Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Software
 Bittorrent
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 16 Jul 2008 :  13:23:36  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg sidder og vil gerne downloade nogen spil til min Wii consol via piratbay men der er sku noget jeg ikke forstår når jeg vil downloade snes filer altså spil til min consol er bittorrent en evighed om at downloade fra bittorrent men når jeg downloader alt andet musik og film suser den bare derudaf uden problemer nogen der ved hvad årsagen kan være til det?

Ps. Jeg har åbnet de porte der skal bruges for down/upload i min router og har også prøver at krypsere hvis min udbyder har et eller andet filter på deres server men samme problem og min firewall står også rigtigt.

[+35]KillerBee
[+35] Soldier

Denmark
1652 Posts

Skrevet - 16 Jul 2008 :  13:27:39  Vis profil  Svar med Quote
Har du checket hvordan Seeder/Leecher fordelingen er for de langsomme filer? Hvis der er mange leechere og få seedere, så går det bare langsomt som regel

BEER - Because the liver is evil, and should be punished!
G� til toppen af siden

Kejjo
Nyt forummedlem

Denmark
48 Posts

Skrevet - 21 Jul 2008 :  18:13:28  Vis profil  Bes�g Kejjo's hjemmeside  Svar med Quote
try: torrentz.com

En lidt hurtigare site...
Du laver søgningen via torrentz.com, så listar den alle siter som har den torrent du søger på.
minova plejer at ha god speed... =)

And remember kids, GOOGLE is your friend...
G� til toppen af siden

Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts

Skrevet - 21 Jul 2008 :  21:03:31  Vis profil  Bes�g Zyklopz's hjemmeside  Svar med Quote
Sørg for der er rigeligt med "Seeders" ellers er det spildt ulejlighed
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.29 sek. Snitz Forums 2000