Forfatter |
Emne  |
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g |
Skrevet - 28 Jun 2008 : 20:26:14
|
Jeg har fået et problem først skal jeg installere nogen programmer til min nye N95 telefon men før jeg kan gøre det beder den mig om at installere Windows Vista Servicepack 1. Ok, men så er problemet bare at jeg har en dansk version af Windows vista og får nedenstående fejl når jeg prøver at installere servicepack 1, og det er den rigtige version i 64 bit jeg har hentet.
Fejl: Windows Vista Servicepack 1 cannot be installed on your computer because the language of windows vista tuo have installed is not supported or you have installed a language pack thats not supported.
Windows Vista Servicepack 1 can only be installed on computers running the english, french, german, japanese and spanish version of windows vista or computers running only those langauge packs.
Hvad kan man så gøre det kan sku da ikke være rigtigt at man laver en telefon i 2008 som ikke under stødter vista 64 bit driver så man kan bruge de programmer der medfølger til sin mobil på sin pc'er ?
|

|
|
[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2008 : 21:36:52
|
Hoppefyr, Jeg har også 64 bitt Vista i Ultimate Dansk version, og min har bare hentet SP1 over windåse update automatisk. |
Tc over´n´out ! |
 |
|
[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2008 : 22:48:52
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Tomcat[Wa]
Hoppefyr, Jeg har også 64 bitt Vista i Ultimate Dansk version, og min har bare hentet SP1 over windåse update automatisk.
Me 2 |
**** Cow(ard) of the county ****
|
 |
|
Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2008 : 23:43:43
|
Me 3  |
- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket. |
 |
|
goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2008 : 23:57:21
|
Me 4 :) |
 |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 29 Jun 2008 : 09:19:44
|
Jeg kan ikke hente hentet SP1 over windåse update automatisk så får jeg en fejlkode et eller andet med henvisning til at downloade den manualt så det det jeg har gjort med overstående fejl når jeg så prøver at installere den.
Jeg har også stoppet tjenesten Windows update slettet de filer og mapper der skal slettes og startede windows update op igen med samme resultat. |

|
 |
|
Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts |
Skrevet - 29 Jun 2008 : 14:11:14
|
Smid nu vista lang helvedes til og installer gode.gamle.stabile.uden.så.meget.brok.windåseXP |
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
|
 |
|
goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts |
Skrevet - 29 Jun 2008 : 15:38:21
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman
Jeg kan ikke hente hentet SP1 over windåse update automatisk så får jeg en fejlkode et eller andet med henvisning til at downloade den manualt så det det jeg har gjort med overstående fejl når jeg så prøver at installere den.
Jeg har også stoppet tjenesten Windows update slettet de filer og mapper der skal slettes og startede windows update op igen med samme resultat.
Her Permand: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=86d267bd-dfcd-47cf-aa76-dc0626dcdf10 |
 |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 30 Jun 2008 : 10:35:59
|
Tak Goof den kigger jeg lige lidt mere på når jeg kommer hjem.
I går afinstallerede jeg så alle driver til min Nokia N95 genstartede computeren og lagde alle programmer ind som fulgte med cd'eren så kunne jeg sku overfører musik, filer osv. uden problemer men når jeg så genstarter puteren og tilslutter min Nokia N95 med et usb kabel så får jeg blå skærm og så lukker puteren ned hver gang til jeg installere programmet på ny.
Håber sku den servicepack kan løse mit problem :-) |

|
 |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 01 Jul 2008 : 19:50:24
|
Kan stadig ikke installere servicepack 1 får denne fejlkode 0x80070002. Se under installation har prøvet alle 5 løsninger fra Microsofts support side stadig samme resutat måske skal opdateringen ind som det første efter en reinstallation af vista så virker den måske ? |

|
 |
|
goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts |
Skrevet - 02 Jul 2008 : 00:04:19
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman
Kan stadig ikke installere servicepack 1 får denne fejlkode 0x80070002. Se under installation har prøvet alle 5 løsninger fra Microsofts support side stadig samme resutat måske skal opdateringen ind som det første efter en reinstallation af vista så virker den måske ?
De siger det er fordi der mangler installationsfiler, så du skal slette download/installations-biblioteket og starte forfra.
Ej du kan lige læse det korrekte, så bilder jeg dig ikke noget på ærmet: http://support.microsoft.com/kb/910336 |
 |
|
|
Emne  |
|