Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Software
 Flytte STEAM
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 indl�g

Skrevet - 04 Dec 2007 :  19:37:55  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Dav,

Ka' jeg mon flytte min STEAM-installation til en anden (større) harddisk, eller er jeg nødt til at geninstallere hele lo....?

(Jeg tror desværre godt jeg ved, hvad svaret er ...)

[+35]Dr.Zeepra[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
968 Posts

Skrevet - 04 Dec 2007 :  19:46:39  Vis profil  Bes�g [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Dr.Zeepra[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hejsa! Og NEJ! Det er du "tihvertifald" ikke :) ..

Gå ind i din steam mappe åben SteamApps, og kopier alle .gcf filerne over på den nye hdd... installér Steam dér, og flyt .gcf filerne over i SteamApps biblioteket igen

The Biggest, The Best - Better than the rest!
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 04 Dec 2007 :  19:47:47  Vis profil  Svar med Quote
Der er indbygget en feature i steam som tillader en at lave backup af "game files", for hvert af de spil man har installeret. Det er nok det tætteste du kommer på det Sheep.

Til CG i 2005 prøvede vi på at flytte steam fra en disk til en anden, og det virkede ikke.

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 04 Dec 2007 :  20:45:54  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
plejer bare at flytte selve steam mappen. har altid virket her og har gjort det 3 gange efter hånden

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.

Rettet af - Frankness @ 04 Dec 2007 20:46:21
G� til toppen af siden

[+35]C@rlos
[+35] Soldier

Denmark
52 Posts

Skrevet - 04 Dec 2007 :  20:48:05  Vis profil  Klik for at se [+35]C@rlos's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja, det gør jeg også. Jeg har bare en kopi af hele mappen! -> Og så spiller det!
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 04 Dec 2007 :  22:59:20  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg plejer at installere steam fra scratch og derefter kopiere hele det gamle bibliotek ind oveni - har fungeret for mig
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 05 Dec 2007 :  07:42:11  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg prøver - tak for tips og idéer!

G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 05 Dec 2007 :  11:16:05  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Når men du er jo også et "FÅR"

Lol

Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 12 Dec 2007 :  09:16:15  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Terabyte

Jeg plejer at installere steam fra scratch og derefter kopiere hele det gamle bibliotek ind oveni - har fungeret for mig

Det var hvad jeg gjorde, og det virkede fint. Det eneste der skal justeres efterfølgende er evt. genveje på skrivebord og lign.

Tak for hjælpen til alle! *<:-)

G� til toppen af siden

Kejjo
Nyt forummedlem

Denmark
48 Posts

Skrevet - 08 May 2008 :  21:08:43  Vis profil  Bes�g Kejjo's hjemmeside  Svar med Quote
Hver gang jag har formaterat min PC, så har jag då kun flyttet hele den mapp som heter "STEAM".
Så jag har ikke installeret om mit steam på 4-5 år.

Så JA, det går, og det ær nemt også... =)
Steam har ikke bruge før nogle registerposter i windows før at virke.
Og det ær det enda man ska bry sig om...

Andre programmer ska man ikke flytte. Då førstørs de register værdi som ligger i windows.
Men steam går bra att flytte / kopiera.

And remember kids, GOOGLE is your friend...
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000