Forfatter |
Emne |
|
Frankness
Super forummedlem
Denmark
1399 indl�g |
Skrevet - 10 Apr 2010 : 11:05:09
|
Har i en muglighed for at kigge på den. Den køre meget underligt. Hitboksene er helt hen i vejret nogle gange.
Når der den skifter map og der er folk inde. Siger den at serveren er fuld selv om den ikke er det. mulighed for at botsne kan komme til at joine senere?
OG hvad er det for noget med man springer i luften når man joiner den?
Til sidst. Skal jeg hilse fra gamershearts |
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 10 Apr 2010 : 14:49:24
|
Der skal vi nok have DiNO på banen :-) |
|
|
|
[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW
Denmark
2843 Posts |
Skrevet - 11 Apr 2010 : 16:54:54
|
Har rodet lidt med botsne.. Håber det virker bedre nu..
Det med hitboxene er jeg ikke herre over men måske skulle vi lave en frisk reinstall af serveren på et tidspunkt..
Det at man exploderer når man joiner skulle være fordi man prøver at spille samme runde 2 gange men det er muligt det ikke virker rigtigt. Jeg vil se om jeg kan slå det fra.. |
www.clan35.dk
DiNO |
|
|
[+35]ungamed
[+35] Soldier
Denmark
188 Posts |
Skrevet - 08 May 2010 : 14:59:09
|
Serveren her fungere stadig underligt.. den crasher meget tit ved mapchange så man kan spille office (opstartsmappet) 2-3 gange i træk.
Når man bliver kicket pga. reserved slots i forbindelse med mapchange sker der det at når man endelig kommer ind bliver man slayet (uanset hvilket hold man vælger, også selvom det fx. er ct man vælger og t man har været i sidste map).
Men man bliver, så vidt jeg har set, kun slayet hvis man har prøvet at komme på flere gange og er blevet kicket pga. reserved slots. |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 08 May 2010 : 21:52:29
|
Yes den crasher mange gange hver dag hørte jeg lige fra Rekob i går aftes :-( |
|
|
|
[+35]Bror1
[+35] Soldier
Denmark
90 Posts |
Skrevet - 22 May 2010 : 18:16:44
|
Hej Bror1 Her. Er endelige begyndt at spille lidt CS igen, dog kun source. Er er der noget bestemt man skal gøre for at blive admin på jeres server spiller så at sige kun på FFA server ??
Hvis nogen evt skulle kunne huske det så spillede jeg med [GMC]Bror1 tag før i tiden før GMC afgik ved døden :-) |
AKA Fidibus i WOW Always Happy. Always Fragging. |
|
|
[+35]DiNO
Denmark
2843 Posts |
Skrevet - 22 May 2010 : 20:55:15
|
Hej Bror1
Hvad er din steamID ?
|
www.clan35.dk
DiNO |
|
|
[+35]ungamed
[+35] Soldier
Denmark
188 Posts |
Skrevet - 22 May 2010 : 22:23:27
|
SUM: Bror1 (STEAM_0:1:63583) is known as: Brorogenssvedigeklunker, Svanberg. |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 23 May 2010 : 02:19:58
|
Så hvis DiNO giver lov så er du ikke bare admin på en server men på alle da vi kører et global ban system kaldet sum :-) |
|
|
|
[+35]Bror1
[+35] Soldier
Denmark
90 Posts |
Skrevet - 23 May 2010 : 15:43:00
|
Det lyder godt, men så venter jeg på Dino :-) Glæder mig at stemningen stadig er lige så god inde på jeres server, som da jeg spillede for flere år siden. |
AKA Fidibus i WOW Always Happy. Always Fragging. |
|
|
[+35]DiNO
Denmark
2843 Posts |
Skrevet - 23 May 2010 : 16:52:14
|
Den skulle være der nu, bare du holder dig fra at bruge stupide nicks som f.eks det ovennævnte.. |
www.clan35.dk
DiNO |
|
|
Frankness
Super forummedlem
Denmark
1399 Posts |
Skrevet - 23 May 2010 : 20:06:19
|
Kunne jeg også blive gæste admin? :-) |
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
|
|
|
[+35]DiNO
Denmark
2843 Posts |
Skrevet - 23 May 2010 : 22:47:28
|
quote: Oprindeligt skrevet af Frankness
Kunne jeg også blive gæste admin? :-)
Hvad er din SteamID ?
