Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Web
 PDF
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 indl�g

Skrevet - 01 Sep 2008 :  17:53:02  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej jeg sidder med en hjemmeside hvor jeg skal oploade en pdf file, jeg har lavet et link på forsiden hvor man så klikker og så skal der åbne en PDF file, men jeg kan satme ikke oploade filen, med mit ftp program, hvordan gøres det nemmest ?

Mvh dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Sep 2008 :  18:14:17  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Brug evt. din browser skriv dine ftp oplysninger som skrevet nedenfor

ftp://brugernavn:password@dinhost

Ps. Min host er f.eks. hjem.get2net.dk så hos mig skulle jeg skrive ftp://Jumpman:xxxxxx@hjem.get2net.dk




G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 01 Sep 2008 :  18:47:28  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej
Det forstår jeg sgu ikke lige, måske fordi jeg ikke har forklaret mit problem godt nok.

1. Jeg har lavet en hjemmeside, på den hjemmeside er der et link til en aktivitetskalender, når de besøgende så klikker på linket så skal de enten hente eller åbne en pdf file.

2. jeg skal oploade den pdf file, men det kan jeg ikke gøre med ws ftp.


mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 01 Sep 2008 :  19:17:38  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej igen, nu virker linket, men hvordan får jeg filen oploadet ?

Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 01 Sep 2008 :  20:00:46  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej
Så fik jeg oploadet filen, men jeg kan ikke få den til at åbne filen, jeg får en fejl 404.


Klik på aktivitet i menuen.

http://home20.inet.tele.dk/dna/


Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 01 Sep 2008 :  20:02:53  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hahaha, jeg er sgu så dum,


THX


Det virker...


Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Sep 2008 :  20:25:41  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Yep det virker også her brugte du dit ftp eller det jeg skrev jeg bruger selv ftp men det nu meget rart hvis man lige sidder på arbejdet i sin PAUSE :-) og finder ud af der lige er et eller andet der skal uploades eller slettes :-)




G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.24 sek. Snitz Forums 2000