Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Software
 servicepack 3
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

powerpuff
Forummedlem

262 indl�g

Skrevet - 27 May 2008 :  14:10:54  Vis profil  Bes�g powerpuff's hjemmeside  Klik for at se powerpuff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Okay argggg hysterisk kvindeflip med tårer og skrigen.
Jeg har af flere gange forsøgt at installere sp3 ( har en lovlig xp ) hver gang jeg forsøger dette får jeg blue screen of death. Min xp er fuld opdateret osv med undtagelse af sp3. Kan i kloge hoveder hjælpe en lille hysterisk kvinde?
jeg har fået af vide at sp3 fungere så om der er et tip til hvordan jeg kan få den ned og installeret ville være dejlig eller om jeg bare skal opgive og leve videre uden

//puff

All people who enter this forum make us happy.
Some by logging-in.
Some by logging-out.

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 27 May 2008 :  16:44:45  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vi skal bruge nogle Spec på din computer
G� til toppen af siden

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 Posts

Skrevet - 27 May 2008 :  23:44:59  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside  Svar med Quote
Kunne det være noget a la:
http://msinfluentials.com/blogs/jesper/archive/2008/05/08/does-your-amd-based-computer-boot-after-installing-xp-sp3.aspx

Dyt båt, kineser snot. Du sidder på mit camperspot!
G� til toppen af siden

powerpuff
Forummedlem

262 Posts

Skrevet - 29 May 2008 :  16:38:07  Vis profil  Bes�g powerpuff's hjemmeside  Klik for at se powerpuff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Uhh tak stampe jeg vil tvinge bo til at kigge på det for der stod noget om hp pcer hvilket min er men jeg forstår ikke helt alle begreberne :-)
Weeser takker også for dit indlæg men spec erhm ja jeg ved godt hvad det betyder men erhm jeg har købt en færdig hp pc og aner ikke en dyt om den :-S .... den virker heheh. burde nok vide mere om den end at jeg har puttet nyt gfxcard i den og mere ram .... kunne næsten ikke drive aoc men med mere ram kører den fremragende hvilket er fantastisk for en 3 år gammel pc.
:-) er så glad for at jeg kan hente hjælp her selvom jeg ikke altid forstår hvad i mener heheh

All people who enter this forum make us happy.
Some by logging-in.
Some by logging-out.
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 29 May 2008 :  17:06:25  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Spec betyder specifikationer

Der er jo en del forskel på en HP og en HP maskine :-)
Men tror at stampe har fandt i det rigtige
G� til toppen af siden

PCK
Forummedlem

Denmark
337 Posts

Skrevet - 18 Jun 2008 :  19:37:35  Vis profil  Bes�g PCK's hjemmeside  Send PCK en ICQ besked  Klik for at se PCK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
når du installere sp3 skal du først afinstallere IE7, ellers får du bsod, der efter kan du installere IE7 igen

/PCK
Software is like sex - sometimes you just have to pay for it....
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 18 Jun 2008 :  20:32:09  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af PCK

når du installere sp3 skal du først afinstallere IE7, ellers får du bsod, der efter kan du installere IE7 igen

Okay det problem havde jeg godt nok ikke
og jeg har da efterhånden opdateret en del maskiner :-)
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 18 Jun 2008 :  20:32:21  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af PCK

Erhm? hvad er det? fik ikke bsod da jeg installedere den. og havede ie7 på

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000