Forfatter |
Emne |
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 indl�g |
Skrevet - 05 May 2010 : 10:05:39
|
Kan man ikke restarte vores server fra HLSW istedet for via web modul ? |
|
[+35]Lazy
[+35] Soldier
Denmark
2470 Posts |
Skrevet - 05 May 2010 : 21:03:49
|
Nix. Men du kan prøve "quit"
Jeg er sikker på at hosten kører et script der checker om serverne er lukket ned og så genstarter den nok efter et minuts tid
|
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 05 May 2010 : 23:49:14
|
Har prøvet med quit så lukker serveren helt ned, jeg har også prøvet at tilføje -restart til parameter via webmodulet så lukker den også helt ned :-(
Så jeg må gøre det på den gamle måde find, login, restart :-)
Tak for svar |
|
|
|
[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW
Denmark
2843 Posts |
Skrevet - 06 May 2010 : 12:02:52
|
Prøv med exit istedet... |
www.clan35.dk
DiNO |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 06 May 2010 : 13:23:18
|
Nææ det virkede heller ikke kun at den lukker serveren helt ned + jeg ikke kan få lov at genstarte den via web modulet har skrevet til deres support igen nu ryger den til teknisk afdeling lol bare giv mig en ny server hvor svært kan det være.
Ps. I går var begge server sat op med samme opsætninger Men det sku underligt at DH kører ad h..til i forhold til GL. DH har samme lave cpu forbrug som GL hvad jeg kan se, men DH har kun 60 til 133 fps jo flere der joiner jo laver fps, men GL har en konstant fps på 333. Når jeg sidder og kigger på ping grafen i HLSW går DH helt amok dvs joiner jeg serveren sammen med et par stykker andre lagger den for vildt, men hos GL kører det bare fatter hat af hvorfor DH har så mange problemer når begge server havde samme opsætninger, moduler og plugins.
Så konklusitionen må vel være at DH bare udlejer lorte server der på ingen måder virker vi har fået skiftet server, ip, porte og hvad ved jeg efter hånden lige nu kan jeg ikke få lov til at komme i kontakt med gg serveren har skrevet til deres support håber de er lidt hurtiger end de plejer at være det er så også et problem med deres måde at kører service over for kunderne på for lange svar tider eller slet ingen svar flot må man sige. |
|
|
|
[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW
Denmark
2843 Posts |
Skrevet - 06 May 2010 : 14:38:35
|
Ja DH er fyldt med problemer hvor det ene afløser det andet. Utroligt de har så mange kunder at de nu har 6 servere..!! De er ikke løsningen på vores serverhost og bliver det formodentlig heller aldrig.
Desværre løber vi jo tør for penge på et tidspunkt da der p.t. ikke er nok der donerer til vi kan have 2 servere kørende hos GL særligt langt ud i fremtiden.. |
www.clan35.dk
DiNO |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 06 May 2010 : 20:44:06
|
Har fået 2 svar fra DH
DH skriver tilbage 1 mail En supporter vil vende tilbage til dig hurtigst muligt, oftest indenfor 24 timer
2 mail En supporter har besvaret din ticket (#170904), med følgende respons:
Hej Per,
Problemet vil blive bragt i orden, når vores tekniske support har haft tid til at starte vores spil-agent på server 2 op igen. Jeg beklager ventetiden, men vores tekniske support har desværre meget travlt i øjeblikket.
Vi håber dette svar løste dit problem. Hvis ikke, kan du lave en besvarelse af denne email eller logge på for at skrive en besked
Tror jeg gerne på de har travlt hvis alle deres server virker som vores lol |
|
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 09 May 2010 : 07:39:08
|
Har lige skrevet til dem igen her til morgen at jeg ikke kan komme i kontakt med agenten til at restarte serveren :-( |
|
|
|
[+35]Dude
[+35] Soldier
Denmark
12426 Posts |
Skrevet - 16 May 2010 : 20:18:31
|
Dude was here |
Play 4 FUN Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe... |
|
|
|
Emne |
|