Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Web
 PsychoStats
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]ungamed
[+35] Soldier

Denmark
188 indl�g

Skrevet - 08 May 2010 :  09:54:28  Vis profil  Bes�g [+35]ungamed's hjemmeside  Klik for at se [+35]ungamed's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey,

Tror jeres stats opdatering ikke har kørt siden d. 25/04-10
Det går jo ikke så kan jeg jo ikke se om jeg bliver bedre ;D

Thomas.

EDIT:
På den anden side ser det faktisk ud som om at det overhovedet ikke virker. den skriver jeg kun har connected 15 gange i marts-april og har været online 18 timer, men de sessions den viser er der kun en over 1 time.. weird..

Rettet af - [+35]ungamed @ 08 May 2010 14:53:32

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 08 May 2010 :  21:49:05  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
På gg serveren er der pt. kun aktiveret gungame stats som man får frem med !rank, !top, !leader det er dog langt fra det samme som mani_admin stats, men jeg er i fuld sving med at få extendedstats_0.2.1_build154 opsat på gg serveren det skulle gøre det mani_admin statsne gjorde + lidt mere.

PsychoStats roder jeg på ingen måder med på gg serveren endnu :-)

Så er der sat password på 89.186.169.119:27031 som pt. hedder [+35] CSS GunGame 5.1 Simpson Respawn Test Server (ikke at det bliver en respawn server jeg tester bare nogen ting)

Der går nok lige et par dage før stats virker på gg serveren igen, i går havde jeg ikke tid, idag har jeg været ude og fange hornfisk med knægten og er lige kommet hjem det blev til 12 timers fiskeri og godt med fisk de fleste på flue, i morgen er det mors dag der får jeg nok heller ikke tid og så skal jeg til at arbejde igen efter 12 mrd sygdom så giv mig lige et par dage :-)





Rettet af - [+35]Jumpman @ 08 May 2010 21:50:01
G� til toppen af siden

[+35]ungamed
[+35] Soldier

Denmark
188 Posts

Skrevet - 09 May 2010 :  00:05:16  Vis profil  Bes�g [+35]ungamed's hjemmeside  Klik for at se [+35]ungamed's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ah, jeg mente også bare det psychostats der kører pt på Fairplay serveren (1'eren).
Jeg skal jo have noget at kigge på når jeg ikke må spille ;D

nice med hornfisk, var i ude og trække dem fra båd? det er sq fedt.

vil selvfølgelig også være max nice med psycho eller awstats eller hlxstats eller hvad der ellers findes efterhånden på gg serverne.

grtz med raskmeldingen håber det varer ved.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000