Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Software
 Windows Vista Servicepack 1
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 28 Jun 2008 :  20:26:14  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg har fået et problem først skal jeg installere nogen programmer til min nye N95 telefon men før jeg kan gøre det beder den mig om at installere Windows Vista Servicepack 1. Ok, men så er problemet bare at jeg har en dansk version af Windows vista og får nedenstående fejl når jeg prøver at installere servicepack 1, og det er den rigtige version i 64 bit jeg har hentet.

Fejl:
Windows Vista Servicepack 1 cannot be installed on your computer because the language of windows vista tuo have installed is not supported or you have installed a language pack thats not supported.

Windows Vista Servicepack 1 can only be installed on computers running the english, french, german, japanese and spanish version of windows vista or computers running only those langauge packs.

Hvad kan man så gøre det kan sku da ikke være rigtigt at man laver en telefon i 2008 som ikke under stødter vista 64 bit driver så man kan bruge de programmer der medfølger til sin mobil på sin pc'er ?

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 28 Jun 2008 :  21:36:52  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hoppefyr, Jeg har også 64 bitt Vista i Ultimate Dansk version, og min har bare hentet SP1 over windåse update automatisk.

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 28 Jun 2008 :  22:48:52  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Tomcat[Wa]

Hoppefyr, Jeg har også 64 bitt Vista i Ultimate Dansk version, og min har bare hentet SP1 over windåse update automatisk.

Me 2

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 28 Jun 2008 :  23:43:43  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Me 3

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 28 Jun 2008 :  23:57:21  Vis profil  Svar med Quote
Me 4 :)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 29 Jun 2008 :  09:19:44  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg kan ikke hente hentet SP1 over windåse update automatisk så får jeg en fejlkode et eller andet med henvisning til at downloade den manualt så det det jeg har gjort med overstående fejl når jeg så prøver at installere den.

Jeg har også stoppet tjenesten Windows update slettet de filer og mapper der skal slettes og startede windows update op igen med samme resultat.

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 29 Jun 2008 :  14:11:14  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Smid nu vista lang helvedes til og installer gode.gamle.stabile.uden.så.meget.brok.windåseXP

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 29 Jun 2008 :  15:38:21  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

Jeg kan ikke hente hentet SP1 over windåse update automatisk så får jeg en fejlkode et eller andet med henvisning til at downloade den manualt så det det jeg har gjort med overstående fejl når jeg så prøver at installere den.

Jeg har også stoppet tjenesten Windows update slettet de filer og mapper der skal slettes og startede windows update op igen med samme resultat.

Her Permand:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=86d267bd-dfcd-47cf-aa76-dc0626dcdf10
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 30 Jun 2008 :  10:35:59  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Tak Goof den kigger jeg lige lidt mere på når jeg kommer hjem.

I går afinstallerede jeg så alle driver til min Nokia N95 genstartede computeren og lagde alle programmer ind som fulgte med cd'eren så kunne jeg sku overfører musik, filer osv. uden problemer men når jeg så genstarter puteren og tilslutter min Nokia N95 med et usb kabel så får jeg blå skærm og så lukker puteren ned hver gang til jeg installere programmet på ny.

Håber sku den servicepack kan løse mit problem :-)

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Jul 2008 :  19:50:24  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Kan stadig ikke installere servicepack 1 får denne fejlkode 0x80070002. Se under installation har prøvet alle 5 løsninger fra Microsofts support side stadig samme resutat måske skal opdateringen ind som det første efter en reinstallation af vista så virker den måske ?

G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 02 Jul 2008 :  00:04:19  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

Kan stadig ikke installere servicepack 1 får denne fejlkode 0x80070002. Se under installation har prøvet alle 5 løsninger fra Microsofts support side stadig samme resutat måske skal opdateringen ind som det første efter en reinstallation af vista så virker den måske ?

De siger det er fordi der mangler installationsfiler, så du skal slette download/installations-biblioteket og starte forfra.

Ej du kan lige læse det korrekte, så bilder jeg dig ikke noget på ærmet:
http://support.microsoft.com/kb/910336
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000