Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Software
 Bios update Vista
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 17 Sep 2008 :  20:25:34  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg ville gerne opdatere min bios til mit bundkort P5N32-SLI SE DELUXE normalt gør jeg det via en updater jeg kan ligge ind på computeren men det er i XP i Vista kan jeg ikke bruge den cd'er der fulgte med mit bundkort så jeg har downloadet 2 filer til Vista 64 Bit fra ASUS hjemmeside kaldet P5N32SLISEDeluxe0901 og AFUDOS221 men hvad nu jeg skal jo boote mit system i dos før jeg kan updatere min bios sådan står der i bogen men man kan sku da ikek boote i dos i Vista 64 Bit og hvis jeg åbener en dospromt og skriver afudos /oOLDBIOS.rom får jeg at vide at det ikke er et gyldigt win 32 program hmm det sku da 64 bit jeg har downloadet nogen der kan hjælpe mig her ?

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 17 Sep 2008 :  20:46:03  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ifølge manualen er der allerede indbygget et flash program i din nuværende bios. Mener det ligger under tools i bios´en. Så slipper du for Dos og Afudos.
Hvis det ikke er nok, så kig i manualen :P

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 18 Sep 2008 :  12:25:25  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
du skal hente et program der hedder AFUDOS V2.21, AMI BIOS update tool. det gør du her http://www.asus.com/products.aspx?modelmenu=1&model=1280&l1=3&l2=11&l3=227 og så under download. og så vælger du BIOS-Utilities

Det skal du så køre imens du er inde i windows

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 18 Sep 2008 :  22:22:08  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Tomcat[Wa]

ifølge manualen er der allerede indbygget et flash program i din nuværende bios. Mener det ligger under tools i bios´en. Så slipper du for Dos og Afudos.
Hvis det ikke er nok, så kig i manualen :P

Tak det virkede :-)

G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 19 Sep 2008 :  12:06:40  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ses vi i weekenden Jumpy, over et glas øl og en Whisky ?

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000