Mr.Mox @ 24 Aug 2008 09:29:16
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 24 Aug 2008 :  12:19:18  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Fjols!!!

G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 24 Aug 2008 :  12:50:13  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Oh ja den kære iron man... har den i kikkerten, men 3,8km havsvømning skræmmer sgu livet af mig da jeg ikke er jordens stærkeste svømmer

Nah hellere noget ekstremløb af en slags det ved man lissom hvad er

G� til toppen af siden

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 24 Aug 2008 :  13:13:52  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside  Svar med Quote
En klump i løbetid .... uahrdf !

En tur i vandet du - afsted :D

When they outlaw guns, only outlaws will have guns
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 24 Aug 2008 :  18:29:57  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hold da helt kæft...

24-timers løb... Jeg tør slet ikke tænke tanken til ende - Sejt!
G� til toppen af siden

Slagteren[Wa]
Gammel ven af +35

Denmark
280 Posts

Skrevet - 24 Aug 2008 :  20:37:44  Vis profil  Svar med Quote
Det kunne da være det ville gå dig bedre end det gør på cykel, Lazy...

Det er da helt vildt Klump, godt man ikke har den sindsyge trang til at pine sin krop så groft

Men godt gjort alligevel
G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 24 Aug 2008 :  21:17:49  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ingen har endnu taget skade af lidt afstraffelse!

G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 24 Aug 2008 :  22:38:23  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Klumpen[Wa]

Ingen har endnu taget skade af lidt afstraffelse!



Nej men hvorfor være den første ?

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 24 Aug 2008 :  22:58:01  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er også blevet tv-celeb!

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=440180&r=6

Jeg er gutten der løber i det sorte løbetøj omkring 0:52

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000