|
www.clan35.dk
DiNO |
|
|
Frankness
Super forummedlem
Denmark
1399 Posts |
Skrevet - 24 May 2010 : 11:47:17
|
Det er STEAM_0:1:64854 :-) |
|
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 24 May 2010 : 12:11:18
|
Noooooooooo det gør du ikke DiNO, jeg har det rimligt godt med jeg kan lave admin misbrug på ham :-)
Nå så ok lad gå :-) |
|
|
|
[+35]DiNO
Denmark
2843 Posts |
Skrevet - 24 May 2010 : 12:13:22
|
Admin givet. Brug den med fornuft Frankness.. |
www.clan35.dk
DiNO |
|
|
Frankness
Super forummedlem
Denmark
1399 Posts |
Skrevet - 24 May 2010 : 12:17:55
|
Tak Dino :-)
Er da altid en fair admin :)
Per har da ikke følt noget misbrug på mig endnu |
|
Rettet af - Frankness @ 24 May 2010 12:21:41 |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 24 May 2010 : 15:23:36
|
Per har da ikke følt noget misbrug på mig endnu
Nå ikke det må være en misforståelse næste gang jeg ser dig på vores server logger jeg på siger hej og slapper dig hele vejen rundt på mappet bare for min fornøjelse skyld he he dejligt at se der er nogen der gider hjælpe med at holde styr på serverne.
Jeg har pt. et spørgsmål ang. gæsteadmins hvorfor får de ikke adgang til at banne/kicke spiller nu er de jo gæste admins og skal overholde samme regel sæt som alle andre admins og det er langt bedre de har muligheden for at lave et ban på en spiller syntes jeg. Jeg er ved at udvide admin menuen der har jeg tænkt mig at lave en menu for gæste admins hvor de har adgang til at lave et ban på max 10 min på en spiller hvad syntes i ang gæsteadmin ban/kick ? |
|
|
goof78
Gæsteadmin
Afghanistan
571 Posts |
Skrevet - 24 May 2010 : 17:39:06
|
Shit man, så skal der passes på med flash og TD, hvis ikke man vil slappes et helt map rundt:)
Kunne være man skulle bevæge sig på i aften, og se om der er lidt af det gode gamle humør tilbage, og ikke kun små rollinger der fedtspiller og tager det hele seriøst.
|
|
|
Frankness
Super forummedlem
Denmark
1399 Posts |
Skrevet - 25 May 2010 : 09:10:45
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman
Nå ikke det må være en misforståelse næste gang jeg ser dig på vores server logger jeg på siger hej og slapper dig hele vejen rundt på mappet bare for min fornøjelse skyld he he dejligt at se der er nogen der gider hjælpe med at holde styr på serverne.
Jeg har pt. et spørgsmål ang. gæsteadmins hvorfor får de ikke adgang til at banne/kicke spiller nu er de jo gæste admins og skal overholde samme regel sæt som alle andre admins og det er langt bedre de har muligheden for at lave et ban på en spiller syntes jeg. Jeg er ved at udvide admin menuen der har jeg tænkt mig at lave en menu for gæste admins hvor de har adgang til at lave et ban på max 10 min på en spiller hvad syntes i ang gæsteadmin ban/kick ?
Evt gøre dette. Hvis en gæsteadmin banner en, Så skal der skrives grunden til bannet. evt via forumet eller via ban menuen. på den måde kan i følge med i om bannet var berettiget eller ej |
|
|
|
|
Emne |
|